Moi. Mulla on ollut nyt kesälomalla ihan hirveen iso tunne että pakko halata ihastusta. Hänkin tykkää musta 93 %
Haluan halata ihastusta
15
574
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna illalla samassa paikassa kun tänään. Saat halin.
- Anonyymi
Oot joku random aikuinen jostakin random stadista
- Anonyymi
Tämä ei varmaan ollut minulle, koska tykkään hänestä 100% ja vähän vielä päälle.
- Anonyymi
Haluun vaan kuolla pois. Kyllä nyt ottaa koville
- Anonyymi
Missä hauaisit tämän tapahtuvan? ;-))
- Anonyymi
Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi
Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.
Joillain taitaa olla ihan eri käsitys siitä halaamisesta....
- Anonyymi
Tahtoo lämpimän halin.
Vi talade förra veckan utanför lagret och skoda varandra, hon skrattade, hon är so söt--------------------- - Anonyymi
Niin, hän on naimisissa ja onnellinen.................hymyilee miulle.
Tosi söötti brune ja aina mulle praatamas juttua------------- - Anonyymi
En käsitä miksi ihastuksen halaaminen tuntuu niin hyvältä varsinkin jos tunne on molemminpuolinen. Saataisiimpa tehdä koulussa yhteisiä tunteja
- Anonyymi
Oletko aiemmin halannut häntä?
- Anonyymi
Tahtoisin todellakin halata ihanaa naista jolla tänään farkut, ruskea paita ja hiukset ponnrilla takaa. Aivan täydellisen ihana tapaus, toivottavasti halattaisiin ja myös suudeltaisiin mahdollisimman pian.
- Anonyymi
minun ykkönen on edelleen S mies. jos hänet saisin se ois siinä. en miettisikään muita enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564