Joo mä kyl tavallaan ymmärrän sen, että nykyajassa seuraa haetaan Tinderissä tai muissa vastaavissa somealustoilla. Mutta se, että miksi en itse ole näissä, johtuu siitä, että tuntuu jotenkin oudolta jakaa koko kansan nähtäville oma kuva ja omia tietojaan tällaisessa takoituksessa. Se on vähän kuin olisi jossain lihatiskissä kaikkien arvioitavissa. Enhän mä muutenkaan jaa omia tietojani kaikkien nähtäville niin miksi sitten jossain treffipalstalla? Ei se ole ihan sama kuin perinteisessä tavassa, joka on aika yksityistä ja kahdenvälistä.
Miksi en ole Tinderissä
13
199
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekään en käytä koska en muutenkaan tykkää jakaa henkkoht tietojani
- Anonyymi
Sama täällä. Eipä tulisi mieleenikään jakaa kuviani ja henkilötietojani missään tuollaisessa "palvelussa".
Ihan hyvä päätös. Ois se tosiaan noloo olla jossain tinderissä. Vaikka mäkin kannatan avoimuutta ja mun tietoja on aika paljon nähtävillä, on youtube kanavakin. Mutta noi seuranhaku jutut on tosiaan ykstyisiä. Siinähän on toisen tiedoistakin kyse.
- Anonyymi
minä kun niin pakko käydä nyt tuolla ydinkeskutgassakin pyöräilemässä että mille näyttää hommelit ja rfemontiti.
kun niin voin olla vaaeallinen jos vittuilet taskupistoolikin joku 7.62 voi olla no ei ole eikä ole button switcxh bladeakaan - Anonyymi
No jaa, olen siellä nyt...jos nyt vielä kuukauden verran jaksaisi luulotella itselleen, ihan väärä tapa tutustua kehenkään. Ajanvietettä lähinnä.
Äh siellä mitään henkilötietoja jaella, ainoastaan ylifiltteröityjä kuvia mistä tuskin tunnistaa ketään, feikkimaailma niin kuin palstakin :).
Jälleen kerran ihmetyttää myöskin se miten asiantuntijoita pursuaa esiin arvostelemaan toimintoja joita he eivät itse käytä, ikäänkuin iltasanomissa missä löytyy asiantuntijaa joka lähtöön :D, aiheella ei väliä- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mutta eikö ois kehittävämpää viettää aikaa vaikka täällä? Voi vaikka oppia jotakin.
No minusta tuntuu vähäsen siltä, tai on tuntunut jo pidemmän aikaa että oppimääräni myös täällä on jo suoritettu. Kunhan roikuskelen
- Anonyymi
Mutta jos tinderissä on yhtä mielenvikaista porukkaa kuin täälläkin (ei toki kaikki, mutta osa) niin eipä siellä paljoa mieli tee jakaa omia kuviaan saati tehdä järkevää profiilia. Joku mielipuoli vielä saa jonkun kimmokkeen tehdä jotain tai lyöttäytyy seuraan kun tunnistaa katukuvasta. Ei kiitos!
- Anonyymi
Mitä. Onko täällä siis terveitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä. Aika sekavaa juttua on joka tapauksessa ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt tietenkään, höpsistä...lähinnä semmoisia joille ei ole vain vielä diagnoosia tehty :)
- Anonyymi
Entäs nämä kaverit jotka pistää kuvan vatsalihaksista ja sanoo, että ammatin takia ei voi esiintyä omalla naamalla. Eli joko naimisissa tai potentiaalinen sarjamurhaaja näin arvioisin
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista, itse olen oppinut inhoamaan kuvia koirista ja kukkaistutuksista...pelargonia kukkalaudalla ei ainakaan minulle kerro oikeastaan mitään, varmaankin vielä vähemmän kuin ne kuvat vatsalihaksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912