Viikko sitten huomasin kun toinen tuliliskoistani laahasi peräpäätään kuin koira, eikä uloste ollut sulanut kunnolla. (ruoaksi antamani madot pystyi erottamaan selvästi)
Pari päivää sitten löysin sen kuolleena.
Nyt toinen tularini kieltäytyy syömästä, on tosi arka ja apaattinen.
Voiko se surra kaveriaan vai onkohan kyseessä jokin "mahatauti" ??
toinen kuoli
3
353
Vastaukset
- Joonas @ Sammakkolampi.net
Eivät ne osaa surra toisiaan. Luultavimmin tällä toisella on samasta ongelmasta johtuva sairaus kuin edesmenneelläkin.
- tanja
Esteri on vielä hengissä ja näyttää ihan hyvinvoivalta . Olisikohan pahin huoleni jo ohi...
Vaikken ole sen nähnytkään juuri syövän, ei se silti ole laihtunutkaan, ja nahankin se loi normaalisti.
Muutma ilta sitten kun sammutin valot, jäin katselemaan sitä kun se nousi maalle. Kun "naksautin" sille se käänsi päänsä ja vastasi naksautukseeni ! Eli nyt on ainakin selvillä se, että ne ääntelevät maan päällä...- Lehtisammakko
Kun toinen liskoni katosi ja löytyi vessan lattialta muumiona, toinen elossa oleva vähensi syömistään ja kyhjötti surkeana suodattimen alla.... Olen varma että se suree! Nyt kun se sai uuden kaverin on se jo hieman piristynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966