9 euron kuntoutujat

Anonyymi-ap

Miten 9€ kuntoutuminen vaikutti elämään? Tuliko yhdeksällä eurolla ukko tai akka kuntoon?

36

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan tullut, mutta työlisyys tilanne korjaantui. Voidaan laittaa Lieksan Lehteen työttömyys vähentynyt Lieksassa. Koska tossa paska hommassa katsotaan että olet työlistynyt, kuka vittu noihin lähtee ja karensia et saa vaikka kieltäydyt.

• Anonyymi

Pers aukiseksi tulee ilman muuta

• Anonyymi

Vakuutusyhtiön mielestä kuntouduin työkykyiseksi suoritettuani kuntouttavan työtoiminnan runkkuhommat.

• Anonyymi

Minuun vaikutti posutiivisesti, olen nyt ylikunnossa.😁

• Anonyymi

Olin kuntouttavassa työtoiminnassa yli 10 vuotta kuntoutuksesta ei ollut mitään hyötyä työrajoitteita ei ollut koska olin ikääntynyt koulutus vanhentunut palkkatyöhön ei ollut oikeutta vaan pääsin kansaneläkkeelle vuosia sitten

• Anonyymi

Kuntouttavaa työtoimintaa 15 v nyt taidan olla ylikunnossa kun terveys hajoaa siinähän tuo työura meni pupukorvat päässä

• Anonyymi

Kuntoutua voi myös juomalla Pirkkaolutta paljaalla.

• Anonyymi

Yhdeksän euron joukkoon tuli lisää iskuvoimaa, sitä tarvitaan että seisoo tukevasti omilla jaloilla, kun nykyään on niin myrskyistä.

• Anonyymi

Hallituksen mielestä kuntouttava työtoiminta on varsin suosittua sitä on jatkettu onnistuneesti työn ensiaskeleita avoimille työmarkkinoille Kuntouttava työtoiminta ja mielenterveys ja päihdepalvelut ovat samassa paketissa Urheilukadulla

• Anonyymi

myös banaani seisoo 20cm pituiseksi ei tarvitse biagraa

• Anonyymi

Kuntouttava työtoiminta opettaa täyttämään virallisen työilmoituksen, josta on hyötyä 9 euron edestä. Mustetta kuluu ja ranne kipeytyy.

• Anonyymi

Kuntoutujan tulee tehdä työmarkkina profiili jossa kertoo kaikki parhaat puolensa en ole joka päivä kännissä ehkä

• Anonyymi

Kuntouttavassa työtoiminnassa olleet aikoinaan äidin tississä kasvattamia tyttöjä ja poikia jotka tarvitsevat elämänhallinnan ohjausta ja kohti työuraa avoimille työmarkkinoille

• Anonyymi

Kuntoutuja saa Reunatieltä lähtiessään ison sillan kautta yli 9 euroa. Ruostepolkupyörällä kun kitkuttaa mutkitellen kilometrejä karttuu Urheilukadulle. Työtön iloisena kuittaa korvauksia 0,5 centtii/kilometri.

• Anonyymi

Kuntoutus työtoimintaa ollu myös Reunatiellä, ei ole tyllut kilokorvauksia. Tosin työpaikka on jo alakerrassa.Voinu käydä välillä kaljalla ja paskalla Reunatie luukussaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntoutus työtoimintaa ollu myös Reunatiellä, ei ole tyllut kilokorvauksia. Tosin työpaikka on jo alakerrassa.Voinu käydä välillä kaljalla ja paskalla Reunatie luukussaan.

en ehtinyt kotiin huonokuntoisella polkupyörällä ripuli meni kinttuja myöten tielle kun tiukkoja housuja ollut kurat vain tippui join liikaa Pirkka olutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä istuu keskuspuistossa jolla on keltainen polkupyörä taitaa aika kulua kaljaa juodessa eikö kelpaa kuntouttavaa työtoimintaan tai siniseen liekkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ehtinyt kotiin huonokuntoisella polkupyörällä ripuli meni kinttuja myöten tielle kun tiukkoja housuja ollut kurat vain tippui join liikaa Pirkka olutta

Oisit ripuloinu kuntouttavassa työtoiminnan tiloissa olevaan bajamajaan ja jättäny vetämättä. Nyt ei oo pyhähousuja ryyppy iltaan. Paskaki sit haisee ja pimut ei dikkoo nii paljo Reunatiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä istuu keskuspuistossa jolla on keltainen polkupyörä taitaa aika kulua kaljaa juodessa eikö kelpaa kuntouttavaa työtoimintaan tai siniseen liekkiin

Sininen liekki veloittaa kuntoutujaa aamupuurosta 1 euron. Jää 8 euroa kaljaan. Tuolla yhdellä eurolla saa jo Eloveena puuroa kilon paketin tai kuntouttavan Pirkka oluen kun juo sen Muskotissa ja jättää hylsyn lattialle.

