Niin minun täytyy tehdä "everything shower" eli eka palasaippualla iho, sitten suihkugeelillä, ihon kuorinta, sheivaus kaikkialta, vartalovoiteet jne. Alaosasto täytyy myös siis kuurata ja sheivata kunnolla. En halua tarjota mitään rämemajavaa unelmien miehelle.
Mies jos me joskus ollaan
23
352
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Arvostan.
- AnonyymiUUSI
mitä helvettiä🤣
- AnonyymiUUSI
Tiktokissa everything shower tai shower routine
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuulostat nuorelta..Älä turhaa panikoi. Normisti suihkus käyt ni riittää ja tietty sheivaus rasvaus jos tuntuu siltä. :) Oon synnyttäny paristi yleisön eessä ja asunu vuosii puolisonkaa ni ei oo enää nii justiinsa. Sheivailenki nykyään harvemmin ettei suotta iho ärsyynny tai muuta. Must rämemajava on kauhee sana pimpast mis on normaalia karvotusta jos sitä siis meinasit. 🥹
- AnonyymiUUSI
Vaikutat sen verran teennäisen riahakkaalta, että taidat olla tuo aloittajaäijä itse. Voithan tietysti olla joku muukin ilmapää, joka yrittää vähän hassutella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat sen verran teennäisen riahakkaalta, että taidat olla tuo aloittajaäijä itse. Voithan tietysti olla joku muukin ilmapää, joka yrittää vähän hassutella
Unohdin laittaa nääs puumerkit- TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis aloittajasetä tiiraillut til tokissa teinejä ja kosmetiikkaa taas. Sinulla tuntuu olevan fetissi moneen asiaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuulostat nuorelta..Älä turhaa panikoi. Normisti suihkus käyt ni riittää ja tietty sheivaus rasvaus jos tuntuu siltä. :) Oon synnyttäny paristi yleisön eessä ja asunu vuosii puolisonkaa ni ei oo enää nii justiinsa. Sheivailenki nykyään harvemmin ettei suotta iho ärsyynny tai muuta. Must rämemajava on kauhee sana pimpast mis on normaalia karvotusta jos sitä siis meinasit. 🥹
Mitä minä juuri edellä kirjoitin tästä älyvapaasta aloittajaäijästä- eläytyy vastailemaan nuorisolaiselle monologissaan
- AnonyymiUUSI
Ei kannata käyttää liikaa saippuaa ja pestä hankaamalla, ettei iho ärsyynny ja mene huonoon kuntoon.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on kauniit pitkät hiukset. Älä niitä leikkaa. 😥
- AnonyymiUUSI
Täytyy arvostaa vaivannäköä. Silti siisti puska kiihottaa kummasti.
- AnonyymiUUSI
Niinkö? Minkä ikäinen olet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Minkä ikäinen olet?
Minkä ikäinen haluaisit hänen olevan, aloittajasetämies? Herätkää tähän päivään jo jannut ja pennut. TT
- AnonyymiUUSI
Jätä sellainen ohut viiva sinne koristeeksi. Näkyy alkkareiden läpi
- AnonyymiUUSI
Laita ite autoosi tiiliskivet koristeeksi renkaiden paikalle! Niillä karvoilla on jokin tehtävä, ei ne muuten siellä kasvais.
- AnonyymiUUSI
Ihotautilääkärit kritisoi tota naurettavaa kuurausrutiinia. Sillä rikkoo ihonsa.
- AnonyymiUUSI
Nämä palstasedän naisenaolemisfantasiat on jo todella helppo tunnistaa. Äijä elää aivan omissa sfääreissä
- AnonyymiUUSI
Jep, jos toi ois likimainkaan lähellä todellisuutta, jäis naimahommat muutamaan kertaan vuosikymmenessä. Sen verran vaivalloiselta kuulostaa tuo pesuhuonerumba, ettei nyt ihan joka työpäivän päälle viittis ruveta. kuitennii itse päätapahtuma on se mistä kumpikin nauttii joten välillä pikaset välillä pitkoset päivän ja fiiliksien mukaan. Mikäs olis sen iloisempi yllätys sit jos kerrankin oikein panostais ja vetelis nahkapussit sileelle☺️
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä, kai näitä käy välillä jotkut penikat hypettämässä, mutta eniten se jauhaa itsekseen näistä kosmeettisista rutiineista ja alatuheron ajelusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, jos toi ois likimainkaan lähellä todellisuutta, jäis naimahommat muutamaan kertaan vuosikymmenessä. Sen verran vaivalloiselta kuulostaa tuo pesuhuonerumba, ettei nyt ihan joka työpäivän päälle viittis ruveta. kuitennii itse päätapahtuma on se mistä kumpikin nauttii joten välillä pikaset välillä pitkoset päivän ja fiiliksien mukaan. Mikäs olis sen iloisempi yllätys sit jos kerrankin oikein panostais ja vetelis nahkapussit sileelle☺️
Sä sitten aloittajaäijä sait kiksit edellisen kommentoijan huutonaurusta sinua kohtaan. Kannattaisko olla vähän vähemmän stimuloitunut välillä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Kuvaile palstasetä tätä emätintä mahdollisimman tarkasti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108