Mies jos me joskus ollaan

Anonyymi-ap

Niin minun täytyy tehdä "everything shower" eli eka palasaippualla iho, sitten suihkugeelillä, ihon kuorinta, sheivaus kaikkialta, vartalovoiteet jne. Alaosasto täytyy myös siis kuurata ja sheivata kunnolla. En halua tarjota mitään rämemajavaa unelmien miehelle.

23

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Arvostan.

• Anonyymi
      UUSI

mitä helvettiä🤣

• Anonyymi
        UUSI

Tiktokissa everything shower tai shower routine

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kuulostat nuorelta..Älä turhaa panikoi. Normisti suihkus käyt ni riittää ja tietty sheivaus rasvaus jos tuntuu siltä. :) Oon synnyttäny paristi yleisön eessä ja asunu vuosii puolisonkaa ni ei oo enää nii justiinsa. Sheivailenki nykyään harvemmin ettei suotta iho ärsyynny tai muuta. Must rämemajava on kauhee sana pimpast mis on normaalia karvotusta jos sitä siis meinasit. 🥹

• Anonyymi
        UUSI

Vaikutat sen verran teennäisen riahakkaalta, että taidat olla tuo aloittajaäijä itse. Voithan tietysti olla joku muukin ilmapää, joka yrittää vähän hassutella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat sen verran teennäisen riahakkaalta, että taidat olla tuo aloittajaäijä itse. Voithan tietysti olla joku muukin ilmapää, joka yrittää vähän hassutella

Unohdin laittaa nääs puumerkit- TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis aloittajasetä tiiraillut til tokissa teinejä ja kosmetiikkaa taas. Sinulla tuntuu olevan fetissi moneen asiaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kuulostat nuorelta..Älä turhaa panikoi. Normisti suihkus käyt ni riittää ja tietty sheivaus rasvaus jos tuntuu siltä. :) Oon synnyttäny paristi yleisön eessä ja asunu vuosii puolisonkaa ni ei oo enää nii justiinsa. Sheivailenki nykyään harvemmin ettei suotta iho ärsyynny tai muuta. Must rämemajava on kauhee sana pimpast mis on normaalia karvotusta jos sitä siis meinasit. 🥹

Mitä minä juuri edellä kirjoitin tästä älyvapaasta aloittajaäijästä- eläytyy vastailemaan nuorisolaiselle monologissaan

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata käyttää liikaa saippuaa ja pestä hankaamalla, ettei iho ärsyynny ja mene huonoon kuntoon.

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla on kauniit pitkät hiukset. Älä niitä leikkaa. 😥

• Anonyymi
      UUSI

Täytyy arvostaa vaivannäköä. Silti siisti puska kiihottaa kummasti.

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö? Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Minkä ikäinen olet?

Minkä ikäinen haluaisit hänen olevan, aloittajasetämies? Herätkää tähän päivään jo jannut ja pennut. TT

• Anonyymi
      UUSI

Jätä sellainen ohut viiva sinne koristeeksi. Näkyy alkkareiden läpi

• Anonyymi
        UUSI

Laita ite autoosi tiiliskivet koristeeksi renkaiden paikalle! Niillä karvoilla on jokin tehtävä, ei ne muuten siellä kasvais.

• Anonyymi
      UUSI

Ihotautilääkärit kritisoi tota naurettavaa kuurausrutiinia. Sillä rikkoo ihonsa.

• Anonyymi
      UUSI

Nämä palstasedän naisenaolemisfantasiat on jo todella helppo tunnistaa. Äijä elää aivan omissa sfääreissä

• Anonyymi
        UUSI

Jep, jos toi ois likimainkaan lähellä todellisuutta, jäis naimahommat muutamaan kertaan vuosikymmenessä. Sen verran vaivalloiselta kuulostaa tuo pesuhuonerumba, ettei nyt ihan joka työpäivän päälle viittis ruveta. kuitennii itse päätapahtuma on se mistä kumpikin nauttii joten välillä pikaset välillä pitkoset päivän ja fiiliksien mukaan. Mikäs olis sen iloisempi yllätys sit jos kerrankin oikein panostais ja vetelis nahkapussit sileelle☺️

• Anonyymi
        UUSI

Olen samaa mieltä, kai näitä käy välillä jotkut penikat hypettämässä, mutta eniten se jauhaa itsekseen näistä kosmeettisista rutiineista ja alatuheron ajelusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, jos toi ois likimainkaan lähellä todellisuutta, jäis naimahommat muutamaan kertaan vuosikymmenessä. Sen verran vaivalloiselta kuulostaa tuo pesuhuonerumba, ettei nyt ihan joka työpäivän päälle viittis ruveta. kuitennii itse päätapahtuma on se mistä kumpikin nauttii joten välillä pikaset välillä pitkoset päivän ja fiiliksien mukaan. Mikäs olis sen iloisempi yllätys sit jos kerrankin oikein panostais ja vetelis nahkapussit sileelle☺️

Sä sitten aloittajaäijä sait kiksit edellisen kommentoijan huutonaurusta sinua kohtaan. Kannattaisko olla vähän vähemmän stimuloitunut välillä. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Kuvaile palstasetä tätä emätintä mahdollisimman tarkasti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe