Moi. Mulla on ollut nyt kesälomalla ihan hirveen iso tunne että pakko halata ihastusta. Hänkin tykkää musta 93 %
Haluan halata ihastusta
14
495
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenna illalla samassa paikassa kun tänään. Saat halin.
- Anonyymi
Oot joku random aikuinen jostakin random stadista
- Anonyymi
Tämä ei varmaan ollut minulle, koska tykkään hänestä 100% ja vähän vielä päälle.
- Anonyymi
Haluun vaan kuolla pois. Kyllä nyt ottaa koville
- Anonyymi
Missä hauaisit tämän tapahtuvan? ;-))
- Anonyymi
Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi
Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.
Joillain taitaa olla ihan eri käsitys siitä halaamisesta....
- Anonyymi
Tahtoo lämpimän halin.
Vi talade förra veckan utanför lagret och skoda varandra, hon skrattade, hon är so söt--------------------- - Anonyymi
Niin, hän on naimisissa ja onnellinen.................hymyilee miulle.
Tosi söötti brune ja aina mulle praatamas juttua------------- - Anonyymi
En käsitä miksi ihastuksen halaaminen tuntuu niin hyvältä varsinkin jos tunne on molemminpuolinen. Saataisiimpa tehdä koulussa yhteisiä tunteja
- Anonyymi
Oletko aiemmin halannut häntä?
- Anonyymi
Tahtoisin todellakin halata ihanaa naista jolla tänään farkut, ruskea paita ja hiukset ponnrilla takaa. Aivan täydellisen ihana tapaus, toivottavasti halattaisiin ja myös suudeltaisiin mahdollisimman pian.
- Anonyymi
minun ykkönen on edelleen S mies. jos hänet saisin se ois siinä. en miettisikään muita enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5148755Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1456046Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3515077Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli634706Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s964307Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664023SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1813873- 911818
- 1031364
- 47939