Mutta ei, ja edelleen sekoitat päätäni. En halua sinua sen jälkeen mitä sain tietää, joten ole hyvä ja palaa sen luokse jota pystyt pompottelemaan
Olisit jättänyt mut rauhaan
29
488
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärtä nyt kirjoittaa kun sanon.
- Anonyymi
Se on näi
- Anonyymi
Ohi. En ole ollut kenenkään toisen luona, enkä ole pompotellut ketään. Joku on mustasukkaisena levittänyt väärää tietoa sinulle. Turhaan kiukkuat minulle. Puhuisit suoraan minulle. Voisin kertoa ihan kaiken sinulle rehellisesti mitä haluat kuulla.
Mieheltä- Anonyymi
Turha toivo. Pelkkää pskaa alusta loppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun hän. Enkä haluaisi tuollaista mätäpaisetta elämääni. Minun kaivattu on onneksi ihana,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun hän. Enkä haluaisi tuollaista mätäpaisetta elämääni. Minun kaivattu on onneksi ihana,
Tästä ollaan samaa mieltä setä sekava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapahtuu mitä tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan et luulet hänen olevan ihana suututappa hänet ensin että tiedät voitko vielä olla samaa mieltä kännissä tai suututettuna vasta saat tietää millainen toinen todella on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan et luulet hänen olevan ihana suututappa hänet ensin että tiedät voitko vielä olla samaa mieltä kännissä tai suututettuna vasta saat tietää millainen toinen todella on
Musta sitä ei saa tietää kännissäkään olen melko hyvin itse itseni hallinnassa kännissäkin hermot saattaa mennä hieman helpommin mu ei nekään enään nykyjään niin helposti kui nuorempana tosin ei ne turhan helposti tainnu mennä silloinkaan
- Anonyymi
Älä pompi enempää. Nyt, kun sait tietää. Se pompottelija ei välitä pompoteltavastaan. Kaikki on pomppivan osapuolen mielikuvitusta. Kokeile uusia lääkitystäsi psyk.poliklinikalle hopi, hopi.
- Anonyymi
Nää on melkolailla turhia avautumisia jos et uskalla laittaa sen nimeä jota tarkoitat mu luultavasti parisuhde ois ollu helppoa saada toimimaan jos olisin suostunu olemaan se joka sanoo mitä tehdään milloin tehdään miten tehdään miksi tehdään mu en tykkää pompottaa ihmisiä mut on opetettu jot jos haluat jotain tehtäväksi oikein tee se ite mu mua ei kiinnosta onko asiat tehty oikein kun ne vaan on tehty toimivasti käsitys oikea/oikein kun vaihtelee sen mukaan keneltä kysyy
- Anonyymi
Kuka on vielä niin tyhmä ja yksinkertainen että uskoo mielummin muiden paskapuhetta kuin asianosaisen totuutta asioista? Saat mennäkin jos olet noin tyhmä. Tervemenoa.
Mn - Anonyymi
Tää on niin perus palstakiukutteluu. Ja kiusaamista. 🫵🏻
- Anonyymi
"Mitä sain tietää. " eikä voi kertoa kuitenkaan mistä kysymys.
Et omista siis omaa harkintakykyä..- Anonyymi
Kiusaamista ja manipulointia tämmönen.
- Anonyymi
Harkintakykyni on hyvä. Harkitsin tilannetta kaikille parhaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkintakykyni on hyvä. Harkitsin tilannetta kaikille parhaaksi
Mitä sait muka tietää joka ois noin olennaista??? En usko pätkääkään sua ja sun manipulointiyrityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sait muka tietää joka ois noin olennaista??? En usko pätkääkään sua ja sun manipulointiyrityksiä.
Kannattaako aikaansa käyttää sellaiseen joka yrittää manipuloida
- Anonyymi
En pompottele ketään. Uuno Turhapuro lentää viel ikkunasta pihalle niin saan olla yksin. Ikävä sanoa.
- Anonyymi
Uskot muiden juttuja etkä halua edes keskustella. Mene vaan. m>n
- Anonyymi
Ei me osata keskustella, eikä mitään muutakaan yhdessä
- Anonyymi
minulla ihan oma elämä ja teidän teot ja viennit laitettu perintään. "hakkaavat" takaisin kaikkea ja estetään koko ajan että ette viemään. odotellaan rahaa sieltä sun. täältä, ja ei hoideta mitään. työhakkauksista ja estoista johtuen. uusi mies auttaa kivasti näissäkin.
- Anonyymi
Jaahas,kuka pompottelee?
- Anonyymi
Onko väliä, ei ole
- Anonyymi
ja mitään ei hoideta eikä eletä siinä talidessa mihin yrititte, velka muille kasvaa ja, vaikeuttaa heitä koko ajan 🤣😈olette pian hyvinkin vihsttujs ja tunnettuja 😈🤣😜
- Anonyymi
mulle on ihan sama maksanko korkoja 5000 tai 10.000 euroa. ostan kohtuullisen auton. mennään vaan. summa riittää kaikkeen ja kuka, kuukaudessa kertyy teille lisää 🤣😜😈 miten vaan ja joka viikko lähtee uudet tiedot
- Anonyymi
ootte jo hakannut ja tehnyt nii paljon että ette pysty enää enempää,nutkin on minun vuoro vetää turpaan ja, saada, kaikkea ikävää teille ja tuhoa 😜😈🤣
- Anonyymi
Kirjoititko viime ja ed viikolla ? En voinutkaan vastata viestiin jonka irl.
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891