Jussi-neiti

Anonyymi-ap

Aika kova valittamaan tämä meidän Jussi-neiti. Toisaalta Jussi-neiti yrittää osoittaa kovasti miehuuttaan korvaamalla puuttuaa armeijankäynti fantasiomalla ihmisten päähän ampumista, mutta sitten ei kestä kuulla toisten mielipiteitä.

Aikas neitimäistä toimintaa! Tosin tämä Jussi kyllä loukkaa kaikkia neiti-ihmisiä.

18

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs aloittaja - neiti arvostelee nimettömänä?

      • Anonyymi

        Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?

        Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?

        Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?

        Ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut.

        Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?

        Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?

        Ei riitä, että sinä ap vttuilet avaajalle joka olet sinä itse, kun sinun pitää vielä viestiketjussa aukoa päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?

        Opetuslapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetuslapsi.

        Henkinen bottomkundi.


    • Anonyymi

      "Demari-neidit" itkee Jussia unissaankin, jöpöttää?

      • Anonyymi

        Persut jopa pahempia kuin demarit. Porvarin spärdäri persut.


      • Anonyymi

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Se reppana...


    • Anonyymi

      Jussi on tosiaan keskittynyt rajojen rikkomiseen pikkulasten tavoin. Kun sitten joku ärähtää,niin jussi parkuu ja hyökkää ärähtäjän kimppuun oikeudessa..
      Niinkuin pikkulapset parahtaa itkuun.
      Yleensä aikuiset osaa rajat,muttei jussi.

      • Anonyymi

        Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".

        Jussi näkee itsessään 2020-luvun Goebbelsin?


    • Anonyymi

      toi oikeus järjestelmä on perseestä 3vuoden kuluttua käsitellään 🤔 sama kun saksassa kannattaisi hitleriä ja sitten 3vuoden kuluttua olisikin kääntynyt päälaelleen

      • Oikeuslaitoksissa on tietty määrä resursseja, jotka pitää kohdentaa, jotta laitokset toimisivat. Kertoo asian tärkeysjärjestyksestä, ettei ole kovin korkealla Halla-Ahon mielensäpahoittamiset...


    • Anonyymi

      Jos kirjoitan tähän fasisti, tuleeko Supo oven taakse raudottamaan?
      Ehtiikö laulaa ees, Nyyyyyt muuuaa viiedääään linnastaaaa linnnaaaaan

      • Anonyymi

        Perut voivat ainakin ylpeillä sillä, että heillä on ainoa puolueen varapuheenjohtaja joka on ollut natsimarsilla mukana ja pitänyt siellä oikein juhlapuheen.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe