Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.
Miten ihastuit?
15
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Vastatkaa
- Anonyymi
Menin autokoulun ja ihastuin opettajaan.
- Anonyymi
Hän pysäytti vaninsa ja kysyi haluatko karamelleja. Ihan aloituksen liturgiaa jatkaakseni
- Anonyymi
No se meni niin, jotta se meni jo 😄
- Anonyymi
Ihastuin sillä sekunnilla kun 🫳🫲🤝
- Anonyymi
Ihastuin heti, kun päätin, etten ikinä häneen ihastu. Olisihan se pitänyt arvata, ettei itseään voi huijata.
- Anonyymi
Ite ihastuin koska olin ajatellut häntä kauan
- Anonyymi
Ihastuminen tapahtui aikoinaan täysin alitajuisesti. Se ihmetytti minua ja hän olisi varmasti nauranut silloin jos olisin kertonut mitä päässäni on tapahtunut. Sittemmin se on muuttunut ihan muuksi. Uskon että hän on (olisi) elämäni rakkaus. Ainoa tosirakkaus.
- Anonyymi
Itsestäni myös tuntuu tuolta. Jos meidän tiet vie eri suuntiin, hän tulee aina olemaan se joka palaa mieleen kun on liikaa aikaa.
- Anonyymi
Ei tapahtunut hetkessä, vaan jotenkin vähitellen. En alkuun kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Sitten jossain reilun puolen vuoden paikkeilla tajusin, että katseeni kiinnittyi koko ajan häneen. Ja kerran kun hän pyysi jotain naista tekemään jotain, tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mikä oli todella hölmöä, koska tilanteeseen ei liittynyt kerrassaan mitään mistä olisi pitänyt olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Vahingossa. Hän alkoi käyttäytymään erikoisesti, kun mä olin lähellä. Aloin tarkkailemaan sitä ja siinä samalla näin hänet paremmin kuin aiemmin. Sit huomasin, että olin ihastunut.
- Anonyymi
Ja siis toi tapahtu 8 luokalla. Nykyään oon lukiossa
- Anonyymi
Heti, kun tapasin miehen. Tiesin, että siinä on se jota olen koko elämän etsinyt. ❤️
- Anonyymi
-Avasin Hinglen
-Näin ilmoituksen
*Pyyhkäisin oikealle niin nopeasti, että en ehtinyt lukea ilmoitusta
-Meni kolme kuukautta että ilmoitus tuli uudelleen ja
-Sama juttu vasta kolmannella kerralla sain luettua koko ilmoituksen.
Se oli siinä 100% täydellinen nainen ,jonka huomiosta olisin valmis kuolemaan. - Anonyymi
Eri tyyppeihin eri tavoilla. Pelkän ulkonäön perusteella en keneenkään. Ja ihan hetkessä en kehenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918