Haluan halata ihastusta

Moi. Mulla on ollut nyt kesälomalla ihan hirveen iso tunne että pakko halata ihastusta. Hänkin tykkää musta 93 %
14579
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Huomenna illalla samassa paikassa kun tänään. Saat halin.

Äänestä

Oot joku random aikuinen jostakin random stadista

Äänestä

Tämä ei varmaan ollut minulle, koska tykkään hänestä 100% ja vähän vielä päälle.

Äänestä

Haluun vaan kuolla pois. Kyllä nyt ottaa koville

Äänestä

Missä hauaisit tämän tapahtuvan? ;-))

Äänestä
  • Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Sulla on jo lapsia ihan tarpeeksi

Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikai niitä halauksessa synny. Ei lapsia ole.

Joillain taitaa olla ihan eri käsitys siitä halaamisesta....

Äänestä

Tahtoo lämpimän halin.
Vi talade förra veckan utanför lagret och skoda varandra, hon skrattade, hon är so söt---------------------

Äänestä

Niin, hän on naimisissa ja onnellinen.................hymyilee miulle.
Tosi söötti brune ja aina mulle praatamas juttua-------------

Äänestä

En käsitä miksi ihastuksen halaaminen tuntuu niin hyvältä varsinkin jos tunne on molemminpuolinen. Saataisiimpa tehdä koulussa yhteisiä tunteja

Äänestä

Oletko aiemmin halannut häntä?

Äänestä

Tahtoisin todellakin halata ihanaa naista jolla tänään farkut, ruskea paita ja hiukset ponnrilla takaa. Aivan täydellisen ihana tapaus, toivottavasti halattaisiin ja myös suudeltaisiin mahdollisimman pian.

Äänestä

minun ykkönen on edelleen S mies. jos hänet saisin se ois siinä. en miettisikään muita enää ikinä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Moi. Mulla on ollut nyt kesälomalla ihan hirveen iso tunne että pakko halata ihastusta. Hänkin tykkää musta 93 %

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu