Windows kymppi lakkasi tulostamasta, nappi näyttäisi painuvan, mutta paprua ei tulostin annna. Myös taustakuva hävinnut ja tausta on mustaa.
Mikähän mahtaa olla nyt vikana. Viikko sitten sain tapella wlanin kanssa kun ei millään menannut liittyä reitittimeen. Sitä ennen se oli itsestään vaihtanut resoluutiota ja ihmetti kun kuva on suttuista. edellinen isopäivitys jumitti koko koneen ja jouduin asentamaan kaikki uudestaan ja se meni läpi. Siittä seurasi että kaikki muistitikkuni näyttää tyhjää.
MS kiusantekoako
15
525
Vastaukset 15
- Anonyymi
Olisko se kuuluisa aktivointi?
- Anonyymi
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
- Anonyymi
Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!
Heh heh.. Zele pitää meitä tyhminä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaanW11 on valtavia ongelmia myös tulostimien kanssa.
- Anonyymi00015
Vakoilu on W11:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia.
- Anonyymi
Onko aktivointi kadonnut?
- Anonyymi
No mitäs luulet...
- Anonyymi
Pyllymaja - News
Trump myy Alaskan Putinille. Vastineeksi rauhasta ja Eurrooppalaiset saa maksaa. - Anonyymi
Alaskalaiset innossaan Alaskan myynistä venäjälle, Halpa Vodka tuulisi kauppoihin!
- Anonyymi
– ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –
Tuliko Purra eteiseen?
T. keskisarja - Anonyymi
Miksei Windows tulosta!
- Anonyymi
Vaihda jo Linuxiin.
- Anonyymi
Ilmeisesti Microsftkaan ei tiedä miten korjata Windowsia riivaava Tulostusongelma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455