Muodonmuutos 70 euroa. Kuinka köyhällä varaa leikata hiuksia.
Kampaajien hinnat
15
197
Vastaukset
- Anonyymi
Minä leikkaan itse.
- Anonyymi
Niinkö. Näytät hieman hölmöltä ehkä leikkauksesi kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö. Näytät hieman hölmöltä ehkä leikkauksesi kanssa?
Minulla on pitkä tukka ja se alkaa takkuuntua latvoista kun se kasvaa liian pitkäksi. Vedän hiukset eteen ja vedän saksilla. Muuten pidän hiukset kiinni, Mahdollinen epätasainen leikkaus ei silloin näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on pitkä tukka ja se alkaa takkuuntua latvoista kun se kasvaa liian pitkäksi. Vedän hiukset eteen ja vedän saksilla. Muuten pidän hiukset kiinni, Mahdollinen epätasainen leikkaus ei silloin näy.
Epätasainen leikkaushan on muotia. Kerroksittain, toinen puoli lyhyempi jne
- Anonyymi
Miksi pitää olla muodonmuutos? Hiusten leikkaus minulla 29 euroa.
- Anonyymi
Joillekin on. Ei kaikki käy 6 kertaa vuodessa kampaajalla.
- Anonyymi
Olet mies.
- Anonyymi
Jos olet mies, niin saat halvemmalla. Jos olet lyhythiuksinen nainen, siis niinkuin miesten hiukset ja samanlainen leikkaus, maksat naisena enemmän. Tämä ei oikein tajuntaan mahdu.
Pitäisiköhän "miestukkaisten naisten käydä herrasalongissa? Olisiko se hinta sitten miesten hinta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet mies, niin saat halvemmalla. Jos olet lyhythiuksinen nainen, siis niinkuin miesten hiukset ja samanlainen leikkaus, maksat naisena enemmän. Tämä ei oikein tajuntaan mahdu.
Pitäisiköhän "miestukkaisten naisten käydä herrasalongissa? Olisiko se hinta sitten miesten hinta?Ns. "naisten töistä" maksetaan pienempi palkka mutta naisoletettujen edellytetään näyttävän huolitelluilta ja meikatuilta ja se maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän "miestukkaisten naisten käydä herrasalongissa? Olisiko se hinta sitten miesten hinta?Tuota en ole tiennyt...
- Anonyymi
Nyt selvisi miksi katukuvassa on kuin mauttomuuskilpailu,
kenellä on rumimmat hiukset, harvoin näkee maailmalla näin rumasti leikattuja naisten hiuksia,
suurin osa leikkaa itse puukolla, nyt se selvisi.
Tyyliä ja kauneutta harvoin näkee,
rumia erivärisiä ihan karmeita hiuksia , mauttomuuden huippuja joka toisella ,
ja siihen roskiksesta löydetyt vaatteet ja ylipainoo reilusti, siinä se katukuva sitten onkin.- Anonyymi
Se on varmasn protesti ylikuluttamiselle ja seksismille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasn protesti ylikuluttamiselle ja seksismille.
Paskaa,
jos ei ole tyylitajua , eikä makua, sitä se vain ja ainostaan on treella.
Mauttomampia harvoin näkee, mee keskustaan vaikka linja-autoaseman seudulle tai mihin vaan , näet näitä mauttomuuden huippuja yllinkyllin.
Toki hölmö voi verhoilla asian miten vaan,
taas kun olin isossa maailmassa käymässä,
en esim. nähnyt yhdelläkään nuorella enkä vanhalla ledginssejä eli miesten kalsareita kireitä salihousuja,
missään yleisellä paikalla yhdelläkään ei sitten kenelläkään , vaan tyylikkäästi tietenkin ja naisellisesti pukeutuneita ja hiuksen laitettuna ja hoidettuna kauniisti.
- Anonyymi
rikkailla ei ole tukkaa ollenkaan
- Anonyymi
joskus toivon että olisin kalju...ei tarttis kampaajalla käydä. tulisikohan kylmä päähän nopeammin ilman hiuksia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1242003Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2361719Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik261653- 2221652
- 2121421
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151219Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841198Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421110Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka74979- 76959