Kohtele toisia aina, niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan on erittäin hyvä elämänohje!
Toisen asemaan asettuminen auttaa myös, kun miettii tapahtumia ja tilanteita.
No nää on näitä, eikä aina niin helppoja asioita.
Hyvä elämänohje
19
256
Vastaukset
- Anonyymi
Totta toivottavasti saatte kaikkea ikävää ja pahaa, mitää en ollut teille tehny. kuola valuu jo päästä hakkaamaan ja, saamaan teille kaikkea ikävää!!! toivottavasti päästään hakkaamaan koko sakki ja kostamaan joka juttu
- Anonyymi
Toivottavasti kaikki menee kuitenkin lopulta hyvin. Nyt huilia <3
- Anonyymi
Raiskaa nettikameralla siis naapurisi perceeseen.Näin on käynyt minulle.Millon treffit.
- Anonyymi
toivottavasti tuo porukka ottaa turoasnsa ja, kunnolla. toivon sitä niin kovasti että suorastaan manifestoin heille sitä, viha on järjetön ja haku saada heille huonoa ja kaikkea pahaa ja ikävää ja me Juttuja ja työhakkausta ja kaikkea paskaa ja päästä katsomaan ois juttu ja hakata niitä kunnolla. joka päivä toivo että kuolisivat jo pois joka kun viet hakkaan takaisin. estämistä ja ikävää ja huonoa ja petollisuutta ja turpaan. oikeutta.
- Anonyymi
joka jutusta, manifestoin teille huonoa ja tänne parempaa jos estät suunnitelmiani hakkaan teitä lisänä. manifestoin huonoa koska on ikävä olo teistä ja jutuista ke, osa tietysti ei tie nyt mikä oli totta ja hskyI vaan pois. nyt kärsitte itse nyt te teille samaa, otatte turpaan ja msnifesroifaan juttujanne menemään huonoon, joka toivon teille huonoa rahaan, töihin, elämään. uraan, ystäviin, vamhemmuutee , elämään, kaikkeen. parisuhteisiin ja joka juttuun. teille.
- Anonyymi
manifestoin myös kaikille sen mukaan mitä on tänne tehnyt, vienyt, mitä sabotoinut ja vainonnut ja ilman syytä vienyt kaikkea. nyt saavat maksaa ja tehdä takaisin, himottaa saada, teille kaikkea huonoa ja varastettua ja hakataan teitä ja nostetaan muita ja hakataan teitä. ja joka asiaan mitä ootte tehnyt, minä manifestoin teille hunps ja pahaa ja tilaan lisää. jotta, menetätte ja kärsitte ja ootte hakattavana.eikä edelläänkään noudateta teidän toimintaa eikä suostuta. mutta mamifestoidsan ja, msnatasn mm potkuja ja muuta. ja saadaan huonoa ja kurjuutta teille täysin oikeuksin. mitään en teiltä saanut, vienyt enkä tehnyt mitään pahaa. nyt toivon enemmän kun litään että joka juttu pösyön kostamaan, tappamaan ja hakkaamaan ja varastamaan ja tekemään sanaa ha kunnolla turpaan!!! saatava että kuola valuu jo 😂
- Anonyymi
jos se Johnny tulee väki vedetä turpaan nyt hakataan takaisin ja, wstetäl ja otatte kunnolla turpaan.
- Anonyymi
Siten yritän, mutta en hän voi tietää kuinka erilainen toinen on. Olen ihmisenä sellainen, joka kaipaa paljon omaa tilaa ympärilleen. Vaikka olisin suhteessa toisen kanssa, en jaksaisi mitään päivittäistä viestipommitusta tai suhteen analysointia. Jos suhteesta pitäisi joskus jotain keskustella, niin kasvokkain, toisen kainalossa. Myöskään asumaan en enää alkaisi kenenkään uuden ihmisen kanssa. Etäsuhde ja eri asunnot olisi paras vaihtoehto itselle.
Naiselta- Anonyymi
Tämä sopii. Tavataan vain s*ksin merkeissä. En olisi jaksanutkaan mitään turhaa lässytystä. Vain sitä itseään kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sopii. Tavataan vain s*ksin merkeissä. En olisi jaksanutkaan mitään turhaa lässytystä. Vain sitä itseään kiitos.
Kuka on seksistä mitään puhunut?🤔
😆
- Anonyymi
Onneksi me ei olla mieheni kanssa tungettu kenenkään suhteiden väliin eikä olla edes väitetty, että RAKASTAMINEN on RIKOLLISTA.
Ei hän meitä vankilaan ollut edes vankilaan laittamassa joka pidätti vaan hän oli samaa mieltä minun kanssa, että isääni pitää kunnioittaa, kun minä sanoin: Minun isän autoa viedään kotia, koska minä olen sopinut hänen kanssa jos minä lainaan hänen autoa niin minä vien sen kotia ennen, kuin lähden mihinkään.
Ei siihen sentään NAIS POLIISIA TARVINNUT, koska se ei ole RIKOLLISTA NAISENA AJAA ISÄNSÄ AUTOLLA.
Nais poliisin poliisin mielestä on ja hän ajoi itse myös ISÄN AUTOLLA, koska HÄN ON ISÄNMAALLE TÖISSÄ JA HÄNEN MIELESTÄ HÄN ON NAISENA AINUT JOKA SAA AJAA AUTOA.
JOS HÄN EI OLISI VÄKISIN VÄÄNTYNYT POLIISINA MÄÄRÄÄMÄÄN NIIN ME OLTAIS MIEHENI KANSSA TOIMITTU OIKEIN, MUTTA NAIS POLIISIT OLIVAT SITÄ MIELTÄ ETTÄ HE TIETÄVÄT SEKÄ OSAAVAT KAIKKI JA HE OVAT VALMIITA MURHAAMAAN MEIDÄT.- Anonyymi
Anteeksi jos kirjoitukset ovat vähän sekavia, mutta minä yritän skarpata naisena.
Kyllä tämä sekavuus menee ohi kun minä saan tämän sisäistettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi jos kirjoitukset ovat vähän sekavia, mutta minä yritän skarpata naisena.
Kyllä tämä sekavuus menee ohi kun minä saan tämän sisäistettyä.sivusta
- Anonyymi
Minulle on kyllä kovin sekavaa hahmotettavaa.
Siis, mitä oikeasti tapahtui?- Anonyymi
No niin on kuule ap:llekin aikas sekavan olosta settii :-D
- Anonyymi
Fuck the rules! Mä oon tosi kiva jos mä tykkään ja ihmiset tottelee ja tekee kuten MÄ sanon :)
Mother Fucker!- Anonyymi
Oletko jo täyttänyt 10 v?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652