Itseäni vanhempi hyvävartaloinen, tuttu nainen. Suukottelisin suulle, niskaan, otsaan, hyväilisin alaselkää ja lantion seutua ym., on hän niin puoleensavetävä nainen...
Edelleen mielessä hän
12
274
Vastaukset
- Anonyymi
missä ilmansuunnassa asuu hän nainen? pohjoinen, etelä,itä,länsi?
- Anonyymi
tietenkään tähän ei tullut vastausta......ujo ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietenkään tähän ei tullut vastausta......ujo ap.
Ujo on kyllä hyvä. Ei luule itsestään liikaa. Mutta jos on liian ujo, niin sitten homma on vaikea saada etenemään.
- Anonyymi
Voit laittaa tuon suoraan, vaikka tilanne nyt onkin vähän erikoinen. Ilahtuisin, jos olisi mulle. Vaikka en kyllä pidä itseäni hyvävartaloisena
- Anonyymi
Oi kuulostaa ihanalle. Sitä odotellen 😘❤️🤍
- Anonyymi
Eiku tuumasta toimeen
- Anonyymi
ehkä syksyn pimenevissä illoissa löydän luoksesi.. enneuni kertoi mulle että tapaan mieheni syksyllä.. jää nähtäväksi..
- Anonyymi
Kävin kuumana yhteen nuorenpaan kolliin joskus
- Anonyymi
Minä en käynyt koskaan kuumana oman lapseni ikäiseen! Näin hänessä aina vain sellaisen henkilön, jonka takia menetin vakituisen hyvin mieluisan työpaikan! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään!
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Niin on, minun vaimoni.
- Anonyymi
C'mon man! What are you waiting for?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967