Aina silloin tällöin kuulee puhujien voivottelevan: " Kiittäjien ääni on vaiennut"-"enää ei kuulu kiitosääniä". No , kuuluuhan. Lopellakin perj illasta kuului. En kerro enempää/tarkkaa aikaa niin ei mene pointti tässä ohi.
mutta pyyntö; Lopettakaa hokeminen jos se ei perustu tosiasioihin.
Lisäksi olen viimeisen vuoden aikana kuullut noita ääneen kiittäjiä mm Reisj Opistoseuroissa ja eräällä etelä-pohjanmaan Ry:llä.
miksi tämän kirjoitan? aivan vain siksi että lopettakaa katteeton voivottelu
"kiittäjien ääni" vaikenee- Lopettakaa hokeminen. EI vaikene
17
444
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitosäänet eivät ole kokonaan loppuneet. Mutta myönnät kai, että ne ovat vähentyneet kun vertaa vaikka 1960-lukuun?
- Anonyymi
Kyllä niitä vielä 1990-luvullaki kuulu.
- Anonyymi
On toki vähentyneet, mutta niitä kuulee yhä. Ap;n mainitsemina mutta myös mm Reisjärven opistoseuroissa ja joillain paikkakunnilla. Helsingissäkin välillä.
Kirjoitan vain siksi etten pidä siitä että toistetaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa. mutta olet oikeassa :)
- Anonyymi
Muistan 1960 ja 1970 -luvuilla kuinka suviseuroissa oli tavallista, että oli paljon kiittäjiä. Harvinaiseksi kiitosäänet ovat käyneet, tänä kesänä suviksissa tavoitin yhden. Kaikki on Raamatun mukaista, viimeisinä aikoina ennustetaan kiittäjien äänien vaikenevan.
Monta muutakin ennustusta Raamatussa on viimeisistä ajoista, mm. sodista, nälänhädästä. Myös se, että evankeliumia kuulutetaan ympäri maailmaa, ja niinhän se nyt netin välityksellä kuuluukin, esim. kesäseuraradiota oli seurattu 71 maassa. Puhuja sanoi, että on ennustettu, että evankeliumia saarnataan ympäri maailman, ja sitten tulee loppu. - Anonyymi
Tekiskö mieli kilijua ja huitua?
- Anonyymi
Laita kiljut käymään jos niin mieli tekee.Ja huituvellit tulelle jos tekee mieli.
- Anonyymi
Miksi kiittää kun voi herjata.
- Anonyymi
jumalan herjaamiselta se kuulostaakin
- Anonyymi
On se lähes vaiennut, itse en ole kuullut ainakaan 15 vuoteen kertaakaan. 1980-luvulla kuuli tavan takaa.
- Anonyymi
olet aika huonokuuloinen. täytyy se vaan sanoa.
- Anonyymi
Kuului tai ei, siellä ei montaa todella uudestisyntynyttä ole, eikä 95 % edes tiedä mitään koko asiasta.
Asuntoautoja siellä eniten on, suorisza riveissä.- Anonyymi
Monet ovat toki lapsuudenkristittyinä saaneet koko elämänsä elää uskovaisina, mutta monet ovat myös parannuksen kautta saaneet uudestisyntyä elävään uskoon. Maailmassa usein uudestisyntymisestä puhuvat eniten ne, jotka eivät sitä itse ole tosiasiassa kokeneet. Se ei ole mitään uudelleenkasteelle menemistä, vaan mielenmuutos, jonka Pyhä Henki evankeliumin sanalla aikaansaa syntinsä tuntevan ja niitä katuvan ihmisen sydämessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat toki lapsuudenkristittyinä saaneet koko elämänsä elää uskovaisina, mutta monet ovat myös parannuksen kautta saaneet uudestisyntyä elävään uskoon. Maailmassa usein uudestisyntymisestä puhuvat eniten ne, jotka eivät sitä itse ole tosiasiassa kokeneet. Se ei ole mitään uudelleenkasteelle menemistä, vaan mielenmuutos, jonka Pyhä Henki evankeliumin sanalla aikaansaa syntinsä tuntevan ja niitä katuvan ihmisen sydämessä.
Raamattu ei tunne yhtäkään ihmistä joka on koko elmänsä elänyt uskovaisena.
Kaikki on pois poikennut ja tyynni kelvottomaksi tulleet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet parannuksen tehneet on päätynt uudestaan maailmanteille.Ei mitään hyötyä ollut vaan paljon pahempaa on edessä jos ei olisi parannusta tehnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut monista?
Raamattu puhuu harvoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei tunne yhtäkään ihmistä joka on koko elmänsä elänyt uskovaisena.
Kaikki on pois poikennut ja tyynni kelvottomaksi tulleet.Ennen uudestisyntymää pitää ensin kuolla syntien ja ylitsekäymisten kautta. Jos lapsesta asti antaa pestä jalkansa, ei tule kuolemaa, vaan saa elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut monista?
Raamattu puhuu harvoista.Riippuu, mihin vertaa. "Monet uskovaisista" on eri asia kuin "monet ihmisistä".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947