Kävimme yhdessä paikallisella rengasliikkeellä mikä mainostaa itseään "täysin kotimaisena rengasliikkeenä". Kyllä oli meno kaikkea muuta kuin yllä mainittua! Eikö enää suomalaisia saa kyseisiin duuneihin vai tekevätkö puoli ilmaiseksi?!
Raahen rengasliikkeestä suomalaista palvelua?
17
594
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestä kaupunginvaltuustoon näitä kepulaisia lestoja.kyllä nämä osaavat hyvä veli homman.
- Anonyymi
Ei vitus saa, hiki ja paskaset käpälät, no mee tee ite vituttaa tommoset
- Anonyymi
Et kumminkaan raaski mitään ostaa Raahelaisesta liikkestä kumminkin ajat Ouluun, josta saa halvemalla.
- Anonyymi
Pojasta polvi pahenee..
- Anonyymi
Vesitorninmäellä viilataan linssiin oikein kunnolla
- Anonyymi
Raahen rötös ja laiton
- Anonyymi
Nyt vesitorninmäeltä nahkoiksi ajettuja vanahoja rattaita uusien hinnalla!! Uudet ylivuotiset 10 vuotta kypsyneet vain vesitornin mäjeltäh!!
- Anonyymi
Ne ovat halpoja ja sehän on raahelaiselle tärkeintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat halpoja ja sehän on raahelaiselle tärkeintä.
Kormoraatit vuodelta97 on parraat!! T. Lassila
- Anonyymi
Minulla Michelinit vuodelta 1986 ja melkein kaikki nastatkin tallella!
- Anonyymi
Hakkapeliitta ja pidot paranee.
- Anonyymi
Korkilla on hyviä jaa edullisia renkaita löytyy jopa uusia edullisesti
- Anonyymi
Hyvä Seppo
- Anonyymi
Minäpä peskuti virkkasin kesäkumeihin tota noin oikein hienot suojat pitokin parani ja rengasmelu hävisi.hakkapelita ja pidot paranee.oikeesti helkutin hyvä homma.kohta niitä saa vesitornin mäeltä mustalta kädeltä hyvä veli hintaan.hauskoi kestää ja kahvilusikkaa.
- Anonyymi
VAROKAA VESITORNINMÄEN MAUNOA JA SEN POIKIA!!
- Anonyymi
Veli se## pistää kumit
- Anonyymi
Menkää vesitorninmäelle jos haluatte vittuuntua kunnolla!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593945Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252567Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei151692Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211144