Täällä miehet pohtii

Anonyymi-ap

Miksi nainen ei vastaa viesteihin. Ootko opettanut naisen olemaan vastaamatta omalla käytökselläsi? Ghostannut, kohdellut epäkunnioittavasti, vetäytynyt ja jättänyt naisen yksin pohtimaan minne mies katosi?
Sen jälkeen kun nainen on tehnyt kaikkensa ja yrittänyt ymmärtää ja silti vastaus on täysi hiljaisuus, nainen vetää rajan. Suojellakseen itseensä. Miksi altistaa itseään enää tuolle. Mies opetti naista menemään eteenpäin.

25

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut miehet palaa kaiken epäkunnioittavan kohtelun jälkeen viestillä.. miten menee? 🫣

• Anonyymi

Eli hiljaisuus on epäkunnioittavaa, mutta et voi itse rikkoa sitä, vaikka asiaa mieti. Mies tekee sen, niin moralisoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hiljaisuus on epäkunnioittavaa, mutta et voi itse rikkoa sitä, vaikka asiaa mieti. Mies tekee sen, niin moralisoit.

Miten menee -viesti on todella mauton, jos mies on kohdellut naista aikaisemmin huonosti. Mies tavallaan lakaisee kaiken menneen maton alle. Ei noin!! Aikuinen mies, joka haluaa oikeasti palata, ottaa vastuuta teoistaan ja pahoittelee käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten menee? on niin yleinen ja pinnallinen viesti, että se ei välitä kiinnostusta, vaivannäköä tai persoonallisuutta.

Vastapuoli ei tiedä, miksi otat yhteyttä tai mitä haet. Esimerkiksi ghostauksen jälkeen viesti voi tuntua keinolta "testata vettä" ilman vastuunkantoa.

Se sysää keskusteluvastuun naiselle: hänen pitää keksiä, miten vastata.

Verrattuna viestiin, jossa on konkreettinen sisältö tai kysymys, "Miten menee?" jää usein vaille vastausta juuri siksi, että se tuntuu tyhjältä ja vaivattomalta.

• Anonyymi

mutta niin jos eip ysty menemään eteenääin ennen kuin se riksoksen ytekijä on turvallisesti mullan alla

siltikään ei auta ...

Sellaista elämä on, Helvetissä olemme, eikä taivaasta näköäpiiriääkiin näkyvissä.
      Vain rahalla kai pääsee taivaaseen.

Mutta niinjooh vähän synkkiä ajatuksia... anteeksi.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu. Et tiedä mistään mitään

• Anonyymi

Yksinkertai

• Anonyymi

Näin minä opin toimimaan. Nyt laitan miehen estoon 24 h kuluttua, jos ekojen treffien jälkeen ei kuulu mitään. Turha perjantai-iltana kännissä laittaa viestiä, kun alkaa panettaa.
      Maailmassa on myös kivoja miehiä. Eilenkin yhden tapasin. Osoitti huomiota ihan selvinpäin. Jäi mieleeni vaikka en yleensä katsoisi perään. Oli niin kiva mies.

• Anonyymi

On kivojakin naisia, joiden elämään ei kuulu minkäänlainen ingroonaminen😄😉

• Anonyymi

Ei miehet joka järveä lähde soutelemaan. Varatut ja huonokuntoiset kyllä.

• Anonyymi

Miehet tykkää kehua naisia, mutta se tarkoittaako ne sillä oikeasti mitään on sitten eri asia.

• Anonyymi

Sekin että sanotaan asioita oman hyödyn tavoittelun takia, ei ole oikein toista kohtaan.

• Anonyymi

niin miksi jotain 70-vuotitiaita miehiä on ollenkaanpalstallalla

• Anonyymi

Miksi naisen ei pitäisi vastata ghostauksen jälkeen "Miten menee?" -viestiin:

Viesti ei ole aito pahoittelu eikä vastuunottoa, vaan usein vain testailua tai välinpitämätön kontakti.

Vastuu siirtyy taas naiselle, vaikka häntä on kohdeltu huonosti – hänen pitäisi nyt arvailla, mitä mies haluaa.

Vastaamalla palkitsee huonon käytöksen, jolloin mies voi oppia, että ghostaaminen ei haittaa, koska yhteyden saa takaisin helposti.

Itsekunnioitus voi kärsiä, jos antaa uuden mahdollisuuden ilman että toinen on aidosti osoittanut katuvansa.

• Anonyymi

Naisen ei ylipäätään pitäisi tarvita tämmösiä taitoja ja esimerkkiä opettaa miehelle äidin tavoin.. vaikka valitettavasti kaikki miehet ei opi ilman sitä.

• Anonyymi

Jos mies ei arvostanut mun aikaa ja tunteita aiemmin ei hän saa uutta mahdollisuutta ilman rehellisyyttä ja vastuunkantoa ❣️

• Anonyymi

huonon kohtelun jälkeen odottaisi ainakin:
      Anteeksipyyntöä,selitystä,tunnustusta tapahtuneesta.kun saa vain geneerisen "Miten menee?", se voi tuntua välinpitämättömältä tai jopa loukkaavalta

• Anonyymi

Ei ole turvallinen olo avautua jos kundi kohdellut kuin ilmaa ja ignoorannu yhteydenotot.
      Miksi jakaisin itsestäni jotain ihmiselle, joka osoitti aiemmin, ettei välitä? Jotain enemmän vaivannäköä

• Anonyymi

Tuo viesti on pelkkä testi. Mies vaan tsekkaa onko nainen saatavilla kevyeen hengailuun

• Anonyymi

Pitäisi pohtia miksi eivät ole jo yhdessä ja...

• Anonyymi

Miksi vaivata päätänsä tyhmillä jutuilla?

• Anonyymi

Juurikin näin kävi.

Mn tumma

• Anonyymi

Epäilen et yks joka yrittää tavoitella naista
      On yks tyyppi joka. Haukku ja alensi minua
      Tässä kevään aikana yli kuukauden putkeen
      Vaikka sanoin etten voi hyvin
      Etten jaksa ..
      Sain viime viikonloppuna viimein sen verran voimaa
      Takasi ajatella itseä ja hyvinvointia
      Et estin kyseisen tyypin Somessa.
      En vain enää jaksanut kun mitään iloa ei enää oo
      Naiselta

• Anonyymi

Minä ainakin olen joskus mykistynyt ihmisen itsekkyydestä ja ajattelemattomuudesta, niin en ole keksinyt enää mitään vastausta. Tulee tunne, että on turha selittää, koska toinen näkee asian vain omasta näkökulmastaan.

• Anonyymi

Joooooooooooöoooöooooooooooöoooooooo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4138
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      68
      2648
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2381
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2313
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1551
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      516
      1323
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1306
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1290
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1263
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe