Onko Suomessa mitään turvapaikkaa jos on joutunut todella vaarallisten psykopaattien dehumanisaatio

Anonyymi-ap

Todella vaarallisten psykopaattien dehumanisaatio ohjelman uhriksi joutunut. Mun herkkä ja hauras mieli ei kestä ja he on useita vuosia eristänyt mua Veerasta, joka oli mun turva ja aidon rakkaus.

He ei kaihda mitään keinoja satuttaa minua ja yrittää dehumanisoida ja vaurioittaa, pelkään heitä enemmän kuin mitään, en väkivallan uhan vuoksi vaan henkisen manipulaation ja sitä miten he pyrkivät dehumanisoimaan ja eristämään minua minulle tärkeistä ihmisistä, se on sairasta ja julmaa kidutusta.

Leikki jossa minä olen uhri. Minä olen kyllä antanut heille kortit siihen, mutta en ole koskaan antanut lupaa sellaiseen peliin, tai sosiaalisiin psykopaattisiin peleihin.. tähän tilanteeseen tarvitsisin sekä poliisin , että mielenterveys palveluiden apua, jotta tilanne joskus rauhottuisi...

12

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota sinne mielipalveluun yhteyttä.

• Anonyymi

Ootko cutie aatellu lopettaa ton ihmisten ahdistelun ja doksaamisen.
      Vois auttaa

"Dinne meni kivi"
      -THECUTIE

• Anonyymi

Psykiatriset tahot auttaa kyllä. Ole sinne yhteydessä.

• Anonyymi

Pitäisiköhän sinun varata aika hyvinvointialueesi miepä-palveluun tai soittaa kriisipuhelimeen?

• Anonyymi

Voin kertoa kokemuksesta että apua mistään on erittäin vaikeaa saada.

• Anonyymi

Sen Veeran sinne turvapaikkaan pitäisi päästä.

• Anonyymi

Vähän huolettaa välillä Veeran puolesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän huolettaa välillä Veeran puolesta.

Onko koko veeraa olemassakaan?

• Anonyymi

Mielenterveyspalveluista olisi varmasti hyötyä. Olet siellä jo ilmeisesti avun piirissä ollut, niin eikun uudelleen hoitavaan tahoon yhteyttä.

Poliisista tässä ei kuitenkaan taida apua olla. Tämä ei ole mikään ultimaattinen patriarkaatti, jossa virkavalta tuo sinulle kotiin naisen jonka milloinkin haluat. Veera päättää itse kenet haluaa lähelleen.

• Anonyymi
        UUSI

Et ole kovinkaan järkevä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole kovinkaan järkevä

Se ja sama mitä sinä siitä ajattelet, olethan todetusti mielenterveysongelmainen. Ottaisit edes ne määrätyt lääkkeesi, eikä joku rauhoittumisjakso suljetullakaan varmaan pahaa tekisi.

• Anonyymi
      UUSI

räjähteiden hallussapito pitäisi kieltää nuorilta naisilta jos siis on selluliittia reisissä, on räjähde... selluloosa-nitraatti, siihen isket vielä aamiaiseksi jonki pika-aterian, niin räjähtersi on valmis.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nitroselluloosa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe