Vaimon kanssa on tullut keskusteltua miten mies toimii jos kaverin vaimo haluaa panna.
Vaimo väitti miehen kieltäytyvän panosta.
Itse olin sitä mieltä että mies panee kaverin vaimoa.
Kaksi viikkoa sitten tuli tilaisuus testata teoria.
Pantiin vaimon kanssa ja meidän aiempi keskustelu tuli mieleen ja toiseksi yksi kaveri oli meillä yötä.
Sanoin vaimolle että nyt testataan meidän teoria.
Vaimo menee kaverin luo ja tarjoaa seksiä hänelle niin katsotaan paneeko kaverin vaimoa vai ei.
Ei ollut esileikkiä vaan Vaimo sängylle selälleen ja vaimon sääret kaverin olkapäille ja kiimaisesti vaimoa pantiin.
Kaverille ei aiota puhua että minä tiedän hänen panneen vaimoani eikä ole kaverikaan kertonut että oli pannut mun vaimoa.
Kaverin vaimoa
Anonyymi-ap
2
1076
Vastaukset
- Anonyymi
On teillä hyvä kaveri suhde..
- Anonyymi
Vaikea sanoa että en halua sinua jos kaunis nainen tarjoaa pillua.
Meillä kyllä pyydetään kavereita mukaan vaimoani panemaan eikä kukaan ole vielä kieltäytynyt vaan ovat innolla panneet vaimoani.
Ensimmäinen mies oli niin kortsulla aloitettiin.
Muutaman työnnön jälkeen otti kortsun pois ja sanoi että vaimoani on hänen vaimonsa kanssa toinen jota on pannut paljaalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086