Kampaajien hinnat

Anonyymi-ap

Muodonmuutos 70 euroa. Kuinka köyhällä varaa leikata hiuksia.

15

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä leikkaan itse.

• Anonyymi

Niinkö. Näytät hieman hölmöltä ehkä leikkauksesi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö. Näytät hieman hölmöltä ehkä leikkauksesi kanssa?

Minulla on pitkä tukka ja se alkaa takkuuntua latvoista kun se kasvaa liian pitkäksi. Vedän hiukset eteen ja vedän saksilla. Muuten pidän hiukset kiinni, Mahdollinen epätasainen leikkaus ei silloin näy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on pitkä tukka ja se alkaa takkuuntua latvoista kun se kasvaa liian pitkäksi. Vedän hiukset eteen ja vedän saksilla. Muuten pidän hiukset kiinni, Mahdollinen epätasainen leikkaus ei silloin näy.

Epätasainen leikkaushan on muotia. Kerroksittain, toinen puoli lyhyempi jne

• Anonyymi

Miksi pitää olla muodonmuutos? Hiusten leikkaus minulla 29 euroa.

• Anonyymi

Joillekin on. Ei kaikki käy 6 kertaa vuodessa kampaajalla.

• Anonyymi
        UUSI

Olet mies.

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet mies, niin saat halvemmalla. Jos olet lyhythiuksinen nainen, siis niinkuin miesten hiukset ja samanlainen leikkaus, maksat naisena enemmän. Tämä ei oikein tajuntaan mahdu.
        Pitäisiköhän "miestukkaisten naisten käydä herrasalongissa? Olisiko se hinta sitten miesten hinta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet mies, niin saat halvemmalla. Jos olet lyhythiuksinen nainen, siis niinkuin miesten hiukset ja samanlainen leikkaus, maksat naisena enemmän. Tämä ei oikein tajuntaan mahdu.
        Pitäisiköhän "miestukkaisten naisten käydä herrasalongissa? Olisiko se hinta sitten miesten hinta?

Ns. "naisten töistä" maksetaan pienempi palkka mutta naisoletettujen edellytetään näyttävän huolitelluilta ja meikatuilta ja se maksaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota en ole tiennyt...

• Anonyymi
      UUSI

Nyt selvisi miksi katukuvassa on kuin mauttomuuskilpailu,
      kenellä on rumimmat hiukset, harvoin näkee maailmalla näin rumasti leikattuja naisten hiuksia,
      suurin osa leikkaa itse puukolla, nyt se selvisi.

Tyyliä ja kauneutta harvoin näkee,
      rumia erivärisiä ihan karmeita hiuksia , mauttomuuden huippuja joka toisella ,
      ja siihen roskiksesta löydetyt vaatteet ja ylipainoo reilusti, siinä se katukuva sitten onkin.

• Anonyymi
        UUSI

Se on varmasn protesti ylikuluttamiselle ja seksismille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasn protesti ylikuluttamiselle ja seksismille.

Paskaa,
        jos ei ole tyylitajua , eikä makua, sitä se vain ja ainostaan on treella.
        Mauttomampia harvoin näkee, mee keskustaan vaikka linja-autoaseman seudulle tai mihin vaan , näet näitä mauttomuuden huippuja yllinkyllin.

Toki hölmö voi verhoilla asian miten vaan,
        taas kun olin isossa maailmassa käymässä,
        en esim. nähnyt yhdelläkään nuorella enkä vanhalla ledginssejä eli miesten kalsareita kireitä salihousuja,
        missään yleisellä paikalla yhdelläkään ei sitten kenelläkään , vaan tyylikkäästi tietenkin ja naisellisesti pukeutuneita ja hiuksen laitettuna ja hoidettuna kauniisti.

• Anonyymi
      UUSI

rikkailla ei ole tukkaa ollenkaan

• Anonyymi
        UUSI

joskus toivon että olisin kalju...ei tarttis kampaajalla käydä. tulisikohan kylmä päähän nopeammin ilman hiuksia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe