Tampereen puukotus

Anonyymi-ap

Yritin katsoa, josko somesta löytyisi lisätietoa Tampereen joukkopuukotuksesta. Jotkut persujen nimimerkeistä arvelivat, että tekijä on mamu. Jää nähtäväksi.

52

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raukat pelkäävät maahanmuuttajia, olivatpa nämä mitä tahansa.
      Mutta jos on vaaleatukkainen sinisilmäinen suomalainen, niin se on aina hyvä, aivan sama millainen sutki vaimonhakkaaja sosiaalipummi olisi.

      • Anonyymi

        eugeniikka hävittää tällaiset vai mitä ihmisoikeus vajakki 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        eugeniikka hävittää tällaiset vai mitä ihmisoikeus vajakki 🤣

        Sinullakin on ihmisoikeuksia, mutta kovinpa vähän tunnut arvostavan niitä.


    • Anonyymi

      Todennäköisyys sille että kyseessä on taas persujen "maahanmuuttokouluttama"
      mielenvikainen kannattaja .

      • Anonyymi

        Ei mitään väliä tekijästä jne. sinun ap kääntäessä NYT JO aiheen pakkomielteisesti persuihin vaikka asiasta tekijöineen ei tiedetä vielä mitään. Tuonkin väkivallan teon ollessa sinulle TÄLLÄKIN KERTAA pelkkä vitsi millä trollata s24 palstoilla. Ja luotsi asialla..🤬🤮


    • Anonyymi

      Median mukaan suomalainen parikymppinen.

      • Anonyymi

        tamperelaismies 🤣


    • Anonyymi

      Persuhenkinen kaveri oli.

      • Anonyymi

        Tuleva persujen sulkahattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva persujen sulkahattu?

        Puolueen seuraava puheenjohtaja.


      • Anonyymi

        kysy yleltä miksi ei julkaissut ???


      • Anonyymi

        Eikös Tampere ole vasemmistolaisia väärällään? Senkin ainoan kerran kun Saulin presidenttikaudella juhlittiin itsenäisyyttä Tampereella, niin paikalliset anarkistit pistivät kaupungilla ranttaliksi, rikkoivat ikkunoita ja vastustivat poliisia väkivalloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueen seuraava puheenjohtaja.

        VÄhintäänkin varapuheenjohtaja-ainesta? Tarvitsemme vielä lisää hyödyllisiä kumipäitä


    • Anonyymi

      Ratinan ostoskeskuksen edessä tänään neljää henkilöä puukottanut puukottaja oli 20 vuotias kantasuomalainen mies.

      • Anonyymi

        jos oli niin miksi yle ei sanonut ???


    • Anonyymi

      Htt:n mukaan veitsimies oli pöpilästä pakoon päässyt demali.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan pöpilästä pakene,jos on sinne vuosien jonotuksen jälkeen päässyt hoitoa saamaan.


    • Anonyymi

      Alkuperäisväestöä on. Veikkaan olevan persujen kannattajan.

      • Anonyymi

        miksi ei yle sanonut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi ei yle sanonut ?

        Oliko se meteorologi tai freelanceri?


      • Anonyymi

        Veikkaan, että oli ilmastonmuutos iskenyt vihreään mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että oli ilmastonmuutos iskenyt vihreään mieheen.

        Älkää sanoko että oli äänitarkkailija se puukkomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi ei yle sanonut ?

        Persujohto kun kieltää, niin yle tottelee.


    • Anonyymi

      Persut syyttävät aina mamuja.Silloinkin kun suomalainen raiskaa,tappaa,pahoinpitelee,ryöstää ja touhuaa muuta rikollista.

      • Anonyymi

        kaikki friikit eli poikkeus yksilöt on ihmisoikeus suvakismin ansiota


      • Anonyymi

        En tiedä miksi arvelet juuri perussuomalaisten epäilevän ulkomaalaisia rikoksista. Eivätköhän monet muutkin epäile, kun esimerkiksi väkivaltarikollisuus on irakilaisten ja somalien keskuudessa yli kymmenkertaista kantasuomalaisiin verrattuna (tilastot eivät valehtele). Visi luulla, että Suomesta turvapaikan saaneet eivät tekisi ensimmäistäkään rikosta, kun on syytä olla kiitollinen avusta. Mutta ei - vanhat tapansa tuovat mukanaan meille, suomalaisten vahingoksi.


    • Anonyymi

      Persu puukotti Tampereella.

      • Anonyymi

        Näin teki.


      • Anonyymi

        nimi , no hetken päästä tiedämme KUKA ?


      • Anonyymi

        Tietolähde, todisteet tästä?


      • Anonyymi

        Esittikö puolueen jäsenkortin tekojensa yhteydessä?


    • Anonyymi

      Kaljupäinen kaksikymppinen suomalainen nuorimies. Heil Halla-aho???

      • Anonyymi

        Halla-ahon tavoin facist?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon tavoin facist?

        Juutalaisiako siis puukotti?


    • Anonyymi

      Mitä ilmeisimmin perus-peräkammaripoika, niitä isämmaan puollustajia.

      • Anonyymi

        onneksi me ihmisoikeudet , kaikki saa olla sellaisia kun haluaa


    • Anonyymi

      Tampereella oli amerikkalaisia vieraita, niin heti alkoi puukottaminen ja bussilla ihmisten päälle ajelu. Huomatkaa, miten nopeasti niin huonosti käy kaikelle, mihin jenkit nykyään koskee.

      • Anonyymi

        Eiku ilmastonmuutos. On niin helvetin kylmä että on pakko lämpimikseen vähän liikkua.


    • Anonyymi

      jos se potkut saanut entinen suojelupoliisin pomo saanut raivarin ja ostanut moran kaupasta villiintynyt puukottelemaan randomaattisesti

      • Anonyymi

        Se on häpeä jos joutuu moran puukottamaksi


    • Anonyymi

      Kaikki puukotuksen uhrit naisia. Yllätys. Siellä taas joku naisvihamielinen mies heilunut puukon kanssa.

      • Anonyymi

        Ei kai taas percel?


    • Anonyymi

      Äärioikeistolainen ?

    • Anonyymi

      Poliisi hyssyttelee, kun poliisiministeri on persu. Persu määrää.

      • Anonyymi

        Pitääkö supoa taas suojella?


    • Anonyymi

      Poliisin mukaan on suomalainen mies. Olisiko poliisi kertonut jos olisi ollut irakilainen mies?

      • Anonyymi

        Ainakin poliisiministeri Rantanen olisi huutanut kuin palosireeni. Nyt on hipi hiljaa.


    • Anonyymi

      sukujen riirasta johtuva verikosto,samanlaisia tapauksia on lähiaikoina ollut ympäri suomen

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta auringon alla: myös Breivikiä ja Katajan vasaroijaa persutietotoimistot epäilivät ensialkuun mamuksi.

      • Anonyymi

        Suomi on naisille Euroopan toiseksi väkivaltaisin maa. Persujen on turha joka väkivallanteon tapahtuessa etsiä syyllisiä maahanmuuttajista. Ei liene myöskään epäselvää missä puolueessa väkivallan käyttö on hyväksytyintä!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe