Mikä oli ensiajatuksesi kun viimeksi näit kaivattusi?

Anonyymi-ap

Itse törmäsin häneen tällä viikolla kaupassa ja meinasin saada sydärin. Eka ajatus: olet komistunut entisestään. 💞💞💞

14

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mulla tarvitse olla mitään ajatuksia. Hän on ollut varattu jo kauan.

• Anonyymi

Näin maanantaina vilaukselta töissä naisen, mutta sydän hyppäsi kurkkuun. Hyvä tuoksu leijaili pitkään...😍😘🥰

• Anonyymi

Miksi sä et ymmärrä asioiden merkityksiä?! Miten kirjoittaa silloin kun poikkeustilanteessa jollain ihmisellä ei ole enää ihmisen statusta. Miksi viedä kokonaan ihmisyys ja ääni oikealta ihmiseltä? Esimerkiksi nää sun viestit on äänen viemistä

• Anonyymi

Samoin näin kaupassa tällä viikolla. Oisin lähtenyt vaikka heikoille jäille sen naisen perässä,joku hänessä vetää puoleensa.

• Anonyymi

Ei kannata ajatella että vaikka kukaab ei kerro sulle käytöksesi perusteella et ole hyväksytty, ettei näin olisi

• Anonyymi

kävellessäni kadulla näin erittäin hyvännäköisen miehen. tilanne meni liian nopeasti ohi.

• Anonyymi

Jaa tarttis kaivata mu mitäpä siinä turhia miettimään jos luonteeseen kuuluu ominaisimpana piirteenä naisia kahtel ja eikö joku laulu ol jot kun muailma tarjoaa kauneintaan tosin ei ai pidä paikkaansa nykyjään on moni nainen niin kui moni mieskin väsähtäny parisuhteeseensa onnistunu valinta kenties sinänsä jännä vaikka mua rasittavampaa ihmistä on varmaan mahdotonta parisuhteeseen löytää ni silti nainen ei ole näyttäny väsähtäneeltä saati ikälopulta parisuhteessa mun kanssa mun jälkikasvu si taas toki saattaa olla sen verran hermojaraastavaa et saattaa huolikin vanhentaa yllättävän nopiasti

• Anonyymi

lol

• Anonyymi

Ihtestäin en si taas ol vaivautunu pitään edes huolta ulkonäkö vanhenee jokatapauksessa iän karttuessa ja niin tylsää mul ei ol tähän ikään ollu ettäkö salilla olisin koskaan sen enempää käyny kun uteliaisuudesta kokeilees nää jäin joskus miettii et kuinka vois treenata nukkuessa

• Anonyymi

Iloinen olin, kun olin pitkään toivonut hänet näkeväni. Mutta en tiennyt, että se oli viimeinen kerta 😭

• Anonyymi

En tunnistanut häntä ensiksi. Piti kysyä joltain, et kuka toi on ja sit kaikki loksahti paikoilleen. Se oli menoa sitten taas. Herrasmieskin hän on,ku avasi mulle oven. On niin ihana!❤️

• Anonyymi

Muistaakseni vain rakastuin ja rakastuin uudelleen. En vieläkään ymmärrä.

• Anonyymi

Aattelin et ihana söpis taas siellä 🤗🩷Huomasin myös että hän reagoi kaikkeen vähäsen viiveellä. Mikä lie mietityttänyt🤔

• Anonyymi

Tänään onpas tuo M nainen täydellisen ihana

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11218
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2576
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2266
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1791
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      33
      1332
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe