Tiesitkö että olet ajatuksissani pysyvästi?
Jemina
17
626
Vastaukset
- Anonyymi
Minunkin oma alkaa J
- Anonyymi
No, kerrohan. :)
-J
- Anonyymi
Nyt hiljaa,
- Anonyymi
Jussi
- Anonyymi
Varovasti…!
- Anonyymi
Joo, tiedän. Tietynlaisena terapiana käytin tätä, kun en muutakaan voi.
- Anonyymi
Jouduin keskittymään etten vahingossa kesken keskustelun tokaissut; "olet ihana", tai jotain muuta sopimatonta. Pitäisi ottaa etäisyyttä, mutta vedät minua puoleesi magneetin tavoin.
- Anonyymi
Every now and then I get a little bit terrified
And then I see the look in your eyes - Anonyymi
Tykkään sinusta edelleen valtavasti.
- Anonyymi
AP:lta tämä siis
- Anonyymi
Jos olet hän, joksi sinua luulen, tiedä että niin sinäkin olet mielessäni pysyvästi.
- Anonyymi
Tästä onkin aikaa ja olen vieläkin täällä. Nimeni alkaa myös J:llä, eikä siinä ole kovin montaa kirjainta. Näin sinut viimeksi 18. päivä.
On ikävä sinua. - Anonyymi
Sait varmaan jo nukahdettua? Yritän myös saada vähän unta. Et tiedä kuinka kovasti toivon, että olisit hän.
- Anonyymi
Ajattelin käydy siinä sinun uuden paikan lähellä (toivottavasti? 😅) olevassa ostarissa tänään klo. 13.30. Olen puolituntia siellä, mikäli haluat nähdä minut. Helppo laittaa myös sattuman piikkiin, ainakin sinun.
Olisi kiva nähdä ja jutustella, niin että pystyn keskittymään vain sinuun. Äläkä huoli, vaikket pääsisi. Tuleepahan ainakin käytyä paikassa, jossa en yleensä käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin käydy siinä sinun uuden paikan lähellä (toivottavasti? 😅) olevassa ostarissa tänään klo. 13.30. Olen puolituntia siellä, mikäli haluat nähdä minut. Helppo laittaa myös sattuman piikkiin, ainakin sinun.
Olisi kiva nähdä ja jutustella, niin että pystyn keskittymään vain sinuun. Äläkä huoli, vaikket pääsisi. Tuleepahan ainakin käytyä paikassa, jossa en yleensä käy.Tämä kuulosti huonojen yöunien ja ikävän vuoksi aamulla hyvältä idealta.
No tulipa käytyä. Oli kyllä melkoinen paikka.
Pakko saada tämä ikävä kuriin, koska se saa minut tekemään hölmöjä ja kuvittelemaan liikoja.
❤️ kuitenkin vielä hänelle. Välittämistä en lopeta, vaikka hölmöilyt kyllä. - Anonyymi
Tunnistitko noista vihjeistä? Vai menikö ohi?
Lähes kaikki viittaa, ettei hän pidä minusta. Ainakaan enää.
- Anonyymi
Hyvää yötä hänelle. ❤️ Saisinpa poistettua nuo kaksi edellistä viestiä. 🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886