Universumiin, Jumalaan ja aivan kaikkeen maailman hyvyyteen ja oikeudenmukaisuuteen.
Pakko luottaa että tapahtuu mitä tapahtuu ja hyvä niin. Toivon todella että sinä olet juuri sinä ketä aina olen kaivannut elämääni!
Mutta jos emme näe enää... niin luotan että kohtalo kuljettaa.
Kaikesta huolimatta rakastan sinua ❣️
Pakko luottaa nyt kohtaloon
15
311
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin luotan, luulen että esto on vieläkin päällä joten ei onnistu.
- Anonyymi
Jos on estetty, silloin ei tule suhteesta mitään. Anna olla.
- Anonyymi
Miksi emme näkisi?☹️
- Anonyymi
Kyllä me nähdään. Näistä muista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me nähdään. Näistä muista en tiedä.
Kuulostaa ihanalta, ikävä on syliisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta, ikävä on syliisi.
Tuntuisi kyllä hyvältä kun rehevä peppusi asettuisi syliini pursuten yli "laitojen"
sivusta
- Anonyymi
Niin se ehkä kannata sittenkin luottaa.
- Anonyymi
Näin minäkin koen. Astrokartallani näkyi sielunyhteys kumppanuus. Ja elän sitä aikakautta just nyt. Sen kyllä tuntee nahoissaan, että jotain pitäisi nyt tapahtua jo.
- Anonyymi
Mä voisin kans katsoa horoskooppini pitkästä aikaa.
- Anonyymi
En mä ole ainakaan luottanu kohtaloon mun mielestä kohtalo on jotain mitä luodaan itse luomalla antamalla mahdollisuus
- Anonyymi
Pitää Taivaan Isän johdattaa/ Universumin auttaa/ kohtalon puuttua peliin myöskin. Ei pelkästään itse yksin yrittää mahdollistaa se🤍💫
- Anonyymi
Hänelle 💚💚💚💚💚
- Anonyymi
Minä luotan ja turvaan Jeesukseen. Hyvyys ja oikeudenmukaisuus voittaa sitten kun Jeesus ottaa maan kuninkuuden itselleen.
- Anonyymi
Minusta on tuntunut vuosia, että jotain maata JÄRISTYTTÄÄ pitäs tapahtua.
Ei ole edes näkynyt sitä UNELMIEN PRINSSIÄ joka vie jalat alta vaikka sellainenkin on sentään luvattu.
Minua alkoi pelottamaan, että joku mies juoksee päälle ja kaataa minut.
Minulle kävi 2-3 kertaa noin tuon jälkeen, kun minä aloin pelkäämään.
Viimeisellä kerralla kävi vielä niin, että minä seisoin tolpan edessä ja minä jos olisin väistänyt niin hän olisi juossut suoraan siihen tolpan kulmaan ja häneltä olisi lähtenyt henki.
Minä jäin seisomaan ja minä ajattelin, että ET VITTU TUU PÄÄLLE.
Juoksi onneksi ohi.
Hänellä oli vielä päällä samanlainen takki ja housut niin, kuin exällä oli aikoinaan.
Minä katsoin ensin, että exä mutta hänen pipo oli niin outo. Eikä minua edes kiinnosta exä joten minä olin niin, kun en olisi edes tuntenut.
Eli en edes tarkistanut, että oliko minun exä vai ei.
Ei minulla ole minun exille mitään asiaa joten minä osaan olla niin, kun en edes tuntis heitä.
Kyllä minä sen tiedän, että heitä ÄRSYTTÄÄ JA VITUTTAA TUO.
Ei ole pakko tuntea jos ei halua. - Anonyymi
Jumalaan 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052