Miten ihastuit?

Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.
151100
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Vastatkaa

Äänestä

Menin autokoulun ja ihastuin opettajaan.

Äänestä

Hän pysäytti vaninsa ja kysyi haluatko karamelleja. Ihan aloituksen liturgiaa jatkaakseni

Äänestä

No se meni niin, jotta se meni jo 😄

Äänestä

Ihastuin sillä sekunnilla kun 🫳🫲🤝

1Äänestä

Ihastuin heti, kun päätin, etten ikinä häneen ihastu. Olisihan se pitänyt arvata, ettei itseään voi huijata.

2Äänestä

Ite ihastuin koska olin ajatellut häntä kauan

1Äänestä

Ihastuminen tapahtui aikoinaan täysin alitajuisesti. Se ihmetytti minua ja hän olisi varmasti nauranut silloin jos olisin kertonut mitä päässäni on tapahtunut. Sittemmin se on muuttunut ihan muuksi. Uskon että hän on (olisi) elämäni rakkaus. Ainoa tosirakkaus.

2Äänestä
  • Itsestäni myös tuntuu tuolta. Jos meidän tiet vie eri suuntiin, hän tulee aina olemaan se joka palaa mieleen kun on liikaa aikaa.

Äänestä

Ei tapahtunut hetkessä, vaan jotenkin vähitellen. En alkuun kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Sitten jossain reilun puolen vuoden paikkeilla tajusin, että katseeni kiinnittyi koko ajan häneen. Ja kerran kun hän pyysi jotain naista tekemään jotain, tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mikä oli todella hölmöä, koska tilanteeseen ei liittynyt kerrassaan mitään mistä olisi pitänyt olla mustasukkainen.

Äänestä

Vahingossa. Hän alkoi käyttäytymään erikoisesti, kun mä olin lähellä. Aloin tarkkailemaan sitä ja siinä samalla näin hänet paremmin kuin aiemmin. Sit huomasin, että olin ihastunut.

3Äänestä

Ja siis toi tapahtu 8 luokalla. Nykyään oon lukiossa

Äänestä

Heti, kun tapasin miehen. Tiesin, että siinä on se jota olen koko elämän etsinyt. ❤️

1Äänestä

-Avasin Hinglen
-Näin ilmoituksen
*Pyyhkäisin oikealle niin nopeasti, että en ehtinyt lukea ilmoitusta
-Meni kolme kuukautta että ilmoitus tuli uudelleen ja
-Sama juttu vasta kolmannella kerralla sain luettua koko ilmoituksen.

Se oli siinä 100% täydellinen nainen ,jonka huomiosta olisin valmis kuolemaan.

Äänestä

Eri tyyppeihin eri tavoilla. Pelkän ulkonäön perusteella en keneenkään. Ja ihan hetkessä en kehenkään.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu