Fb:n rääkymisryhmä

Anonyymi-ap

on vaiennut, oletteko huomanneet saman asian? Mistähän johtuu? Veikkaan siitä, että oli vaalit ja tietyt henkilöt tulivat valituksi. Nämä henkilöt eivät tule tekemään huonoja päätöksiä. Heidän päätöksistään ei tarvitse kirjoittaa. Ovat niin ylivertaisia.
Mutta minä sanon, että potut pottuina.

23

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt näyttää siltä että minun on astuttava Kalajoen kaupungin johtoon,ja laitettava sieltä niitä tyhjä toimittajia pellolle

• Anonyymi

Kyllä ihan vääriä henkilöitä on kuntalaiset äänestäneet, kouluttamattomia ja vähälahjaisia. Nyt pitää aloittaa täällä masinointi olen samaa mieltä ja annetaan julkisuuteen haastattelu, jossa teilataan tietyt henkilöt. Hyvä aloitus tämä!

• Anonyymi

Tiedän olevani oikeassa kiitos sinulle että olet tukemassa minua urani alkuvaiheissa,sillä Kalajoen kaupungin petollisen kaakattaja nössöt työntekijät on saatava kuriin ja kaupungin talous vatupassiinnviiva suoraksi.Nyt paistaa aurinko nautitaan siitä mutta heti ensi viikolla aloitetaan työnteko paskan puhujat ja kaikki nössöt kaupungin virahaltijat lähtee nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän olevani oikeassa kiitos sinulle että olet tukemassa minua urani alkuvaiheissa,sillä Kalajoen kaupungin petollisen kaakattaja nössöt työntekijät on saatava kuriin ja kaupungin talous vatupassiinnviiva suoraksi.Nyt paistaa aurinko nautitaan siitä mutta heti ensi viikolla aloitetaan työnteko paskan puhujat ja kaikki nössöt kaupungin virahaltijat lähtee nyt

Saako tällä palstalla rääkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla voi vaikka piereskellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saa ihan vapaasti anti mennä vaan.se on jopa suositeltavaa.Itse en tosin itke en osaa minulle sanottiin jo lapsena että mies ei koskaan itke joten enpä ole sitten itkemy mutta nyt paistaa aurinko nautitaan siitä enjoy

• Anonyymi

miks ei facbookkia saa haukkua nössöjen hommaksi aina viesti poistetaan

• Anonyymi

Se on niille nössöille koko elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niille nössöille koko elämä.

Siellä sentään ollaan omalla nimellä, toisin kuin täällä olevat pelkurit ja raukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä sentään ollaan omalla nimellä, toisin kuin täällä olevat pelkurit ja raukat.

Missäs sun nimi viipyy? Raukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Tyttö Tappirainen. Olin aamulla vielä niin uniperissa, että nimi jäi pois. Onneksi rahat kerkesin siirtää. Noin 6 mrd €.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liity sinne ryhmään, siellä ollaan omilla nimillä. Ymmärrän kyllä että et uskalla, koska olet pelkuri, etkä pärjää keskusteluissa etkä argumentoinnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liity sinne ryhmään, siellä ollaan omilla nimillä. Ymmärrän kyllä että et uskalla, koska olet pelkuri, etkä pärjää keskusteluissa etkä argumentoinnissa.

Missä sun nimi on? Raukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sun nimi on? Raukka.

Ei ole kyse minusta, vaan sinusta. Raukka yrität vääntää asiaa taas kerran päälaelleen. Mutta koskaan et onnistu siinä.

• Anonyymi

nössöt käyttää facbookkia

• Anonyymi

Jep ja todelliset sankarit kirjoittaa tänne nimettömänä!

• Anonyymi

Lähetin kaveripyynnön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja todelliset sankarit kirjoittaa tänne nimettömänä!

no onhan se naurettavaa kun ollaan niin kovia poikia sitte on naama josakin netisä oikeen poseerattu ja ajateltu kuvakulmat kyllä kunnon äijä ei tämmösiä tee nössöjä mitä nössöjä

• Anonyymi

Tosi miehet ja naiset käyttää tiktokkia,facebookki on pian historian havinaa siitä luetaan pian Satu kirjoissa että tuollaisiaki on muinoin ollu olemassa sama pätee s24 jään eihän täällä kohta enää ketään hillu joku Cadillac Partanen harmaaparta wanhan ukkeli kirjoittaa harmaantuneita muistojaan jostain jenkkiauto romuista siinä se s24

• Anonyymi

cädiläk parrtanen oli karitapion kaksosveli

ajo horssia kitki pois rahjantien varresta ennenmuinoin

mukana hillui myös "g-stoo raijeee"

• Anonyymi

Joko Kalajoella faxi on korvannut lennättimen.
        _ _ _ . . . _ _ _ . . . Myös singnaaliliput ovat nousussa.

• Anonyymi

Mitä se semmonen rääkyminen on mistä ei kuulu minkäänlaista ääntä?
      Hmm.. kirjallista rääkymistä?
      Löytyykö nykysuomen sanakirjasta?

• Anonyymi

Cadillac ukon Gay ystävä on merenpjan koulun lähellä asuva n 180cm fanaatikko vähä tyhmä tai aika paljoki,ei se uskalla esiintyä omalla nimellään

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe