Olin siis Ferrari Clubin kokoontumisessa käymässä kaupungissanne ja nämä uteliaat seisoskelijat pilasivat koko tapahtuman.
Pällistelivät hoomoilasena asiallisten ihmisten edessä ja tukkivat kulkureitit.
Miksi näin?
Millaisia toljottajia siellä oikein asuu?
17
289
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlainen toljottava idiootti oot iteki, jollain nissanin tms romulla tullu kiuruveeltä möllöttämään🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Jos aroyhtymä huomaisi kirjoituksesi ei se taitaisi kirjoituksestasi oikein tykätä.
- Anonyymi
Ei täällä ferrareita näe. Jo pelkkä sen näkeminen vie tolkun pois. Kiva kuitenkin kun kävitte.
- Anonyymi
Saako kysyä miten päädyitte valitsemaan Iisalmen kokoontumisajon paikaksi?
- Anonyymi
Olihan siitä mullikassa juttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siitä mullikassa juttua.
Punavihreän kepulehden vääristyneet uutiset eivät kiinnosta.
- Anonyymi
🤔mitä rotteloita Kukaan toljottaa. Sama millä resulla kukin ajelee? EVVK nyky kielellä. Jupit vaan Juhlii??
- Anonyymi
Arvoisa ferrarin omistaja, Iisalmen kaduilla ei paljon liiemmälti ferrareita liiku. Ymmärrän että sielä eteläsuomessa niitä on jopa ruuhkan poikaiseksi asti.
Olemme hyvin pahoillamme että pilasimme teidän tapahtuman, mutta kai ferrarissa on hyvä ajettavuus ja hyvät jarrut. Olisitte vaan pienellä ohjauslikkellä ja kaasun käytöllä ohittaneet ihmiset ja painuneet sinne missä on asiallisia ihmisiä.- AnonyymiUUSI
Täytyy myöntää, että täällä on joitakin elämässään epäonnistuneita itseään täynnä olevia kyylääjiä joiden elämä rajoittuu asunnon ja uimahallin välille ja joille ferrarit ovat heidän olemattoman mittapuunsa mukaan merkki kohtuuttomasta menetyksestä. He kokevat sen ikään kuin menetyksenä omasta pussistaan kun joku on menestynyt ja omistaa ferrarin. Mutta on täällä onneksi muitakin, jotka osaavat laskea ja ymmärtävät, että te maksatte veroja ja elätätte näitäkin urpoja. Karavaani kulkee ja kateelliset ruikuttaa. Pistäkäähän Maranellon oriit murisemaan ja leppoisia kilometrejä teille!
- AnonyymiUUSI
Jep sitä varten meillä on "ohitustie by Iisalmi", siitä passaa niin ferrarilla, kuin muillakin menopeleillä lasketella kylän ohi, niin ei tarvitse ahdistua Iisalmelaisista.
- AnonyymiUUSI
Kyllä noita ferrareita ja kuljettajia tuijotetaan kun ovat niin punaisia 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Toivekappaleeksi se jossa sanat värillä ei väliä värisokea ei mitään häviä.
- AnonyymiUUSI
Ihmeteltiin vaan, että miksi kukaan on laittanu rahansa sellaisiin pa*ka fiiatteihin, niin pitihän ne koittaa läheltä nähdä
- AnonyymiUUSI
Ootko kade?
- AnonyymiUUSI
Kyllä siinä itsekin hoomoilasena toljotin ja ihmettelin miten pikkumunaisia miesten täytyy olla että pitää lähteä jotain leluautoa esittelemään.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se pride ja palestiinan lippujen heiluttelu on isomunaisten hommia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se pride ja palestiinan lippujen heiluttelu on isomunaisten hommia.
Eikös ne ferraritkin ole kaikkineen väreineen ja kuskeineen melkoisen marginaalista sateenkaari osastoa. Sietäkäämme siis niitäkin kuten muitakin vähemmistöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752