Windows kymppi lakkasi tulostamasta, nappi näyttäisi painuvan, mutta paprua ei tulostin annna. Myös taustakuva hävinnut ja tausta on mustaa.
Mikähän mahtaa olla nyt vikana. Viikko sitten sain tapella wlanin kanssa kun ei millään menannut liittyä reitittimeen. Sitä ennen se oli itsestään vaihtanut resoluutiota ja ihmetti kun kuva on suttuista. edellinen isopäivitys jumitti koko koneen ja jouduin asentamaan kaikki uudestaan ja se meni läpi. Siittä seurasi että kaikki muistitikkuni näyttää tyhjää.
MS kiusantekoako
15
488
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko se kuuluisa aktivointi?
- Anonyymi
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
- Anonyymi
Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!
Heh heh.. Zele pitää meitä tyhminä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaanW11 on valtavia ongelmia myös tulostimien kanssa.
- Anonyymi00015
Vakoilu on W11:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia.
- Anonyymi
Onko aktivointi kadonnut?
- Anonyymi
No mitäs luulet...
- Anonyymi
Pyllymaja - News
Trump myy Alaskan Putinille. Vastineeksi rauhasta ja Eurrooppalaiset saa maksaa. - Anonyymi
Alaskalaiset innossaan Alaskan myynistä venäjälle, Halpa Vodka tuulisi kauppoihin!
- Anonyymi
– ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –
Tuliko Purra eteiseen?
T. keskisarja - Anonyymi
Miksei Windows tulosta!
- Anonyymi
Vaihda jo Linuxiin.
- Anonyymi
Ilmeisesti Microsftkaan ei tiedä miten korjata Windowsia riivaava Tulostusongelma!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798