Todella vaarallisten psykopaattien dehumanisaatio ohjelman uhriksi joutunut. Mun herkkä ja hauras mieli ei kestä ja he on useita vuosia eristänyt mua Veerasta, joka oli mun turva ja aidon rakkaus.
He ei kaihda mitään keinoja satuttaa minua ja yrittää dehumanisoida ja vaurioittaa, pelkään heitä enemmän kuin mitään, en väkivallan uhan vuoksi vaan henkisen manipulaation ja sitä miten he pyrkivät dehumanisoimaan ja eristämään minua minulle tärkeistä ihmisistä, se on sairasta ja julmaa kidutusta.
Leikki jossa minä olen uhri. Minä olen kyllä antanut heille kortit siihen, mutta en ole koskaan antanut lupaa sellaiseen peliin, tai sosiaalisiin psykopaattisiin peleihin.. tähän tilanteeseen tarvitsisin sekä poliisin , että mielenterveys palveluiden apua, jotta tilanne joskus rauhottuisi...
Onko Suomessa mitään turvapaikkaa jos on joutunut todella vaarallisten psykopaattien dehumanisaatio
12
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ota sinne mielipalveluun yhteyttä.
- Anonyymi
Ootko cutie aatellu lopettaa ton ihmisten ahdistelun ja doksaamisen.
Vois auttaa
"Dinne meni kivi"
-THECUTIE - Anonyymi
Psykiatriset tahot auttaa kyllä. Ole sinne yhteydessä.
- Anonyymi
Pitäisiköhän sinun varata aika hyvinvointialueesi miepä-palveluun tai soittaa kriisipuhelimeen?
- Anonyymi
Voin kertoa kokemuksesta että apua mistään on erittäin vaikeaa saada.
- Anonyymi
Sen Veeran sinne turvapaikkaan pitäisi päästä.
- Anonyymi
Vähän huolettaa välillä Veeran puolesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän huolettaa välillä Veeran puolesta.
Onko koko veeraa olemassakaan?
- Anonyymi
Mielenterveyspalveluista olisi varmasti hyötyä. Olet siellä jo ilmeisesti avun piirissä ollut, niin eikun uudelleen hoitavaan tahoon yhteyttä.
Poliisista tässä ei kuitenkaan taida apua olla. Tämä ei ole mikään ultimaattinen patriarkaatti, jossa virkavalta tuo sinulle kotiin naisen jonka milloinkin haluat. Veera päättää itse kenet haluaa lähelleen.- AnonyymiUUSI
Et ole kovinkaan järkevä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kovinkaan järkevä
Se ja sama mitä sinä siitä ajattelet, olethan todetusti mielenterveysongelmainen. Ottaisit edes ne määrätyt lääkkeesi, eikä joku rauhoittumisjakso suljetullakaan varmaan pahaa tekisi.
- AnonyymiUUSI
räjähteiden hallussapito pitäisi kieltää nuorilta naisilta jos siis on selluliittia reisissä, on räjähde... selluloosa-nitraatti, siihen isket vielä aamiaiseksi jonki pika-aterian, niin räjähtersi on valmis.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nitroselluloosa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901