Mies jota rakastin petti minua useamman kerran ja lopulta ilmeisesti päätyi tämän toisen naisen luo. Hän taas oli minulle ainoa jota rakastin.
Erosta on jo yli vuosi. Loppuuko tämä kipu ikinä? Miksi ne toiset olivat niin paljon parempia? En ole enää sen jälkeen tuntenut itseäni minkään arvoiseksi tai kauniiksi. En tule ikinä nousemaan tästä surusta ja yksinäisyydestä.
Miten tästä pääsee ikinä yli
12
239
Vastaukset
- Anonyymi
Pääset yli niin kuin saman kokeneet miljoonat muut naiset; ajan kanssa. Ole iloinen, että pääsit eroon tuollaisesta mulqvistista.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
pääset yli.. Se ottaa oman aikansa mut sit jossain kohtaa sä oot niin yli siitä :D mietit mitä ikinä ees näit hänessä
- Anonyymi
Pettäjämiehet ei koskaan muutu
- Anonyymi
Vain nainen voi muuttua jos tuntee tehneensä väärin
- Anonyymi
Tulee vielä toinen, parempi.
- Anonyymi
Niin tulee
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Jäikö ilman pillua?
- Anonyymi
Hyvä kun pääsit eroon
- Anonyymi
Tuuppas kunhan opit huomaamaan ettet tarvi toista
Ihmistä ollaksesi onnellinen vaan se lähtee itsestä.
Tunne saa luulern niin et vain. Jonku muun seurassa olo on se pelastus .
Todellisuus on et voi itse tehdä paljonkin .
Kyllä se siitä ...
Se on vain tunne.
Luo läheisriipuvuudesta alat ymmärtää sen jälkee
Sitä mikä on se syy miks sulla nyt vaikeaa.
Jäit tunteeseen ja henkilöön koukkuun .
Eteenpäin meno vaatii töitä
Ja pois mukavuus tottumus alueelta menoa
Uuteen suuntaan .. uusien asioiden pariin
Uusia ihmisiä kohti !
Kyllä se siitä! - Anonyymi
Rakkaus on välillä sellainen, ettei sitä itsekään ymmärrä, ketä rakastaa. Toisesta paljastuu puolia, joiden ei voinut kuvitellakaan olevan. Pettäminen on kärsimyksen aiheuttamista toiselle. Muista, ettet koskaan ollut huonompi kuin ne toiset naiset. Kyse on vain miehen oireiluista ja hänen päänsä sisäisistä ongelmista, jotka hän ratkaisi välitöntä tyydytystä tuottavalla tavalla, kun ei parempaankaan pystynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873