Mitä editoria suosittelette PHP:lle? Oon vasta aloittelija niin neuvot olis tarpeen.
Mikä editori?
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Yleisellä tasolla millä tahansa editorilla voi kirjoittaa/harjoitella vaikkapa PHP-kielellä. Mutta, iso hyöty tulee siitä, jos se editori on opetettu etsimään mahdolliset näppäilyvirheet ja ehdottamaan korjauksia.
Oma monivuotinen kokemus on htmlpad -editorista. Olen ollut siihen niin tyytyväinen, etten keksi ainuttakaan syytä etsiä jotain muuta.
https://www.htmlpad.net/download.php
Tutustu Blumentals yhtiön editoriin. Vain testaamalla tiedät onko se riittävän hyvä juuri sinulle.- Anonyymi
En näe yhtään syytä miksi pitäisi maksaa moisesta. Kun on parempia täysin ilmaisia täysversioita.
- Anonyymi
NetBeans yksi parhaista. On tietysti makuasioita, mutta tuo on loistava.
- Anonyymi
Emacs osaa yleensä korostaa syntaksin ja siihen saa refaktorointi-pluginin, 5-way merge on myös hyvä sekä integrointi versiohallintaan mahdollinen.
- Anonyymi
Emacs on tehokkas ohjelma, mutta NetBeans huomattavasti helpompi. Toki jos on viitseliäisyyttä opetella Emacs. sehän on loistavaa.
- Anonyymi
Tenorsharen editori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792