Nyt on vähän liian pitkiä päiviä.

Herätys oli kuuden jälkeen ((puhelin ilmoitti tärkeistä viesteistä), mutta torkahdin vielä tunniksi, kunnes tuli monta uutta viestiä).
Ja päivä jatkui tähän asti sillä tulin vasta nyt takaisin kotiin.
Melko väsynyt olo, mutta nukkuminen ei vielä onnistu, sillä toiminnasta on liian lyhyt aika.
((piti hoitaa juttuja valmiiksi ennen huomisen sateita ja siksi päivästä tuli pitkä))

(((muutama muukin päivä on ollut liian pitkä)))

13

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sellaista se on elämä..jonkin asian odotterlua aina.

• Anonyymi

autot niin joku Calllawasyn Twin -turbo, Slehemehammer mittaitti uli 420km/h nopeuta

• Anonyymi

nooh joulukin jo otella kolkuttaapi ja uusikin bvuosi

• Anonyymi

miten niin kaikki naqiset kaupunfillakin jotain vänkyräsääeieisiä ja paalon muotoisia

• Anonyymi

no minä kun ärsytti vähän joku melenvikainen eversi kai joku niin luulen että olen tehnyt puolustus voimille hommia tarpeeksi enemmäin kuin ikimaailmassa joku siiviilimies,

ei ollur fyysistä kontaktis, vaan sanailua psnkkisutomsstilla joku noniin hah sinänsä niin

• Anonyymi

joskus voi olla stsressaavaa sukulaistenkin tapaaminen sellaiset, mutta nyt juhannuksena ei ahneita näkynyt..

• Anonyymi

.. niin no joku tyttö myyjä joka ei ole pallomaineset jalat, kuin joku ilma-selluliitti etelä-pohjamaalra heh

oaknaubeb baubeb gigig¨

• Anonyymi

Minulla olluyt vähän samankaltaista...n ohniinsellaista työhommeleita,

ps. toivottavasti et ole palln muotoinen vänkyräsäärinen etelä-pohjanmaalra

• Anonyymi

9e kuukaudessa olisi hyvä normi wenempää eisaa maksaakaan palkkaa

ihmiset kuolevat, hukkuvat Alexander Stubbin shampanja kylpyihinkin.

oikeasyti rn tirnnyt että Stubb pelaa golfia... iselläni on Callaway Warbird pallojakin mökillä..

• Joo päivät venyy joskus liian pitkiksi. mulla oli joskus, kun piti Islannin kontti lähettää ja yks hoteli työmaa Tampereella. Pää asiahan on ettei niitä oo jatkuvasti. Aamuherätykset on kyllä persestä. Muuten kyllä jaksaa tarvittaessa tehdä pitkää päivää. En ymmärrä miks peruskoulussa halutaan myöhentää alotusta yhdeksään, mutta me työläiset joudutaan seisoon asennossa jo seitsemältä. Miten ne muksut ees tottuu noihin herätyksiin jos koulutkin alkaa noin myöhään.

• Anonyymi

tuollainen kun harrasteena ollut pistoolilla tarkkusammuntaa, niin oikeasti aina pistoolitkin jos oikein tarkasti ammutaan, niin jokaisella ihmisellä on ominainen tapa painaa liipaisinta eli aina vähän piippu heilastaa, jos on tuettu kivääri ei niin paljoa, mutta siltikin... mikrometrejä liikahtaa piipppu meni luoti metsään

• Kyllä. Mutta nykyään noihin pistooleihin on niin vaikee saada lupia. Että mistä me enää tulvaisuudessa saadaan tarkkuusampujia. Ite haluisin ampuu niin pistoolilla kuin kiväärilläkin ja savikiekkoja myös.

• Anonyymi

Ilmapuntarit ovat laskeneet laskemistaan, mutta jos nukahdan, niin nukahdan sikeästi, enkä herää helposti. Olen kerran herännyt yöllä ukkosen jyrinään, joka kuulosti enemmän ohjusiskulta, jotain kuin syösyvää ja ilmaa halkovaa kovaa ääntä. Joku salamista viotti lähialeen tv:t ja pc:t ja yhdestä talosta laukesi joku vesimumppu, niin että palokunnan piti tulla paikalle. Kun ovesta astui seuraavana päivänä pihalle, makasi pihakiveyksellä kaksi suurta kuin ristiksi asettunutta puunoksaa, mitä hätkähdin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7239
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3430
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2413
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2362
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2256
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1829
    Aihe