Huomenta sinä, joka kaipaat minua. Välillä tekisi mieli sängyssä vaan kääntää kylkeä ja sulkea silmät ja unohtaa aamu. Voisin venytellä päälläsi vartaloni valmiiksi päivään. Ja sitten kuunneltaisiin yhdessä aamuradiota ja kysyttäisiin toisiltamme, että mitä on luvassa tänään ja että rakas, kai sinä edelleen välität minusta ja olenhan mielestäsi kaunis.
Raikasta aamua rakas.
20
327
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta! Aamuun herääminen ja aamuradio on erinomainen idea! Mitähän sieltä tulee juuri nyt?
- Anonyymi
Musiikkia. Mulla on mainoskanava, kun tykkään peruspopista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikkia. Mulla on mainoskanava, kun tykkään peruspopista.
Oikein hyvä aamunaloitus olisikin.
- Anonyymi
Kiitos samoin! Tänään sängystä nouseminen on erityisen vaikeaa. Venyttely tekisi niin hyvää jumiutuneelle kropalleni(en laita tänne mikä kohta on kipeänä)
Toivon että kaikki järjestyy ja hyvä voittaa lopulta.- Anonyymi
Arvaan mikä on kankeana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan mikä on kankeana
Vasen persposki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasen persposki.
Ei valitettavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasen persposki.
Vasen puoli kumminkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan mikä on kankeana
No kerro😊
- Anonyymi
Näitkin kaihtimien läpi ensiapulaitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkin kaihtimien läpi ensiapulaitteen.
En nähnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt
:), ja anteeksi möläytys. Ujous....
- Anonyymi
Huomenta kulta! Olet suloisin ..olisitpa oma mieheni! Tiesitkö, että olen aina rakastunut suloisiin poikiin/miehiin. Niin aikanaan kun nykyäänkin, vaikka vähän vanhempi olenkin. Palvoisin sinua. Ja voin luvata, ettei olisi olemassakaan mitään muita miehiä. Halaus päivääsi.
- Anonyymi
T ❤️
- Anonyymi
J❤️
- Anonyymi
Olethan sinä kaunis♥️☕️
- Anonyymi
Olet kauneinta mitä maa päällään kantaa❤️Hyvää huomenta🥰
- Anonyymi
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄
❤️❤️
- Anonyymi
🫶🫣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879