Valkeakosken Liikenne Oy:n tilikauden tulos nousi 17,28 % vuoden 2023 tilinpäätöksessä

Anonyymi-ap

VÄKEVÄ YLISTYS!

16

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heini ja Kimmo! Ovat varakkaita.

• Anonyymi

Huhtiksella näemmä ollut märkä kesä.

• Anonyymi

Niin, siis tuo tilikausi joka on vuosi 2022 ja tammikuu 2023.
      Ja tulos oli siis enää 541000 euroa tappiolla ja käyttökate -15,4%.
      Nyt yhtiö rikkoo taas lakia tai siis jatkaa rikollista toimintaansa ja tammikuussa 2024 päättyneen tilikauden tiedot on pimitetty.
      Tammikuussa 2025 päättyneen tilikauden tietojen ilmoittaminenkin on kohta edessä.

• Anonyymi

Soita poliisit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Soita poliisit

Enpä soita, Valkeakosken Liikenteen rikollinen toiminta ei vaikuta minun elämääni.
        Mielenkiinnosta alaa kohtaa seurailen sen matkaa kohti konkurssia.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä ne sieltä tulevat. Pyysin toukokuussa PRH:sta tuota puuttuvaa tilinpäätöstä.
        19.5. on lähetetty kehotuskirje. PRH:n sivuilta löytyvät toimenpideaikataulut tuosta eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne sieltä tulevat. Pyysin toukokuussa PRH:sta tuota puuttuvaa tilinpäätöstä.
        19.5. on lähetetty kehotuskirje. PRH:n sivuilta löytyvät toimenpideaikataulut tuosta eteenpäin.

Ei EHKÄ kannata hirveästi ärsyttää Heiniä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei EHKÄ kannata hirveästi ärsyttää Heiniä!

Eihän tuo ole ärsyttämistä, vaan ohjaamista toimimaan lakien ja säädösten mukaan.
        Jos tietämys on tuota tasoa, niin ohjaamista kyllä tarvitaankin.
        Tosin olen jo kauan ihmetellyt, että miksi ihmeessä pientenkin yksityisessä omistuksessa olevien osakeyhtiöiden on julkaistava tilinpäätösasiakirjansa kaikelle kansalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo ole ärsyttämistä, vaan ohjaamista toimimaan lakien ja säädösten mukaan.
        Jos tietämys on tuota tasoa, niin ohjaamista kyllä tarvitaankin.
        Tosin olen jo kauan ihmetellyt, että miksi ihmeessä pientenkin yksityisessä omistuksessa olevien osakeyhtiöiden on julkaistava tilinpäätösasiakirjansa kaikelle kansalle.

Tirkistelijöistä ei ole iloa

• Anonyymi
        UUSI

Lisätään vielä, että omavaraisuusprosentti oli enää 18 %, kun se vielä muutama vuosi sitten oli lähes 100. Samaan aikaan kalusto vanhenee vauhdilla eikä uusiin autoihin ole varaa. Ei todellakaan hyvältä näytä. Suurista ongelmista kertoo myös tämä tilinpäätösten salailu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätään vielä, että omavaraisuusprosentti oli enää 18 %, kun se vielä muutama vuosi sitten oli lähes 100. Samaan aikaan kalusto vanhenee vauhdilla eikä uusiin autoihin ole varaa. Ei todellakaan hyvältä näytä. Suurista ongelmista kertoo myös tämä tilinpäätösten salailu.

Muistathan VL:n uudet albiinopuput ja mankun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistathan VL:n uudet albiinopuput ja mankun?

Todella tuliterät albiinot! Kyllähän 2008 mallinen Rent-Volvo on vielä uusi ja 2009 mallinen Rent-Volvo on VIELÄ uudempi. Kyllä Valkeakosken Liikenteen kelpaa herrastella 16- ja 17-vuotiailla YLELLISILLÄ luksusbusseilla Helsingin vuoroja!
        Lastusten pysäkilläkin on varmaan koko kylän väki tullut ihailemaan UUSIA ja YLELLISIÄ busseja ja on järjestetty myös ilotulituksia moisen taloudellisen voiman esittelystä!
        Kertakaikkiaan JUHLAVAA!

• Anonyymi
      UUSI

VL on oikeamielinen liikennöitsijä!

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunta kohtelee VL:ää väärin.

Niinpä, ei oikeamielisen tarvitse lakeja noudattaa, kunhan noudattaa Pyhän Laurin neuvoja.
        Lauri kun on moitteiden yläpuolella, hänen sanansa on pyhää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe