Windows kymppi lakkasi tulostamasta, nappi näyttäisi painuvan, mutta paprua ei tulostin annna. Myös taustakuva hävinnut ja tausta on mustaa.
Mikähän mahtaa olla nyt vikana. Viikko sitten sain tapella wlanin kanssa kun ei millään menannut liittyä reitittimeen. Sitä ennen se oli itsestään vaihtanut resoluutiota ja ihmetti kun kuva on suttuista. edellinen isopäivitys jumitti koko koneen ja jouduin asentamaan kaikki uudestaan ja se meni läpi. Siittä seurasi että kaikki muistitikkuni näyttää tyhjää.
MS kiusantekoako
10
332
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko se kuuluisa aktivointi?
- Anonyymi
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
- Anonyymi
Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!
Heh heh.. Zele pitää meitä tyhminä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaanW11 on valtavia ongelmia myös tulostimien kanssa.
- Anonyymi
Onko aktivointi kadonnut?
- Anonyymi
No mitäs luulet...
- Anonyymi
Pyllymaja - News
Trump myy Alaskan Putinille. Vastineeksi rauhasta ja Eurrooppalaiset saa maksaa. - Anonyymi
Alaskalaiset innossaan Alaskan myynistä venäjälle, Halpa Vodka tuulisi kauppoihin!
- Anonyymi
– ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –
Tuliko Purra eteiseen?
T. keskisarja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1185123HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134691Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653890Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833250- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291654- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155