Kaihomieleltä kaipausta

Anonyymi-ap

Näytät hyvältä, mutta ketä varten? Sinulla on varmaan joku ihana kesäkisu. Miksei olisi?

Jos on, miksi vilkuilet minua?
Minulla on tunteita vain sinua kohtaan ja tätä on jatkunut 9 kuukautta. En edes pysty ajattelemaan muita sillä tavoin.
Oma kurja suhde natisee liitoksissaan, pelkkää kumppanuutta jälkikasvun vuoksi. Ei läheisyyttä vuoteen...

Elämäni tragedia. Rakastun, mutta en saa kokea rakkautta todeksi. En kykene fyysiseen suhteeseen ilman tunteita. Eikä sille mitään voi, jos tunteet eivät kohtaa.

Harvoinhan tätänykyä nähdään. Tulen hetkeksi onnelliseksi, kun näen hänet.
Olet mielessä, vaikka nyt tuntuu alavireiseltä. Hetki itsesääliä, eihän minussa ole mitään.

9

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole mitään kisuja mulla. Sinä vain mielessä 🤭

• Anonyymi
        UUSI

👌❤️

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole eläimiä täälläpäin.

• Anonyymi
      UUSI

"Oma kurja suhde natisee liitoksissaan, pelkkää kumppanuutta jälkikasvun vuoksi. Ei läheisyyttä vuoteen..."

Tuossa se sun todellinen ongelma on.

Ei mikään joku ulkopuolinen ikävöinnin kohde.

• Anonyymi
        UUSI

Olet oikeassa. Olen kuin vanki omassa elämässä. Olen pyytänyt eroa, mutta silloin menetän lapset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Olen kuin vanki omassa elämässä. Olen pyytänyt eroa, mutta silloin menetän lapset.

Seli seli, kukaan täällä mitään lapsia menetä. Yhteishuoltajuus on olemassa, jos kumpikin vanhempi haluaa hoitaa lapsiaan puolet ajasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seli seli, kukaan täällä mitään lapsia menetä. Yhteishuoltajuus on olemassa, jos kumpikin vanhempi haluaa hoitaa lapsiaan puolet ajasta.

ja jatkona.. Eroa ei tarvitse pyytää. Sitä voi hakea käräjäoikeudesta ja se myönnetään ilman toisen osapuolen suostumustakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja jatkona.. Eroa ei tarvitse pyytää. Sitä voi hakea käräjäoikeudesta ja se myönnetään ilman toisen osapuolen suostumustakin.

En ole eroamassa.

• Anonyymi
      UUSI

Jaah, ei multa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe