Huomenna imettäjää luontoon/autoon!?voit myös runkata vaimoni pikkareille jota pidän päälläni kun nähdään miel otan mällisi pakaroille!t Kuopio50m ukm!
Kuopio kivaa
9
331
Vastaukset
- Anonyymi
No se olisi mukavaa😜
Ukm Kuopio- Anonyymi
Nähtäskö huomenna?!olis tosi kiimasta kyllä!!!ite ainakin valmis moiseen👍t Kuopio50m ukm
- Anonyymi
54v ukm voi myös heittää lastit housuille..saanko ensin nuuhkia pikkareita?
- Anonyymi
Totta kai👍mulla huomenna VP ja ajelen sex panty latexin alla Kuopion tienoilla!voin myös meikata ja tulla tyttönä johonkin👍t Kuopio50m ukm
- Anonyymi
Onko sulla Kik 50v ukm?
- Anonyymi
Hyvä kun ei vielä myrskyä niin hoituu ulko hommat👍
- Anonyymi
Kiima on kova.t 50v ukm
- Anonyymi
Ylläri itkonniemellä,metsikössä oli muka um+65 hukannut avaimensa. Pyysi avuksi avaimien etsintään. Hetken päästä puolijäykkä kulli heilui sepaluksesta ulos.
Voisitko auttaa purkaa paineet. Katselin ympärillemi otin kalun käteeni ja pumppasin esinahkaa ees taas. Oli kivantuntuinen julu. Se oli siisti +posliini. Saanko ottaa sulta imut loppuunasti, saat sanoin ja voi vesuvius oli taitava imuttamaan.. Käyn päivisin kävelyllä maisemissa siellä. - Anonyymi
En onnistunut silloin että olisin imuttanut itsekkin häntä. Toivottavasti törmäilemme.
Tahdon maistaa sinuakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247