Miten ihastuit?

Anonyymi-ap

Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.

15

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastatkaa

• Anonyymi

Menin autokoulun ja ihastuin opettajaan.

• Anonyymi

Hän pysäytti vaninsa ja kysyi haluatko karamelleja. Ihan aloituksen liturgiaa jatkaakseni

• Anonyymi

No se meni niin, jotta se meni jo 😄

• Anonyymi

Ihastuin sillä sekunnilla kun 🫳🫲🤝

• Anonyymi

Ihastuin heti, kun päätin, etten ikinä häneen ihastu. Olisihan se pitänyt arvata, ettei itseään voi huijata.

• Anonyymi

Ite ihastuin koska olin ajatellut häntä kauan

• Anonyymi

Ihastuminen tapahtui aikoinaan täysin alitajuisesti. Se ihmetytti minua ja hän olisi varmasti nauranut silloin jos olisin kertonut mitä päässäni on tapahtunut. Sittemmin se on muuttunut ihan muuksi. Uskon että hän on (olisi) elämäni rakkaus. Ainoa tosirakkaus.

• Anonyymi

Itsestäni myös tuntuu tuolta. Jos meidän tiet vie eri suuntiin, hän tulee aina olemaan se joka palaa mieleen kun on liikaa aikaa.

• Anonyymi

Ei tapahtunut hetkessä, vaan jotenkin vähitellen. En alkuun kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Sitten jossain reilun puolen vuoden paikkeilla tajusin, että katseeni kiinnittyi koko ajan häneen. Ja kerran kun hän pyysi jotain naista tekemään jotain, tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mikä oli todella hölmöä, koska tilanteeseen ei liittynyt kerrassaan mitään mistä olisi pitänyt olla mustasukkainen.

• Anonyymi

Vahingossa. Hän alkoi käyttäytymään erikoisesti, kun mä olin lähellä. Aloin tarkkailemaan sitä ja siinä samalla näin hänet paremmin kuin aiemmin. Sit huomasin, että olin ihastunut.

• Anonyymi

Ja siis toi tapahtu 8 luokalla. Nykyään oon lukiossa

• Anonyymi

Heti, kun tapasin miehen. Tiesin, että siinä on se jota olen koko elämän etsinyt. ❤️

• Anonyymi

-Avasin Hinglen
      -Näin ilmoituksen
      *Pyyhkäisin oikealle niin nopeasti, että en ehtinyt lukea ilmoitusta
      -Meni kolme kuukautta että ilmoitus tuli uudelleen ja
      -Sama juttu vasta kolmannella kerralla sain luettua koko ilmoituksen.

Se oli siinä 100% täydellinen nainen ,jonka huomiosta olisin valmis kuolemaan.

• Anonyymi

Eri tyyppeihin eri tavoilla. Pelkän ulkonäön perusteella en keneenkään. Ja ihan hetkessä en kehenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      119
      3694
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      27
      2760
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2465
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      126
      2328
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2084
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      37
      1667
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1000
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      974
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      918
    Aihe