Windows kymppi lakkasi tulostamasta, nappi näyttäisi painuvan, mutta paprua ei tulostin annna. Myös taustakuva hävinnut ja tausta on mustaa.
Mikähän mahtaa olla nyt vikana. Viikko sitten sain tapella wlanin kanssa kun ei millään menannut liittyä reitittimeen. Sitä ennen se oli itsestään vaihtanut resoluutiota ja ihmetti kun kuva on suttuista. edellinen isopäivitys jumitti koko koneen ja jouduin asentamaan kaikki uudestaan ja se meni läpi. Siittä seurasi että kaikki muistitikkuni näyttää tyhjää.
MS kiusantekoako
9
201
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko se kuuluisa aktivointi?
- Anonyymi
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
- Anonyymi
Ukraina väittää Venäjän tuhonneen Kurahoven padon, Tuhosi sen kuitenkin itse.
Kuvaajat oli kutsuttu paikalle!
Heh heh.. Zele pitää meitä tyhminä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän pelat Wolfenstein: Enemy Kiova. Ja se Tökkii kamalasti!
Hei Gurut, miten tää korjataan
Tänään sain Windowsin sammumaan
- Anonyymi
Onko aktivointi kadonnut?
- Anonyymi
No mitäs luulet...
- Anonyymi
Pyllymaja - News
Trump myy Alaskan Putinille. Vastineeksi rauhasta ja Eurrooppalaiset saa maksaa. - Anonyymi
Alaskalaiset innossaan Alaskan myynistä venäjälle, Halpa Vodka tuulisi kauppoihin!
- AnonyymiUUSI
– ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –
Tuliko Purra eteiseen?
T. keskisarja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991