Mutta nyt minun täytyy pestä hampaat❣️
Haluan elää. Haluan rakastaa
19
295
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä kuka oletkaan levollista heinäkuun unia☀️✨️♥️🔥
- Anonyymi
haluan että otat turpaan jos heihin kuulut, ja koet mitä tekivät minulle. Vuosia ja ilman syytä kuin pakottaa johonkin jotta saavat muille ja kostaa ihan väärälle ihmiselle. muistan kuin eilisen päivän kun hakkasivat ja muut juhlivat, toivottavasti saada teille tuosta turpaan ja kunnolla 😂🤣
- Anonyymi
Lopeta nyt oikeesti. Just luin perhetrakediasta, jossa perheen isä puukotti vaimonsa ja kuoli vankilassa itse. Jäi 5 lasta ilman vanhempia ja kai joutuvat eroon toisistaan. Niin sinä jaksat täällä tuota hakkaamista jauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt oikeesti. Just luin perhetrakediasta, jossa perheen isä puukotti vaimonsa ja kuoli vankilassa itse. Jäi 5 lasta ilman vanhempia ja kai joutuvat eroon toisistaan. Niin sinä jaksat täällä tuota hakkaamista jauhaa.
Ilmoita ylläpitoon väkivaltaisena sisältönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoita ylläpitoon väkivaltaisena sisältönä.
Varmaan jos ilmoittanutkin, mutta ei ne tunnu poistuvan. Pitäisi tuon raapustelijan itse ymmärtää.
- Anonyymi
joo. alaks?
- Anonyymi
Alan
- Anonyymi
tiedätkö sille huorallle ja äijälle on tilattu auto istuttavat tuoliin ja ottavat semmoiset pihdit ja vetävät pari hammasta pois, lähettävät sitten kotiin. ja jos ei turpa pysy kiinni, se tehdään uudestaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂laillisesti joka tekonne kostetaan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Varohan nyt oikeesti, ettet kompastu. Voi hyvä v●ttu.
- Anonyymi
Hyvää hampipesua ❤️
- Anonyymi
Valkoisella tahnalla hyvä kiilto.. ;-))
- Anonyymi
Joo voit itse käyttä sen kamalan makuisen pinkin hammastahnasi, ollos hyvä vaan ja pidä hyvänäs :D
- Anonyymi
Oliko tää joku oivallus?
- Anonyymi
Mutta hei Lauri sillä Robertilla oli sulle viesti, ja sille Anniinalle ja pantterille. Luuletko että kärsii helvetissä ja toimii teidän orjana kun hakkaatte hänen elämänsä vaimoa 😘 taisin olla ainut joka saa ne rahat, ja sillä pitää tehdä tietyt jutut sitten joskus seuraavaa elämää varten. ja kyllähän sieltä se 3 meidän lapsi syntyy 😘on matkannut jossakin ja syntyy uudelleen. Ps. älä ikinä luota demoniin, maan päällä tai sen alla. tai vampyyriin. niilläkin on eronsa vaikka samaan sukuun liittyisi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
jos et tiennyt ne on eri porukkaa niiden helvetin ritarien ja niiden kanssa, joilta mm monet teistä naisista tilanneet jos pohjoisestakin ja jopa viikingeistö ja Lontoosta. ja ihme että ovat täällä niin runsaimboukoin joten jotain hirveää on osa tehnyt että ne on tänne saanut. rauhoitteli minua ja sanoi että poistuvat pian. myös ne 5 pupusta, niiltä kuulemma loppuu palkat niille ja aika 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂niiden pitäisi maksaa omasta porukasta jotain muuta kuin 1 murha......
- Anonyymi
Asiat tärkeysjärjestykseen ❤️
Normi arki pitää sujua rakkauskuplassakin.
Muista sit vetää vessanpönttökin 🤭- Anonyymi
🪥🤏
🚽 - Anonyymi
🤣
😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791