Se miten ihminen kohtelee muita, on suora peilaus ihmisestä itsestään. Ihmiset joilla on itsestään myönteinen käsitys ja terve itsearvostus, on ihminen joka kohtelee muitakin ihmisiä hyvin ja haluaa muille hyvää.
Kun ihmisellä on totuudenmukainen käsitys itsestään miellyttävänä, oikeudentuntoisena ja moraalisena empaattisena ihmisenä., niin ihminen ei halua rikkoa tätä myönteistä minäkuvaansa sillä että kohtelisi muita huonosti.
Kun ihminen on epärehellinen, opportunistinen, itsekäs tai saa tyydytystä muiden epäonnesta tai jopa edistää sitä pahoilla puheillaan, hän menettää kyvyn tuntea itsearvostusta. Tai kääntäen, ihminen jola toimii kuvatulla tavalla, ei voi saavuttaa itsearvostusta.
Sankari on se, joka on riittävän rohkea tunnustaakseen itselleen omat väärät tekonsa tai toimintamallinsa ja aloittaa tekemään korjausliikettä ja saavuttaa itsearvostuksen.
Itsearvostus on välttämätön
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuussa on paljon h**ria jotka eivät arvosta itseään muutenkaan.. Onlyfänssi p*llu märkänä ja pitkin kyliä jaellaan p**lua
- Anonyymi
Joo !! Ukkomiehiä on jakamassa itteesä,eivät anna naisten olla rauhassa.Ahdistelevat jokapaikassa...Kaupat,kirpputorit,uimarannat,kadulla,torilla.ym.ym.
- Anonyymi
Kakki on kaunis ja laulun arvoinen.
Sukkahousumies kakki pylpyrään
Hui hei, sen myrsky vei.
Sumuvalomies kakki pylpyrään
hyi häi, se siihen jäi. - Anonyymi
Tuo on vain sinun mielipide.
- Anonyymi
No kenenkäs mielipidettä minun pitäisi kertoa, jos ei omaani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kenenkäs mielipidettä minun pitäisi kertoa, jos ei omaani?
Hyvin sanottu siellä takana vaikka itse aloituksen teinkin.
- Anonyymi
Miltä osin mielipide on virheellinen tai mistä olet siinä eri mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693