Palautus intersportiin ei kelvannut

Anonyymi-ap

Kokeilin mustilla sukilla tennari kenkiä, niistä ilmeisesti jäi tummunut jälki joten en saa noin 100 euron palautusta. Sinne meni satanen. Olkaa tarkkoja kuinka testaatte kenkiä.

19

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syy miksi en saanut palauttaa oli "pohjallisessa käytön jälkiä". Olin sisällä kokeillut kenkiä. Eiköhän kokeilussa jotain jälkiä tule pohjalliseen.

• Anonyymi

Sama se on kokeiletko sisällä vai ulkona, niin pohjalainen on kengän sisäpuolella.

• Anonyymi

Mitenhän oot testannu? Jos sovitat jalkaan, niin ei siitä mitään tule. Jos juokset viikon, niin ne on käytetyt

• Anonyymi

Sisällä kävelin edestakaisin tunnustellen sopiiko. Tämä on totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisällä kävelin edestakaisin tunnustellen sopiiko. Tämä on totuus.

Ja tämä on totuus.

• Anonyymi

Käy suihkussa ja vaihda sukkia joskus 😀 jos kengät menee sovituksesta roskiskuntoon, niin hygieniassakin on hienosäätöä

• Anonyymi

Sen jälkeen kun kokeilin toista paria laitoin pestyt valkoiset sukat. Olen ennen tummilla sukilla kokeillut tämä oli eka kerta kun kengät meni tummemmaksi. Muutamilla kengillä joilla jopa olen kävellyt ulkona olen saanut palauttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jälkeen kun kokeilin toista paria laitoin pestyt valkoiset sukat. Olen ennen tummilla sukilla kokeillut tämä oli eka kerta kun kengät meni tummemmaksi. Muutamilla kengillä joilla jopa olen kävellyt ulkona olen saanut palauttaa.

Jep. Vika oli siis jokatapauksessa sinun sukissa eikä Intersportissa. Ei ehjät puhtaat tummatkaan sukat kenkiä heti pilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Vika oli siis jokatapauksessa sinun sukissa eikä Intersportissa. Ei ehjät puhtaat tummatkaan sukat kenkiä heti pilaa.

Erikoiset kengät kun sukista tummuu. En sanoisi että vika on minussa. Ehkä olet töissä samanlaisessa kaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoiset kengät kun sukista tummuu. En sanoisi että vika on minussa. Ehkä olet töissä samanlaisessa kaupassa.

En ole töissä kenkiä myyvässä yrityksessä, mutta jos sukka pilaa kengän, niin silloin siitä sukasta lähtee ylimääräistä ainetta eikä kengästä. Ehkä valkoinen kenkä ei ole sinun juttu jos voitelet sukat vaseliinilla

• Anonyymi

Kaupassa saat testata ja sen jälkeen voit tilata sopivat kotiin.
      Niissä ei saa olla mitään jälkeä. Käytännössä lähes mahdoton palauttaa jos olet sottapytty, mutta jos käsittelet puhtain käsin ja sukin puhtaassa paikassa, niin sovitus onnistuu kotonakin.

• Anonyymi

Ei niitä sukkia missään ulosteessa oltu liattu. Luulen että tämä on kenkien ja intersportin vika mutta rahojani en enää saa takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä sukkia missään ulosteessa oltu liattu. Luulen että tämä on kenkien ja intersportin vika mutta rahojani en enää saa takaisin.

Intersportin vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Intersportin vika?

Niillä samoilla sukilla kokeilin toisesta liikkeestä ja sain palauttaa. Intersportilla voi olla ehkä liian vaativat vaatimukset kenkien kunnolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä samoilla sukilla kokeilin toisesta liikkeestä ja sain palauttaa. Intersportilla voi olla ehkä liian vaativat vaatimukset kenkien kunnolle.

Saatko sä palauttamisesta suuriakin kiksejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sä palauttamisesta suuriakin kiksejä?

Vissiin kun joka liikkeeseen palauttaa kengät. Toisaalta on joka päivä uudet kengät.

• Anonyymi

Pitää olla todella tylsää kun tilailee tavaraa vain palauttaakseen. Toivottavasti palautus ja paluurahti tulee jatkossa ihan helvetin kalliiksi, niin tarpeeseen tilaavien ei tarvitse maksaa toisten sukkafetissejä

• Anonyymi

Koskaan en tilaa tuolta enää mitään. Pieni summa minkä maksoin, tuote loppu. Rahoja vaan ei ole näkynyt tililläni.

• Anonyymi

Koskaan en tilaa, koskaan en edes tilannut. Huutelu on laiffii. Kannattaa myös muistaa, että jos on tapahtunut katevaraus ilman veloitusta, niin katevarauksen purku ei näy tilitapahtumissa maksuna eikä veloituksena, eli sinulla ei vain ole rahaa ja se ei ole kaupan vika.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8656
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3001
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1383
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      26
      961
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      933
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      870
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe