Niin kertokaa siitä. Nostakaa syyte. Se on valitettavasti todella yleistä joutua sellaisen teon uhriksi nykyään ja mikään selitys ei tee siitä oikeuttavaa tai vastaavaa. Jos teidät huumattiin, huijattiin tai pakotettiin, niin se on silti väärin ja rangaistavaa.
Hakekaa korvauksia. Syylliset vastuuseen ja julki.
Nainen, sinulla ei ole mitään muuta kuin voitettavaa.
Jos joku teistä on raiskattu
11
156
Vastaukset
- Anonyymi
Iskikö vaihdevuodet noin kovaa?
- Anonyymi
Tunnetko syyllisyyttä? Ei hätää, kyllä joudut vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko syyllisyyttä? Ei hätää, kyllä joudut vastuuseen.
En ole koskaan raiskannut ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan raiskannut ketään.
Turha vakuutella ketään. Hän näki kyllä kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vakuutella ketään. Hän näki kyllä kaiken.
Ok. Ei ole kyllä tapana raiskailla. Nainen siis olen, mutta ymmärrän toki että nainenkin voi raiskata.
- Anonyymi
Kyllä se vaan ikävästi menee niin, että raiskatun pitäisi pystyä todistamaan, että yhdyntä ei ollut suostumuksellista. Se on hyvin vaikeaa, jos uhri on ollut sammunut, päihtynyt, tai hyökääjä niin paljon voimakkaampi, että saa pakotettua uhrin niin, ettei uhri kykene aiheuttamaan hyökkääjälle puolustautumalla näkyviä vammoja.
Katso vaikka se tapaus, jossa mamut raahasi sen ympäripäissään olevan teinin sairaalasta ulos puistoon ja joukkoraiskasivat jopa vammoja aiheuttaen. Oikeuden mukaan teinin päihtymystilaa ei muka ollut käytetty hyväksi ja hän vapaaehtoisesti halusi vammoja aiheuttavaa yhdyntää kolmen miehen kanssa samanaikaisesti ilman suojausta.
Uhri joutuu alistumaan teon jälkeen vielä nöyryyttäville tutkimuksille, kuulusteluille ja julkisuudelle, jota oikeudenkäynti tuo. - Anonyymi
Seksuaalirikokset vanhenevat 10 ja 20 vuodessa.
- Anonyymi
MIEHEN SUVUSSA TUO ON SENTÄÄN GEENEISSÄ, MUTTA MINUN PITÄÄ MIETTIÄ ETTÄ VIITTINKÖ MINÄ TUOMMOSEN RAISKAAJA MIEHEN KANSSA OLLA JOKA ANTAA NAISEN RAISKATA MEIDÄT MOLEMMAT.
- Anonyymi
Minun pitää miettiä tätä asiaa, koska me oltiin vain viemässä minun isäni autoa alunperin kotia.
En minä ehtinyt edes kuulla, että mihin me oltiin menossa, koska nais poliisi hyökkäsi meidän kimppuun ja minä olin poliisiautossa.
Poliisit saavat kuulemma itse päättää, että lähteekö he vai eivät.
Minusta tuntuu, että hän taisi raiskata ja tarkoitus oli tietenkin MURHATA MEIDÄT MOLEMMAT.
En ole nähnyt miestä, mutta minä kuulin että olivat käyneet pankissa yhdessä.
Toivottavasti mieheltä ei ole yhtään rahaa kadonnut tänä aikana, kun meidän raiskaaja sekä murhaaja on ollut hänen kanssa tekemisissä.
Minut hän pakotti vankilaan ja toiset POLIISIT joutuvat hänen takia osallistumaan kuljetukseen.
ENSIMMÄINEN JOKA LÄHTEE AJAMAAN ON KUULEMMA HÄN ON KOKO KULJETUKSESTA VASTUUSSA.
Tuskin miehet olisivat lähteneet edes viemään minua, koska minä olen sentään mieheni vaimo ja hän olisi osannut hoitaa tuon asian niin ei olisi tarvinnut VALTION RAHOJA TUHLATA NOIN TURHAAN ASIAAN.
ONNEKSI HÄN OLI SENTÄÄN NAINEN JOKA TEKI PÄÄTÖKSEN EIKÄ MIES. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää miettiä tätä asiaa, koska me oltiin vain viemässä minun isäni autoa alunperin kotia.
En minä ehtinyt edes kuulla, että mihin me oltiin menossa, koska nais poliisi hyökkäsi meidän kimppuun ja minä olin poliisiautossa.
Poliisit saavat kuulemma itse päättää, että lähteekö he vai eivät.
Minusta tuntuu, että hän taisi raiskata ja tarkoitus oli tietenkin MURHATA MEIDÄT MOLEMMAT.
En ole nähnyt miestä, mutta minä kuulin että olivat käyneet pankissa yhdessä.
Toivottavasti mieheltä ei ole yhtään rahaa kadonnut tänä aikana, kun meidän raiskaaja sekä murhaaja on ollut hänen kanssa tekemisissä.
Minut hän pakotti vankilaan ja toiset POLIISIT joutuvat hänen takia osallistumaan kuljetukseen.
ENSIMMÄINEN JOKA LÄHTEE AJAMAAN ON KUULEMMA HÄN ON KOKO KULJETUKSESTA VASTUUSSA.
Tuskin miehet olisivat lähteneet edes viemään minua, koska minä olen sentään mieheni vaimo ja hän olisi osannut hoitaa tuon asian niin ei olisi tarvinnut VALTION RAHOJA TUHLATA NOIN TURHAAN ASIAAN.
ONNEKSI HÄN OLI SENTÄÄN NAINEN JOKA TEKI PÄÄTÖKSEN EIKÄ MIES.5 ALUEEN POLIISIT OLIVAT HOITAMASSA KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKEUSKULJETUSTA, KOSKA NAIS POLIISIN MIELESTÄ MINÄ OLIN SENTÄÄN PAHEMPI RIKOLLINEN MITÄ RATTIJUOPPO.
- Anonyymi
Kysyin jo kauan si et montako naista luulette maailmassa olevan jota ei ois joku mies raiskannu kertonee mistä oisko siitä että naiset luottaa liian sinisilmäisesti miehiin kenties
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891