Miten ihastuit?

Anonyymi-ap

Kertokaa, että miten ihastuitte nykyisiin ihastuksiinne. Oma tarina : meidän luokalle oli tullut uusi oppilas ja hän katsoi minua aina välillä luokassa ja hymyili ja koski välillä. Sitten ihastuin.

16

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastatkaa

• Anonyymi

Menin autokoulun ja ihastuin opettajaan.

• Anonyymi

Hän pysäytti vaninsa ja kysyi haluatko karamelleja. Ihan aloituksen liturgiaa jatkaakseni

• Anonyymi

No se meni niin, jotta se meni jo 😄

• Anonyymi

Ihastuin sillä sekunnilla kun 🫳🫲🤝

• Anonyymi

Ihastuin heti, kun päätin, etten ikinä häneen ihastu. Olisihan se pitänyt arvata, ettei itseään voi huijata.

• Anonyymi

Ite ihastuin koska olin ajatellut häntä kauan

• Anonyymi

Ihastuminen tapahtui aikoinaan täysin alitajuisesti. Se ihmetytti minua ja hän olisi varmasti nauranut silloin jos olisin kertonut mitä päässäni on tapahtunut. Sittemmin se on muuttunut ihan muuksi. Uskon että hän on (olisi) elämäni rakkaus. Ainoa tosirakkaus.

• Anonyymi

Itsestäni myös tuntuu tuolta. Jos meidän tiet vie eri suuntiin, hän tulee aina olemaan se joka palaa mieleen kun on liikaa aikaa.

• Anonyymi

Ei tapahtunut hetkessä, vaan jotenkin vähitellen. En alkuun kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Sitten jossain reilun puolen vuoden paikkeilla tajusin, että katseeni kiinnittyi koko ajan häneen. Ja kerran kun hän pyysi jotain naista tekemään jotain, tunsin pienen mustasukkaisuuden piston, mikä oli todella hölmöä, koska tilanteeseen ei liittynyt kerrassaan mitään mistä olisi pitänyt olla mustasukkainen.

• Anonyymi

Vahingossa. Hän alkoi käyttäytymään erikoisesti, kun mä olin lähellä. Aloin tarkkailemaan sitä ja siinä samalla näin hänet paremmin kuin aiemmin. Sit huomasin, että olin ihastunut.

• Anonyymi

Ja siis toi tapahtu 8 luokalla. Nykyään oon lukiossa

• Anonyymi

Heti, kun tapasin miehen. Tiesin, että siinä on se jota olen koko elämän etsinyt. ❤️

• Anonyymi

-Avasin Hinglen
      -Näin ilmoituksen
      *Pyyhkäisin oikealle niin nopeasti, että en ehtinyt lukea ilmoitusta
      -Meni kolme kuukautta että ilmoitus tuli uudelleen ja
      -Sama juttu vasta kolmannella kerralla sain luettua koko ilmoituksen.

Se oli siinä 100% täydellinen nainen ,jonka huomiosta olisin valmis kuolemaan.

• Anonyymi

Eri tyyppeihin eri tavoilla. Pelkän ulkonäön perusteella en keneenkään. Ja ihan hetkessä en kehenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      91
      3403
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      3322
    3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      50
      2343
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      73
      2289
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      83
      2237
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      139
      2078
    7. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      27
      1832
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      410
      1824
    9. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      116
      1762
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      40
      1595
    Aihe