Aika kova valittamaan tämä meidän Jussi-neiti. Toisaalta Jussi-neiti yrittää osoittaa kovasti miehuuttaan korvaamalla puuttuaa armeijankäynti fantasiomalla ihmisten päähän ampumista, mutta sitten ei kestä kuulla toisten mielipiteitä.
Aikas neitimäistä toimintaa! Tosin tämä Jussi kyllä loukkaa kaikkia neiti-ihmisiä.
Jussi-neiti
18
221
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs aloittaja - neiti arvostelee nimettömänä?
- Anonyymi
Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?Ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?Ei riitä, että sinä ap vttuilet avaajalle joka olet sinä itse, kun sinun pitää vielä viestiketjussa aukoa päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?
Opetuslapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetuslapsi.
Henkinen bottomkundi.
- Anonyymi
"Demari-neidit" itkee Jussia unissaankin, jöpöttää?
- Anonyymi
Persut jopa pahempia kuin demarit. Porvarin spärdäri persut.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
Se reppana...
- Anonyymi
Jussi on tosiaan keskittynyt rajojen rikkomiseen pikkulasten tavoin. Kun sitten joku ärähtää,niin jussi parkuu ja hyökkää ärähtäjän kimppuun oikeudessa..
Niinkuin pikkulapset parahtaa itkuun.
Yleensä aikuiset osaa rajat,muttei jussi.- Anonyymi
Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".
Jussi näkee itsessään 2020-luvun Goebbelsin?
- Anonyymi
toi oikeus järjestelmä on perseestä 3vuoden kuluttua käsitellään 🤔 sama kun saksassa kannattaisi hitleriä ja sitten 3vuoden kuluttua olisikin kääntynyt päälaelleen
Oikeuslaitoksissa on tietty määrä resursseja, jotka pitää kohdentaa, jotta laitokset toimisivat. Kertoo asian tärkeysjärjestyksestä, ettei ole kovin korkealla Halla-Ahon mielensäpahoittamiset...
- Anonyymi
Jos kirjoitan tähän fasisti, tuleeko Supo oven taakse raudottamaan?
Ehtiikö laulaa ees, Nyyyyyt muuuaa viiedääään linnastaaaa linnnaaaaan- Anonyymi
Perut voivat ainakin ylpeillä sillä, että heillä on ainoa puolueen varapuheenjohtaja joka on ollut natsimarsilla mukana ja pitänyt siellä oikein juhlapuheen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402