• Anonyymi

Sätkätupakkia saapi!

• Anonyymi

Olen työtön haluan kuntoutua, mutta halua 10 euroa.

• Anonyymi

Lupa evätty, saat 10kk karenssia ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupa evätty, saat 10kk karenssia ☝️

Lämmin kiitos!

• Anonyymi

No voi prkl. Pakko ryypätä sitte. Kelan syy!

• Anonyymi

Linnunpönttöjä tekemään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linnunpönttöjä tekemään!

En osaa tehdä linnun pönttöä kaikki meni koulussa käsityössä pieleen höyläsin ja sahasin vinoon

• Anonyymi

Minut laittoin joku räkänokka nimeltään laine, kolaamaan lumia ja tekemään polttopuita vaikka olen pahasti selkävammainen, yli 60 vuotias mies. En tehnyt kun se minimin eli 1 päivän viikossa ja silti selkäni meni niin kipeäksi että piti tuon jälkeen 2-3 maata ja parannella.
      En saanut edes työvaatteita enkä turvajalkineita vaikka sahailin moottorisahalla.
      Minun kohdallani tuo ns kuntouttava työtoiminta sairastutti minua enemmän .
      Vanha miestä kidutetaan jonkun nuoren ääliön toimesta.

• Anonyymi

Olen kärsinyt te toimiston yli 40 vuotta töitä ei ollut meinasin kuolla huonojen veriarvojen takia hampaat on huonossa kunnossa te toimiston virkailija vittuili pitää käydä omalla ajallaan virka-ajan jälkeen olen kansaneläkkeellä nyt niitä korjataan juurihoidolla loputtomasti kalliiksi tulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kärsinyt te toimiston yli 40 vuotta töitä ei ollut meinasin kuolla huonojen veriarvojen takia hampaat on huonossa kunnossa te toimiston virkailija vittuili pitää käydä omalla ajallaan virka-ajan jälkeen olen kansaneläkkeellä nyt niitä korjataan juurihoidolla loputtomasti kalliiksi tulee

Voin kuvitella että kalliiksi tulee olipa taas ylläri kun kävin hammaslääkärissä hintaa piisaa

• Anonyymi

Joskus tuli käytyä haravoimassa pari päivää

• Anonyymi

Oon pannu paljaalla ohjaajaa

• Anonyymi

Saitko 9 euroo?🤔

• Anonyymi

Vai että 9€, jätitkö tahallas mainitsematta, että sitä muutakin tukiaista tulee?

Minä kävin tuolla fyrkalla kurssit, kaikki, mitkä sain ilmaseksi. Bensatkin maksoin ihan itse.
      Hyötyä oli nykyiseen työhön, joka on jatkunut jo 8 v.
      Olisiko asennevammasilla peiliin katsomisen paikka??

• Anonyymi

Kuntouttava työtoiminta tuo virkistystä köyhille ukko ja akka kuntoutuu hyvin avoimille työmarkkinoille ja jaksaa istua pulipenkillä KELAN ANTIMILLA OSTEUILLA KALJOILLA

• Anonyymi

Minulle kävi hyvin!
      Löysin kuntouttavan työtoiminnan puitteissa itseäni paljon nuoremman naisen .
      Ikäeroa on n 20 vuotta mutta se ei häntä nuorempana haittaa.
      Panen häntä varsin usein ja varsinkin takaapäin .
      Suikkinotosta hän ei välitä mutta muuten kaikki toimii hyvin .

• Anonyymi

Eikös sen naisen etunimen ensimmäinen kirjain ole M ! Tietäähän tuon jo koko kylä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2139
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2020
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1400
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1293
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1002
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    10. 131
      888
    Aihe