Mitä editoria suosittelette PHP:lle? Oon vasta aloittelija niin neuvot olis tarpeen.
Mikä editori?
7
395
Vastaukset
- Anonyymi
Yleisellä tasolla millä tahansa editorilla voi kirjoittaa/harjoitella vaikkapa PHP-kielellä. Mutta, iso hyöty tulee siitä, jos se editori on opetettu etsimään mahdolliset näppäilyvirheet ja ehdottamaan korjauksia.
Oma monivuotinen kokemus on htmlpad -editorista. Olen ollut siihen niin tyytyväinen, etten keksi ainuttakaan syytä etsiä jotain muuta.
https://www.htmlpad.net/download.php
Tutustu Blumentals yhtiön editoriin. Vain testaamalla tiedät onko se riittävän hyvä juuri sinulle.- Anonyymi
En näe yhtään syytä miksi pitäisi maksaa moisesta. Kun on parempia täysin ilmaisia täysversioita.
- Anonyymi
NetBeans yksi parhaista. On tietysti makuasioita, mutta tuo on loistava.
- Anonyymi
Emacs osaa yleensä korostaa syntaksin ja siihen saa refaktorointi-pluginin, 5-way merge on myös hyvä sekä integrointi versiohallintaan mahdollinen.
- Anonyymi
Emacs on tehokkas ohjelma, mutta NetBeans huomattavasti helpompi. Toki jos on viitseliäisyyttä opetella Emacs. sehän on loistavaa.
- Anonyymi
Tenorsharen editori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927