on vaiennut, oletteko huomanneet saman asian? Mistähän johtuu? Veikkaan siitä, että oli vaalit ja tietyt henkilöt tulivat valituksi. Nämä henkilöt eivät tule tekemään huonoja päätöksiä. Heidän päätöksistään ei tarvitse kirjoittaa. Ovat niin ylivertaisia.
Mutta minä sanon, että potut pottuina.
Fb:n rääkymisryhmä
23
872
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä että minun on astuttava Kalajoen kaupungin johtoon,ja laitettava sieltä niitä tyhjä toimittajia pellolle
- Anonyymi
Kyllä ihan vääriä henkilöitä on kuntalaiset äänestäneet, kouluttamattomia ja vähälahjaisia. Nyt pitää aloittaa täällä masinointi olen samaa mieltä ja annetaan julkisuuteen haastattelu, jossa teilataan tietyt henkilöt. Hyvä aloitus tämä!
- Anonyymi
Tiedän olevani oikeassa kiitos sinulle että olet tukemassa minua urani alkuvaiheissa,sillä Kalajoen kaupungin petollisen kaakattaja nössöt työntekijät on saatava kuriin ja kaupungin talous vatupassiinnviiva suoraksi.Nyt paistaa aurinko nautitaan siitä mutta heti ensi viikolla aloitetaan työnteko paskan puhujat ja kaikki nössöt kaupungin virahaltijat lähtee nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän olevani oikeassa kiitos sinulle että olet tukemassa minua urani alkuvaiheissa,sillä Kalajoen kaupungin petollisen kaakattaja nössöt työntekijät on saatava kuriin ja kaupungin talous vatupassiinnviiva suoraksi.Nyt paistaa aurinko nautitaan siitä mutta heti ensi viikolla aloitetaan työnteko paskan puhujat ja kaikki nössöt kaupungin virahaltijat lähtee nyt
Saako tällä palstalla rääkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla voi vaikka piereskellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa ihan vapaasti anti mennä vaan.se on jopa suositeltavaa.Itse en tosin itke en osaa minulle sanottiin jo lapsena että mies ei koskaan itke joten enpä ole sitten itkemy mutta nyt paistaa aurinko nautitaan siitä enjoy
- Anonyymi
miks ei facbookkia saa haukkua nössöjen hommaksi aina viesti poistetaan
- Anonyymi
Se on niille nössöille koko elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niille nössöille koko elämä.
Siellä sentään ollaan omalla nimellä, toisin kuin täällä olevat pelkurit ja raukat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä sentään ollaan omalla nimellä, toisin kuin täällä olevat pelkurit ja raukat.
Missäs sun nimi viipyy? Raukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Tyttö Tappirainen. Olin aamulla vielä niin uniperissa, että nimi jäi pois. Onneksi rahat kerkesin siirtää. Noin 6 mrd €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liity sinne ryhmään, siellä ollaan omilla nimillä. Ymmärrän kyllä että et uskalla, koska olet pelkuri, etkä pärjää keskusteluissa etkä argumentoinnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liity sinne ryhmään, siellä ollaan omilla nimillä. Ymmärrän kyllä että et uskalla, koska olet pelkuri, etkä pärjää keskusteluissa etkä argumentoinnissa.
Missä sun nimi on? Raukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sun nimi on? Raukka.
Ei ole kyse minusta, vaan sinusta. Raukka yrität vääntää asiaa taas kerran päälaelleen. Mutta koskaan et onnistu siinä.
- Anonyymi
nössöt käyttää facbookkia
- Anonyymi
Jep ja todelliset sankarit kirjoittaa tänne nimettömänä!
- Anonyymi
Lähetin kaveripyynnön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja todelliset sankarit kirjoittaa tänne nimettömänä!
no onhan se naurettavaa kun ollaan niin kovia poikia sitte on naama josakin netisä oikeen poseerattu ja ajateltu kuvakulmat kyllä kunnon äijä ei tämmösiä tee nössöjä mitä nössöjä
- Anonyymi
Tosi miehet ja naiset käyttää tiktokkia,facebookki on pian historian havinaa siitä luetaan pian Satu kirjoissa että tuollaisiaki on muinoin ollu olemassa sama pätee s24 jään eihän täällä kohta enää ketään hillu joku Cadillac Partanen harmaaparta wanhan ukkeli kirjoittaa harmaantuneita muistojaan jostain jenkkiauto romuista siinä se s24
- Anonyymi
cädiläk parrtanen oli karitapion kaksosveli
ajo horssia kitki pois rahjantien varresta ennenmuinoin
mukana hillui myös "g-stoo raijeee" - Anonyymi
Joko Kalajoella faxi on korvannut lennättimen.
_ _ _ . . . _ _ _ . . . Myös singnaaliliput ovat nousussa.
- Anonyymi
Mitä se semmonen rääkyminen on mistä ei kuulu minkäänlaista ääntä?
Hmm.. kirjallista rääkymistä?
Löytyykö nykysuomen sanakirjasta? - Anonyymi
Cadillac ukon Gay ystävä on merenpjan koulun lähellä asuva n 180cm fanaatikko vähä tyhmä tai aika paljoki,ei se uskalla esiintyä omalla nimellään
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200