Jemina

Tiesitkö että olet ajatuksissani pysyvästi?
17674
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Minunkin oma alkaa J

1Äänestä
  • No, kerrohan. :)

-J

Äänestä

Nyt hiljaa,

Äänestä

Jussi

Äänestä

Varovasti…!

Äänestä
  • Joo, tiedän. Tietynlaisena terapiana käytin tätä, kun en muutakaan voi.

Äänestä

Jouduin keskittymään etten vahingossa kesken keskustelun tokaissut; "olet ihana", tai jotain muuta sopimatonta. Pitäisi ottaa etäisyyttä, mutta vedät minua puoleesi magneetin tavoin.

Äänestä

Every now and then I get a little bit terrified
And then I see the look in your eyes

Äänestä

Tykkään sinusta edelleen valtavasti.

Äänestä
  • AP:lta tämä siis

Äänestä

Jos olet hän, joksi sinua luulen, tiedä että niin sinäkin olet mielessäni pysyvästi.

1Äänestä
  • Tästä onkin aikaa ja olen vieläkin täällä. Nimeni alkaa myös J:llä, eikä siinä ole kovin montaa kirjainta. Näin sinut viimeksi 18. päivä.

On ikävä sinua.

Äänestä

• Sait varmaan jo nukahdettua? Yritän myös saada vähän unta. Et tiedä kuinka kovasti toivon, että olisit hän.

Äänestä

• Ajattelin käydy siinä sinun uuden paikan lähellä (toivottavasti? 😅) olevassa ostarissa tänään klo. 13.30. Olen puolituntia siellä, mikäli haluat nähdä minut. Helppo laittaa myös sattuman piikkiin, ainakin sinun.

Olisi kiva nähdä ja jutustella, niin että pystyn keskittymään vain sinuun. Äläkä huoli, vaikket pääsisi. Tuleepahan ainakin käytyä paikassa, jossa en yleensä käy.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ajattelin käydy siinä sinun uuden paikan lähellä (toivottavasti? 😅) olevassa ostarissa tänään klo. 13.30. Olen puolituntia siellä, mikäli haluat nähdä minut. Helppo laittaa myös sattuman piikkiin, ainakin sinun.

Olisi kiva nähdä ja jutustella, niin että pystyn keskittymään vain sinuun. Äläkä huoli, vaikket pääsisi. Tuleepahan ainakin käytyä paikassa, jossa en yleensä käy.

Tämä kuulosti huonojen yöunien ja ikävän vuoksi aamulla hyvältä idealta.

No tulipa käytyä. Oli kyllä melkoinen paikka.

Pakko saada tämä ikävä kuriin, koska se saa minut tekemään hölmöjä ja kuvittelemaan liikoja.

❤️ kuitenkin vielä hänelle. Välittämistä en lopeta, vaikka hölmöilyt kyllä.

Äänestä

• Tunnistitko noista vihjeistä? Vai menikö ohi?

Lähes kaikki viittaa, ettei hän pidä minusta. Ainakaan enää.

Äänestä

Hyvää yötä hänelle. ❤️ Saisinpa poistettua nuo kaksi edellistä viestiä. 🙈

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tiesitkö että olet ajatuksissani pysyvästi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu