Tääl alko vasta sataa.
Oon pöristelly pikkuteitä, jos vähemmän kilsoja. Kiva nähä uusii maisemii samalla. Mut meneeköhän ip taas plörinäks ton sään takia... ♥️Y
Yokohan siel salamoi?
16
208
Vastaukset
- Anonyymi
tunuma kosteaa ilmsas mutyts niinminun reaaliaikainen konetiedonlämpä:
24,2 ja ulko 16,9 luutavastikin slamamies hyökkää kohta tännekin... Ukkosherra.'- Anonyymi
Sulla suu täynnä pantteria ja kohta kakkahätä. Älä huoli, kyl se vaippatoimittaja koputtaa koht siel oves takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla suu täynnä pantteria ja kohta kakkahätä. Älä huoli, kyl se vaippatoimittaja koputtaa koht siel oves takana.
Kuvaat sika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaat sika!
Omassa kodissa saa tehä miten tykkää.
- Anonyymi
Ei salamoi eikä pahemmin myöskään sada. Aurinko paistaa.
- Anonyymi
Salamoi ja perze iskee tulta
- Anonyymi
Miksi menisi plörinäksi?
- Anonyymi
On salamoinut jo noin vuoden🌩⚡️⚡️⚡️🌩
- Anonyymi
Minulta on jo salamoinut 2 vuotta,tietääkseni.Epäillys on jo monista vuosista stalkkauksen kohteena siinäkin.Tällä kertaa innostuivat koska sattui sopiva toinen kohde samaan.
- Anonyymi
J Denver/EV
- Anonyymi
Yokohama humahutan
- Anonyymi
Yohan nut toki täällä vihta sataa ja salamoikka sinne
- Anonyymi
Arto se vihroin myrkyn lykkäs Terijoen Salavan rungon alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arto se vihroin myrkyn lykkäs Terijoen Salavan rungon alta.
Ja onko tämä uhka vai mahdollisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä uhka vai mahdollisuus?
En tiiä. Otetaan selvää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176