Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.
Miten ihastuit?
15
919
Vastaukset
- Anonyymi
Vastatkaa
- Anonyymi
Menin autokoulun ja ihastuin opettajaan.
- Anonyymi
Hän pysäytti vaninsa ja kysyi haluatko karamelleja. Ihan aloituksen liturgiaa jatkaakseni
- Anonyymi
No se meni niin, jotta se meni jo 😄
- Anonyymi
Ihastuin sillä sekunnilla kun 🫳🫲🤝
- Anonyymi
Ihastuin heti, kun päätin, etten ikinä häneen ihastu. Olisihan se pitänyt arvata, ettei itseään voi huijata.
- Anonyymi
Ite ihastuin koska olin ajatellut häntä kauan
- Anonyymi
Ihastuminen tapahtui aikoinaan täysin alitajuisesti. Se ihmetytti minua ja hän olisi varmasti nauranut silloin jos olisin kertonut mitä päässäni on tapahtunut. Sittemmin se on muuttunut ihan muuksi. Uskon että hän on (olisi) elämäni rakkaus. Ainoa tosirakkaus.
- Anonyymi
Itsestäni myös tuntuu tuolta. Jos meidän tiet vie eri suuntiin, hän tulee aina olemaan se joka palaa mieleen kun on liikaa aikaa.
- Anonyymi
Ei tapahtunut hetkessä, vaan jotenkin vähitellen. En alkuun kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Sitten jossain reilun puolen vuoden paikkeilla tajusin, että katseeni kiinnittyi koko ajan häneen. Ja kerran kun hän pyysi jotain naista tekemään jotain, tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mikä oli todella hölmöä, koska tilanteeseen ei liittynyt kerrassaan mitään mistä olisi pitänyt olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Vahingossa. Hän alkoi käyttäytymään erikoisesti, kun mä olin lähellä. Aloin tarkkailemaan sitä ja siinä samalla näin hänet paremmin kuin aiemmin. Sit huomasin, että olin ihastunut.
- Anonyymi
Ja siis toi tapahtu 8 luokalla. Nykyään oon lukiossa
- Anonyymi
Heti, kun tapasin miehen. Tiesin, että siinä on se jota olen koko elämän etsinyt. ❤️
- Anonyymi
-Avasin Hinglen
-Näin ilmoituksen
*Pyyhkäisin oikealle niin nopeasti, että en ehtinyt lukea ilmoitusta
-Meni kolme kuukautta että ilmoitus tuli uudelleen ja
-Sama juttu vasta kolmannella kerralla sain luettua koko ilmoituksen.
Se oli siinä 100% täydellinen nainen ,jonka huomiosta olisin valmis kuolemaan. - Anonyymi
Eri tyyppeihin eri tavoilla. Pelkän ulkonäön perusteella en keneenkään. Ja ihan hetkessä en kehenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422936Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys202486Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1231971
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2491639Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081274Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861240Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71225Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511213Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198