Nyt taas lähtee mielenterveys. Tää on vaan liikaa mulle.. En mä voinut tietää että romahtaa pääkoppa vielä sun takia. En voi siitä syyttää sinua.
Koitan vaan tässä jatkoo miettii.. Mihin lähtee..
Eilen oli kivaa töissä
24
366
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi että ollaan etäällä. Olen pahoillani siitä!
/🌻 - Anonyymi
minä yritin jotain piristääkin vähän jotain myyjä tyttöä oli ihan kainus joo, kun olin etsimässä jotain.. "excuse me, are you ... well Iäm looking for some.."
sitten tuo tyttö että joo osan puhua suome4skin kyllä joo, mutta niin joku ukrainalainen , siis yleensäkään osaa mitään muuta kuin jotain ukrainankieltä tai venäåjää vähän - Anonyymi
Miksi menit siihen työhön?
- AnonyymiUUSI
Ööh miksi en olis mennyt? Mistä olisin ennustanut että kohtaan jotain ravisuttavaa.
- Anonyymi
Monesti saa ihan itseään syyttää. Mielummin olisin itsekin ollut romahtamatta.
- Anonyymi
Ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävä
Käytös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytös
Mutta rauhoitu, jooko 🫂. Mä selviin ja sä selviit. On huonoja päiviä ja sitten niitä hyviä päiviä. Tunteet tulee ja menee, ei ne ketään lopullisesti riko.
Sateen jälkeen joskus paistaa. Toivottavasti sulle paistaa tänään myöhemmin 🌞
- Anonyymi
se o totta tuommoinen porukka voisi tappaa Putinin, se o oikein käräyttää teidät venäläisille.
- Anonyymi
olikohan hankasalmeösisilla jenkkilöinen salamurhaaja, ja saatanan Palvonnalla, manauksin se riittäisi itse Putiniinkin. Hyvä teistä ilmoitusta tehdä, en ole venäläisfani mutta istuvia presidenttejä kunnioitetaan 😂
- Anonyymi
kerropa jännittääkö ikinä käynnistää auto, jos siihen laitettaisiin pommi?
- Anonyymi
ja tuhoat niiden urat ja tapst, ylimistöä ja alhaisia. joko menee perille ei kiinnosta auttaa teitä eikä uhrata elämäänsä teihin. te vsunoditte ja tuhoa itte elämääni vuosia ja nyt otatte koko porukka turpaan. joka kerta kun muutan saatte mahdollisuuden ja ootte estönyt töitä ja hakannut rahaa, yrittänyt pakottaa maksamaan ja, ja syömään teille lääkkeitä, saamaan hehkuämmille ruokaa ja järjestämään heille hyvää samoin satanisteille. tekisi mieli tappaa koko porukka. ja osa saadaankin tapettua ja, hakattua loppujen elämät. laillisesti. ja viimein oikeat ämmät joiden maksoin hakattua kunnolla.
- Anonyymi
10 kertaa ootte yrittänyt tappaa syytään ihmisen koska elää omin tirtousuuksin ja eli paremmin joka myös auttoi mutta ei uhraamalla elämäänsä. nyt tapetaan teistä 10 maista ja äijää, ja hakata teidät elämät. teiltä ei haluta, mitään koska teihin ei haluta kuulua koska elämä olisi omaa huonompaa. alatte mini rahojen tulla ja pysytte piisaa ja hyväksytte ettei alaa vaihdeta ja hakataan takaisin ja kunnolla. jos juttu toivottavasti saadaan teistä kunnon kasa ruumiita ja elämät paskaksi.. myös Juha s hakataan pian ja tätä ette pääsee pakoon ja hakataan kunnolla. hakkaukset ja kohdistuu oikein niin että ette tee töitä, laillisesti mennää. ja koette kaiken saman, pahimmat tapetaan. ooottepa poissa
- Anonyymi
Leena läskin olisi kannattanut että eipä hänestä minulle tullut hyvää mutta sai hyvää kun uhrasi. nyt me hakata se läski kunnolla ja ottaa turoasnsa muiden mukana kaikesta 😂🤣
- Anonyymi
ilo tietää että pian teistä suurin osa on kuollut ja lopuille paljon pahaa hakkaamista ja samat painostuksesta. me tuhotaan teidät ja nyljetään hautaan 🤣😂 tilattu jo täältäkin 5 eri suunnasta otatte meinas turpaan ja saatanan kovaa ❤️😂😂😂😂😂
- Anonyymi
oliko sen nimi Ronja, laitahan maksamaan mitä eivät täältä. vanhemmille, vedetään kunnolla turpaan. olinko syyllinen johonkin no enpä ollut, piti vaan hakata ja hakkaa samalla, niitä syyttäjiä ja järjestelijöitä. otatte turpaan ja me tapetaan teidät. näistä vuosista toivon teille kunnolla turpaan ja, kaikkea pahaa.
- Anonyymi
mutta niin joku rock-musiikki: Six Strings, Nine Lives.... on muuten kanalaiden Helixin kappalekin.
- Anonyymi
jalkasiin ja muut tilaan tilattiin konkurssi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 saatte paljon pahaa ja muutamiin muihin myös, ootte meidän alapuolella 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
ja hei mies kukaan nainen ei tee tuommoiselle lasta, eikä varsinkaan sukuusi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ja lisää tilataan että kärsitte ja hakataan huonoon 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
ja Sun haluatte että tehdä jotain teille, vedetä turpaan ja, mitä ootte vienyt hakata takaisin ja niin että sinne saadaan kaikkea pahaa ja huonoa ja tuhottua kaikkea.
- Anonyymi
mutta polle voit naudan sen veljen vaimosi se äijä tapetaan pian jos siis itse jäät henkiin. kova äijä painostamaan ja, viemään. kuvittelee itsestään liikoja ja ottaa äijä turoasnsa yritetään tappaa. sitä Fobbaa, myös eri piireistä hakataan hurjasti ja, päästään hakkaamaan sitten se Mirka ja sitä porukkaa. joka juttu kostetaan 🥰😂 ihan millon vain olisit voinut lopettaa mutta kun ei kestä jos täällä on hyvin ja ilman teitä 😂 ja sitä m. ieTä vedetään turpaan takaisin, kuola valuu jo että päästään hakkaamaan se Jukka, Katri ja Anniina. mielelläni tapetaan se Anniina, laillisesti. Laurin muut hoitaa ammutaan pian. Samin se yksi nalle, pari taisi selvitä jos rahat tulee, ollaan kuin samassa veneessä. eikä teille tehty mitään
- Anonyymi
Lähde karkuun!
- AnonyymiUUSI
Ehkä.. 😎
- AnonyymiUUSI
Pieni itsetutkiskelu on varmaan paikallaan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791