Olenko kelvollinen parisuhteeseen?

Anonyymi-ap

Moi, oon noin 20v jätkä ja en oo elämäni aikana kertaakaan seurustellut kenekään naisen kanssa eikä mitään romanttisii kanssa käymisii myöskään juuri ole ollut. Oonko siis kelvollinen parisuhteeseen kun en luultavasti tiedä kuinka loppupeleissä se toimii? Oon monesti kuullut sanottavan että jos ei ole kokemusta seurustelusta niin on kuulemma turhake ja että heitä joutuis opettamaan suhteeseen.

6

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ollut sun vanhemmillakaan kokemusta lapsen kasvatuksesta, ohjekirjaa vauvaan ei tullut haikaralta mukana...eli ei sitä kukaan tiedä millainen kumppani olet toiselle ihmiselle ennen kuin kokeilee. Tosin, kumppanin kanssa voi sopia erosta, vauvaa ei voi palauttaa, on pärjättävä! Jos sulla on aito halu jakaa sun kamat jonku kans, että se käyttää puolet sun hammastahnasta, syö kyselemättä puolet juustosta, vaihtaa tavaroiden paikkaa ja kertoo rehellisesti millon sun henki haisee skunkilta! Eli siedät toista ihmistä ja sen erilaista käyttäytymistä lähelläsi niin eiku haku päälle! Voit törmätä toiseen yhtä joustavaan kaveriin, jonka kanssa on kiva tehdä juttuja yhdessä, joka haluaa pysyä niin lähellä sua että väliin ei jää jossain vaiheessa edes kumia😘 Mieti ihan ekaksi mitä sä oletat että se seukkaaminen oikein on? Ku siihen sisältyy se ihan sama arki kuin nytkin, huolet, ilot, työ/koulut, kesä, talvi, kaverit, harrastukset, koti jne. Valmis? Hep! Se mitään raketti tiedettä ole...

• Anonyymi

Kiitos vastuaksesta, tää nykyajan deittimaailma tekee välistä vain vähän epävarmaksi mitä olen kuullut ja nähnyt

• No minkä ikäsenä sun mielestä se seurustelu sitten pitäs alottaa jos kerran jo parikymppisenä tunnet itsesi vanhaksi?

• Anonyymi

Älähän veikkone huoli,kyllä varmasti olet kelvollinen parisuhteeseen. Vaatii vain vähän rohkeutta lähestyä ja tutustua ja jos pakit tulee niin mitä siitä uusia tulee. Kun sitten se oikea tulee kohdalle niin ei siinä järkeilyt auta vaan anna tunteen viedä,kaikki etenee sitten ihan luonnostaan. Tärkeintä että toisen kanssa on hyvä olla . Nii ja on paljon muitakin jotka ei ole seurustellut ,älkää ottako asiasta paineita.

• Anonyymi

Sinä olet. Kaikenmaailman huithapelit ei välttämättä. Pidä linjasi,tsemppiä.🤗

• Anonyymi

Itse olin 24 kun seurustelin aikuisena. Ja olin myöhemmin 10v yhden miehen kanssa. Nyt olen miehen kanssa, joka ei itse ole juuri seurustellut ja on 35v. 20-vuotiaana muodostetaan vasta ekoja seurustelusuhteita, joten se ei ole vanha. On niitäkin, jotka ovat seurustelleet vasta 5-kymppisinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7465
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2803
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2228
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe