ottaa kuvia läsnäolijoista uudessa paikassa
??
mikä syy taustalla kun aasialainen tai nainen saapuvat uuteen paikkaan
he ensitöikseen ottavat kuvia niistä ihmisistä, jotka ovat paikalla
he napsivat kuvia paikoista ja ihmisistä ennen kuin asettuvat tilaan
voi ajatella, että he ovat varautuneita ja pelkäävät ihmisiä
ja varmuuden vuoksi ottavat todistusaineistoa myöhempiä henkilökohtaisia kömmähdyksiä varten
jos joku muu alkaa olla vaikea heille, niin heillä on ainakin kuva ihmisistä,
joista voi kaivaa häiriöntekijä
minulle sen sijaan tulee viha, että minua valokuvataan ilman syytä
väärä asennoituminen naisilla ja aasialaisilla
toisaalta vielä yksi todistus, että alastonta naista voi kuvata uimarannalla on sitä, että nainen saapuu palvomaan aurinkoa ja ottaa panoraamavideon paikasta, sitten ottaa paidan ja housut pois ja käy makaamaan stringeissä, jolloin kenties hän ei tule ajatelleeksi, että hänet voisi tässä pers-pektiivissä alkaa valokuvaamaan ja uimarannalla ihmiset eivät mieti, että ovat toisten valokuvauksen kohteena alasti
naisten ja aasialaisten kuvatrendi
Anonyymi-ap
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
ja vielä erikseen pitää tuntea kumpi kieltää ja suosii valokuvaamista kameralle enemmän, nainen tai mies, että kenties sukupuolijaoissa on luonnollista eroavaisuutta, että toista satuttaa enemmän päästä kuvaan kuin toista
tuntuu, että naiset asettuvat kuvaan mielellään aina alasti tai vaatteissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988