Oot typerä nainen kun pidät mua narsistisena hyväksikäyttäjänä vaik olit nimenomaaan just se

Anonyymi-ap

Nainen jota en ois hyväkskäyttäny ja loukannu vaikka olisi maksettu. Se miks kohtelin exää paskasti = huonompi persoona/vahingoitti muita, ei kunnioittanut mun tilaa ja halusin et epärakastuu. Miks mä sua kohtelisin paskasti, sua arvostan ja susta pidän, en pelkää sua niinkuin exää, mut sä pelkäät mua, kun uskot mieluummin valheellista narratiivia, jota olen rakentanut suojaksi🤡🔥 pelle.

17

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sul on päässä vikaa :D. Tiedox

• Anonyymi

Ja sullako ei oo kun oot ameeba joka uskoo 4chanin trollei🤡🤡🤡 PELLE.

Kyl mä tiedän mun mt ongelmat🔥💅💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ime munaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ime munaa

Pride month loppu😘💝

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pellepeloton

• Anonyymi

No kukaan itseäänarvostava ja fiksu nainen ei ottaisi itselleen miestä, joka haukkuu pelleksi!!!!

• Anonyymi

Mä kohtelin häntä kuin kukkaa, mut hänen törkeä käytös saa mut käyttäytyyn huonosti🤡

• Anonyymi

Yleensä ihminen pyrkii olemaan kohtelematta paskasti yhtään ketään.

• Anonyymi

Juuri näin.

Ja tuo "paremman persoonan" nainen näkee miten aloittaja kohtelee eksää ja muita "huonompia ihmisiä" ja suhtautuu häneen sen mukaan. Perusjuttuja elämässä, joita ap ei nähtävästi ymmärrä.

• Anonyymi

Ei se ookkaan tahallista🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Ja tuo "paremman persoonan" nainen näkee miten aloittaja kohtelee eksää ja muita "huonompia ihmisiä" ja suhtautuu häneen sen mukaan. Perusjuttuja elämässä, joita ap ei nähtävästi ymmärrä.

Muiden manipulaatio narratiivia, en ikinä kohtelisi ihmistä jota rakastan huonosti, jota ihmiset ei näköjää ymmärrä. 🤡🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden manipulaatio narratiivia, en ikinä kohtelisi ihmistä jota rakastan huonosti, jota ihmiset ei näköjää ymmärrä. 🤡🤡

Entäs, ku rakkaus/ ihastuminen on katoavaista? Muuttuuko ja kuinka? Arvelen, että ylilyönnin mahdollisuus silloin olemassa? Koet, että sinua on huijattu ja olet todella pahasti erehtynyt toisesta?

Ensivaikutelma voi olla petollinen itselle, jos toinen ei olekaan sitä, mitä esittää? Kärjistyminen mahdollista, pahan erehdyksen jälkeen (tasapainoton). Itse olen erehtynyt luulemaan liian hyvää toisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ihmistä ei tule kohdella huonosti. Sitä sinä et ymmärrä.

• Anonyymi

Sähän olet vissiin alusta asti täällä aloituksissas ensin ylistänyt sitä naista,
      sen jälkeen mitätöinyt,
      lytännyt,
      jollain tapaa haukkunut....
      Ja ylistänyt ittes paremmaksi kun se nainen, taikka kukaan muukaan ihminen.

Niin kauan ku sä mitätöit ja arvostelet sen naisen päätöksiä, valintoja, ystäviä tai mitään muutakaan sen asioista sä loukkaat sitä.

Sekin että sä samassa kun sä siitä naisesta kirjoitat ja otat puheeksi exäsi saattaa loukata.
      Ihan kuin vertailisit niitä toisiinsa.

Tämä ihan ystävällisesti sanottu sivusta......
      (Kokemuksella tuollaisesta samanlaisesta)

• Anonyymi
        UUSI

Jep
        tää AP idiootti joka ei huomaa miten itse
        Ajaa naisen ku naisen pois.
        AP on vallanhimon sokaisema
        AP ei rakasta naista
        Vaan kuvittelmaansa valantunetta
        Tai valtaa naiseen.
        Joka ei oo aitoa rakkautta tai kohtaamista nähnytkään.
        Rakkaudella ei ole ollenkaan terve pohja
        Sitä ei tule jatkaa olenkaan!

• Anonyymi

Voitko antaa aidosti tunteen että jopa välität vaikka halilla osoittaa? Viesti pian ikävä mies sua!

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe