Kävin vähän punttien kanssa kävelyllä.
Yhteensä oli 28 kiloa ja minä KÄVELIN 10 askelta, mutta olisin kävellyt enemmänkin.
Ovi oli kiinni joten loppui tila kesken.
Minä ajattelin ehdottaa jos siirretään puntit ja matto toiselle puolelle oven sekä seinän niin minä voin NAISENA kävellä vähän pidempää matkaa painojen kanssa.
Jos tuntuu, että talo käy pieneksi niin minä voin KÄVELLÄ ULOS PUNTTI KÄVELYLLE.
Perheeni miehet vain nauraa, koska HEISTÄ ON HAUSKAA kun minä näytän heille sekä sanon : KATTOKAAPA NIIN MINÄ NÄYTÄN MITEN TÄMÄ KÄYTTÄÄ.
He nauravat, koska toiset ovat sentään TREENANNEET VUOSIA ja minä olen sentään REHELLISESTI MAANNUT ja jaksan sentään siitäkin huolimatta kävellä tyyliin 2 isoa kauppakassia kädessä joissa on molemmissa 14 kiloa ruokaa.
Toiset NAISET TARVIVAT MIEHEN AASIKSI JOKA KANTAA HEILLE KAIKEN.
Minun mieheni ei sentään tarvi olla KANTO-JUHTA jota AASIKSI KUTSUTAAN.
Huomasitko mieheni mitä minä tein.
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063