kun eilen tv 1 uutisissa sanottiin opiskelijoiden asuntoasiasta.että pienet asunnot ok.soluasuntoihin ei oikein ole hakijoita.nyt tänään tuli tamperelainen jossa kerrottiin että soluasunnot hyvin kysyttyjä ja haluttuja.tässä pieni ihminen ei tiedä enää ketä uskoa.toisaalta aina sanottu ettei ylen ohjelmat ole totuudesta kuuluisia.mutta kertokaa viisaammat kuka valehtelee.tai eihän nykyään saa noin sanoa.sanotaan kuka muuntelee totuutta.tai kuten poliisit jos rikkovat lakia .ovat sanoneet ei lakia saa rikkoa mutta sitä voi vähän venyttää omaksi parhaaksi.
ketä uskon .eli mitä mitä.
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä välillä henkeä. Katsos kun tilanteet muuttuvat. Opiskelijoihin kohdistuvat leikkaukset alkavat vasta nyt näkyä, kun yritetään saada kattoa pään päälle.
- Anonyymi
Luulisin, että opiskelijat haluaisivat asua omassa asunnossa mutta leikkausten ja sopeutusten myötä se ei ole mahdollista, joten he ovat lähteneet kysymään halvempia ratkaisuja, joita ovat soluasunnot.
- Anonyymi
Kyllä sitä pitää ihan itse ajatella ,kyseenalaistaa asioita ja ottaa selvää missä mennään.
Tässä nyt varmaankin tuo opiskelijoiden asumistuen muutos,että soluissa ja kimppakämpis halvempaa asua kuin vaikka yksiössä per nuppi. - Anonyymi
Luota siihen joka väittää opiskelijoiden ajattelevan asioista vain yhdellä tavalla
- Anonyymi
minä en ainakaan yleen luota .sillä on aina oma totuus.rehellisyyden perikuva .vuodesta -57 tamperelainen.ja jos ylen juttu oli hesasta .ei koske meitä jonku syrjäisen rannikkopitäjän jutut.myös aamulehti epäilyttävä.kokoomuksen hätähuuto.ennen oli vertaus juopunut mies ja aamulehti.molemmat kannetaan aamusta kotio ja kumpikin valehtelee.
- Anonyymi
se menee niin että satuilet kansalle niin kansa tekee mitä uutisoit 🤣
3 vuotta jo asuntojen hinnat lähteneet nousemaan 🤣🤣🤣 - Anonyymi
jos on joku iso opin kiinteistö niin miksi ei voi viereen laittaa kerrostaloa joka on täynnä yksiöitä joihin vain opiskelijat pääsevät asumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1242003Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2361719Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik261653- 2221652
- 2121421
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151219Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841198Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421110Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka74979- 76959