Minulla on hyvä itsetunto

Anonyymi-ap

Ja etsin samanlaista.

Ymmärrät jo varmaan miksi ei.

42

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ymmärrän 👍🏻 Senkun etsit kiipijän ja rahakkaan naisen itsellesi.

• Anonyymi
      UUSI

tienny sen kokoaika että olen kutakuinkin maatalouselämäntä eksiesi ja nykyisesi?! rinnalla. eli ei minkäänlaisia jakoja meikäläiselle.

• Anonyymi
        UUSI

No nyt 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt 😂

ja se on tosi fine.

• Anonyymi
        UUSI

👩‍🌾

• Anonyymi
      UUSI

itsetunto niin kokeile vaikka painaa sormella jalkaa tulrrko tunto,itse tuntee.

itse en välttämättä tunne jos iis puoli jalkaterästä kuin puuduruksessa..

• Anonyymi
      UUSI

Eihän tuosta saa mitään selvää mistä on kyse, mitä ajat takaa. Mitä tulee ilmaisuun "minulla on hyvä itsetunto", monesti se tarkoittaa itsekkyyttä, ylpeyttä ja toisten aliarvioimista, jopa "vittumaisuutta" ja naljailua toisten kustannuksella.

• Anonyymi
        UUSI

Ei oikeasti hyvä itsetuntoinen ihminen tosiaan naljaile muille. Ei ole siihen tarvetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeasti hyvä itsetuntoinen ihminen tosiaan naljaile muille. Ei ole siihen tarvetta.

Naljailuahan tuo on koko aloituskin pohjimmiltaan, siis aloittajalla on muka hyvä, jollakin muulla ei!

• Anonyymi
        UUSI

No sepä ku hyvästä itsetunnosta on tullu kusipäisyyden ja ison egon piilosana.
        Mut lopulta kyseiset tyypit on kuin aikuisten hiekkalaatikolla eikä itsetunnosta oo tietoakaan
        On vain valtapeli. Lähinnä halu valtaan ja hallita tilannetta.

Oikeasti hyvällä itsetunnolla varustettuna ollaan reuhassa
        Itsen ja muiden kassa ja etsitään rauhaa myös suhteesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut lopulta kyseiset tyypit on kuin aikuisten hiekkalaatikolla eikä itsetunnosta oo tietoakaan

👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo. Hyvä itsetunto usein tarkoittaa kusipäisyyttä tai ainakin egon pullistelua, suhtaudutaan toisiin väheksyvästi, jopa halpamaisesti. Oikea hyvä itsetunto on täysin muuta, mutta aloittaja tuskin sitä edes miettii. Järkevän aikuisen ei tarvitse pullistella eikä kehua itsetunnollaan ihan kuin murrosikäiset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sitten on tarvetta?

• Anonyymi
      UUSI

En usko itse asiassa

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja, sinulla on siis omasta mielestä hyvä itsetunto. Näin väitit. Mitä sitten tiedät jonkun toisen itsetunnosta, mihin perustat arvion, että sinulla hyvä, toisella ei? Suollatko täysin omiasi, ilman tietoa, vai oletko ajatustenlukija? Eli mihin perustat olettamuksesi? Jos et tiedä, ei kannata mitään olettaa.

• Anonyymi
        UUSI

Todennäköisesti APn ei oo oikeasti hyvä itsetunto
        Vaan vallanhalu ja ego piilotetaan termin
        "hyvä itsetunto" taakse

• Anonyymi
      UUSI

Aika vaarallista mennä sanomaan, kenellä on hyvä itsetunto, kenellä ei. Kyse on myös sen hyvän määritelmästä, vasta sitten voi edes jotenkin esittää arvioita jonkun itsetunnosta. Hyvältä vaikuttava itsetunto voi olla todellisuudessa lähes vastakkaista, ja toisinpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka monta itsemurhaa on tehnyt niin sanotulla hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen? Tai jotain rikollista tai epäsopivaa? Tietääkö aloittaja, niitä nimittäin on?

• Anonyymi
        UUSI

Esim. eläinlääkäreiden alttius itsemurhaan on suurempi kuin muilla. Kuinka moni heistä on varustettu hyvällä itsetunnolla, kuinka moni ei? Tietääkö aloittaja?
        Kuinka monella rikollisella on hyvä itsetunto, kuinka monella ei?

• Anonyymi
      UUSI

Et sä mua kiinnosta. Inhottava persoona.

• Anonyymi
      UUSI

Moni linnakundikin sanoo omaavansa hyvän itsetunnon.

