Keskisarja tykittää
Mashanmuutosta paljon saa säöstöjä.
Tuppurainen ei osannut puhua vastaan
Ylen aamussa
33
344
Vastaukset
- Anonyymi
Maahan-
- Anonyymi
Onko kohmelo vielä noin kova kun sormet ei toimi. Buahhaa buahhaa....
- Anonyymi
Eiku huujuumeet..
Ostin mjamulta - Anonyymi
Sinulla , öyhö, ei taas toimi muIkku karvahattusi kireyden vuoksi.
- Anonyymi
Laittoman maahanmuuton kulut pitää vähentää suoraan kehitysavusta.
- Anonyymi
Moktar gubta toimittaa laskut iraniin ja irakiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktar gubta toimittaa laskut iraniin ja irakiin
sdp asialla nasima ja moktar gubta...
- Anonyymi
Llloi
- Anonyymi
Llkk
- Anonyymi
Cuck-vassarit.
- Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
tuppurainen on kuin muutkin denarit 🤣 kun kaikki ei olekaan samaa mieltä ja uskalletaan se sanoa niin mennään hiljaiseksi
- Anonyymi
Maahanmuuttoon menee n 10 miljardia euroa vuodessa
Pelkästään asuntoihin menee 4 miljardia
Suomessa 180 000 ulkomaalaista koululaista ja se maksaa Suomelle n 3 miljardia euroa - Anonyymi
Tässä Teemun säästökohteet, mitä hän sanoi Ylen aamussa.
Keskisarja mainitsi Ylen aamussa, että säästöjä tulisi tehdä esimerkiksi kolmannen sektorin toimijoille.
– Hömppäjärjestöiltä voi ottaa rahat pois. Ihmettelen myös sitä, että STEA-tukea jaetaan puolueiden nuorisojärjestöille.
Ylen juontajan mielestä pienistä kohteista ei kenties kannattaisi hakea säästöjä. Keskisarja vastasi, että isompiakin kohteita toki löytyy.
– Jos miljardien säästöjä haetaan, niin kehitysapu nollaan, kotouttamisteollisuuden alasajo, EU:n kertaluontoiset lunnaat, kuten koronaelvytykset pois. Suomen Akatemialta voisi myös ottaa muutamia kymmeniä miljoonia, joka raha olisi pois monikulttuurisista manikyyritutkimuksista.- Anonyymi
Based
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Based
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5c9937f-d8c4-4145-bcda-f37f104d4b0c
Hyvä juttu
- Anonyymi
Sdp tytti sanaton entiseen verrattuna
Keskisarja laukoo roskaa liukuhihnalta. Kaikki väitteet ovat helposti kumottavissa, mutta kun perhana siihen menee aikaa ja aikaa on rajallisesti.
Mutta uppoaahan tuo porukkaan, joka ei ymmärrä että heille valehdellaan.- Anonyymi
Kumoa se että suomessa on jo 150000 holtittomasti lisääntyvää kehitysmaamuslimia ja se näkyy jo selvästi täällä pääkaupunkiseudulla!
Anonyymi kirjoitti:
Kumoa se että suomessa on jo 150000 holtittomasti lisääntyvää kehitysmaamuslimia ja se näkyy jo selvästi täällä pääkaupunkiseudulla!
Vuonna 2022 muslimeja oli Suomessa noin 120 000, eikä määrä ole merkittävästi viime vuosina lisääntynyt. Noista "kehitysmaamuslimeja" on melko pieni osa ja mitä holtittomaan lisääntymiseen tulee, aika vähän moisia on. Muutama vuosi Suomessa kummasti vähentää lisääntymistarpeen tunnetta...
- Anonyymi
jos kaikki jotka ovat tulleet suomeen 2015 jälkeen katoaisivat niin millainen taloudellinen tilanne olisi suomella ?
- Anonyymi
euro tulee kahtena 🤣🤣🤣 mutta kukaan ei sano koskaan mitä näille pitäisi tehdä 🤔
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Mmmm
- Anonyymi
Pop
- Anonyymi
Manikyyrikursseja lisää!
- Anonyymi
ohrana poistaa tiedot Veikkaus voittovarojen jaosta jatkuvasti.
onko liian kuumaa aihetta - Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
Sdp sallii muuttajamiesten raiskaukset?
Niinkö?- Anonyymi
Kkkl
- Anonyymi
Kkki
- AnonyymiUUSI
Keskisarja onkin varsinainen keskiaikainen tykki tai paremminkin tykin kuula. Yhtä kovapäinen ja ruosteessa.
Tuppaurainen on fiksu ja asiallinen nainen.
Kuvaa hyvin Suomen tilannetta tällä hetkellä eli fiksut naiset ja rökäle miespuolise5 juntti einarit. Ei ihme, että äijät joutuvat elämään yksin. Ei kukaan fiksu nainen tollasia turjakkeita huoli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432241Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151450Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141416Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711265Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22994Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177891Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101715