Oon ettiny nyt 2 vuotta sopivaa poikaystävää, mut ikää ei oo vielä vaikka baariin niin en pääse oikeestaan ku snapchatillä ja kasvotusten tapaamaan joitain. (Oon 15v) mun mielestä elämä on tylsää yksin ja haluisin vaan poikaystävän mut en koskaan löydä ketään:( auttakaa tätä tyttöä
Auttakaa tyttöä hädässä!
11
355
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko ihastunut johonkin. Jos oot niin wospsåqpvozdbohoskt
- Anonyymi
Rupeet keräämään lupiineja tienaamismielessä. Kyllä ne pojat varmaan lähestyy kun näkee että olet ahkera työntekijä,tienaat itse rahasi ja arvostat luontoakin siinä samalla…
- Anonyymi
Palstasedän juttuja⚠️
- Anonyymi
Niin koska toi 15v ahdistelee aikuisia miehiä ja seuraa heitä…
- Anonyymi
Odota viisi vuotta niin katsotaan sitten uudestaan ongelmaasi.
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Kyllä niitä taitaa vielä löytyä
- Anonyymi
Löytyä
- Anonyymi
Hei, olet nuori. Annan ohjeen näin 50v miehenä. Kannattaa opetella olemaan yksin, silloin ei takerru huonoihin miehiin, jos mies osoittautuu huonoksi. Siksi kannattaa etsiä onnea itsestä. Kun sen löytää, pojat huomaa myös sen.
- Anonyymi
1)Vanhemman poikaystävän pitäminen 15 vuotiaana ei ole laitonta vain seksi on.
2)Ei ehkä kannata sinne baariin mennä etsimään, kun sieltä saa vain baarissa käyvän.
3) Kaverien kaverit, nuorten yökahvilat, nuorten matalan kynnyksen kohtaamispaikat- Anonyymi
Eiköhän tuo halua ihan ikäisensä poikakaverin, niin kuin kaikki nuoret, mikään ei anna olettaa muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886