• Anonyymi
      UUSI

Monta kysymystä jo aloituksen tekijälle, jääkö vastaukset tulematta?
      Aloittaja väittää omaavansa hyvän itsetunnon, samalla luulee jollakin toisella olevan huono tai ei niin hyvä. Mistähän kyseinen luulo(tauti) on peräisin, jostain vanhasta hoitotieteen oppikirjasta.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalle tiedoksi. Itsetunto ei ole helposti määriteltävissä, mikä on hyvä, mikä vähemmän hyvä tai jotain muuta. Se voi myös vaihdella elämäntilanteen, iän, ympäristön tms. takia. Esim. yllättävä työttömyys tai parisuhteen kariutuminen tai lapsen kuolema voi vaikuttaa itsetuntoon kielteisesti, ainakin aiheuttaa hetkellistä masennusta tai alakuloa. Voi olla myös joissakin asioissa ja useimmiten itsetunnoltaan hyvä, mutta ei aina ja joka hetki. Moni voi olla lapsena epävarma, mutta aikuiseksi kasvettuaan vahvempi ja varmempi.
      Missähän lääketieteen murjussa aloittaja on elämänkoulunsa käynyt, kun ei näistä näytä olevan lainkaan tietoinen? Mutta jonkun toisen itsetunnosta näyttää olevan varma tieto.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja näyttää kommentoivan parisuhteeseen tai johonkin ystävyyteen liittyvää tilannetta. Hänellä on hyvä itsetunto, jollakin toisella ei.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole hyvä itsetunto aloittajalla. Näin objektiivisesti katseltuna. Tekstistä paistaa nimittäin läpi epävarman ja hieman narsistisenkin oloinen paatos. Se narsistisuus ehkä tulee tuosta, epävarmuudestaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää itsetuntoa on myöntää ettei oma itsetunto ole täydellinen.

• Anonyymi
        UUSI

Just näin ja kun on hyvä itsetunto ei siitä tarvitse edes puhua 🤍🪽

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin ja kun on hyvä itsetunto ei siitä tarvitse edes puhua 🤍🪽

Nimenomaan, ei itsetuntoa tarvitse korostaa tai siitä edes puhua esim. ystävyyssuhteissa, parisuhteessa tms. Infantiilia, aivan kuin murrosikäisen uhittelua. Ei aikuisen, fiksun ja tasapainoisen ihmisen tarvitse kenellekään todistella "meidän isi on vahvempi kuin teidän isi"!

• Anonyymi
      UUSI

Etsit "samanlaista" eli olet siis ihmissuhdetta vailla?
      Miksi et kirjoita Tinderiin tai muulle seuranhakupalstalle ja kerro siellä hyvästä itsetunnostasi. Saat vielä suoraan vastauksia äijiltä, joilla on "hyvä" itsetunto.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä tarkoittaa "ymmärrät jo varmaan miksi ei"? Jotain kapulakieltä, jota ei ymmärrä kuin poliitikot.

• Anonyymi
      UUSI

Milläs perustelet että sulla on edes hyvä itsetunto ja mä ihan olen peräänkuuluttanu sitä tervettä itsetuntoa on meinaan vissi ero hyvällä itsetunnolla ja terveellä itsetunnolla

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä ymmärrän, mutta en ymmärrä antaa.
      Toinen nainen on sentään samanlainen, kuin sinä joten minä olen sentään RAKKAUDEN ENKELINÄ OHJANNUT TEIDÄT YHTEEN.
      SENTÄÄN JUMALAINEN OHJAUS JA EI TARVI, KUN HAKEA KUNNIAT.

• Anonyymi
      UUSI

Ei taidakaan aloittajalla olla niin hyvä, kun ei vastaa: mistä on peräisin olettamus, että jollakin toisella ei ole hyvä itsetunto? Mutta aloittajalla siis on hyvä. Eli se on hyvä. Mutta voiko vielä parantaa, vai onko jo täysin hyvä? Asteikolla 1 - 5, onko täysi 5 vai 4,7?
      Jos on hyvä itsetunto, osaa kyllä asialliseen kysymykseen vastata.

• Anonyymi
      UUSI

Kiputiloja usein pyydetään arvioimaam asteikolla 0 -10.
      Mikä on aloittajan hyvän itsetunnon määrä? Onko paras 0 vai toiseksi paras 1?

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän.,et sul on🤍

• Anonyymi
      UUSI

Entä jos on huono itsetunto ja temperamenttinen, mutta läpeensä hyvä ja suorastaan naiivi ja siihen päälle ehkä vähän tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

Minulla ei ole itsetuntoa eikä itseluottamusta. Hyvää yötä naiselle. Mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä näkyy semmoisena että olen epävarma ja epäluuloinen. En usko että kukaan aidosti tykkää ja pitää minusta. Sitten tarvitsen paljon aikaa asioiden opetteluun enkä uskalla tehdä uusia asioita kovin helposti. Olen siksi tosi vaikea.

• Anonyymi
      UUSI

Oma oli menetykses kun et ottanut selvää miten asia on oikeesti. Tiedät kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä mahtaa olla aloituksen tarkoitus? Todistella omaa hyvää itsetuntoa, mutta jättää kertomatta minkälainen se on. Voi muuten ollakin fiksu veto, se määrittely ei ole ihan yksinkertaista, puhumattakaan että voi tietää toisen itsetunnosta yhtään mitään.

• Anonyymi
      UUSI

On se sängyssä mullaki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe