Ei ole kirjoittajien vika, että PS:llä menee todella heikosti

Anonyymi-ap

Itse persut ovat romahduksensa aiheuttaneet valheillaan, pettivät äänestäjänsä päästäkseen kurittamaan heitä. Mahtaako PS pudota seuraavissa vaaleissa
kolmen prosentin puolueeksi, koska vaaleja ei voiteta pelkillä rasistien äänillä ?

24

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persun mielestä on Sannan Marinin ja median vika, kun kannatus romahti.
      Saako nauraa ? Nauran kuitenkin. Persut uskoo mitään vaan millä puolue
      niitä aivopesee.

• Anonyymi

Ainahan ne muita on syytelleet ei mitään uutta auringon alla .
        Luulisi ihmisten reagoivan siitä että annetaan lupauksia ja ei täytetä niitä , mutta eivät ehkä osaa ajatella joustavasti sitäkään asiaa,. Aina on vielä muutamia jotka ovat heidän kannattajiaan , luullen että, persut voivat ajaa kaikki ulkomaalaiset maasta pois, aitä eivät yksin voi. Koska mailla kaikissa EU maissa on sopimuksia asioista. Pohjoismaissa onmkiristetyy maahan muuttoa koska ei ole mahdollisuuksia katsoa että ihmiset saisivat asunnot ja muut asiat kuntoon. Joten pikku persu kuvittelee nyt että persut ovat sen idean keksineet. Niin ei ole . On kyettävä huolehtimaan ihmisten hyvinvoinnista jos ottaa maahan muuttajia paljon ja jos siihen ei ole resusseja niin ei voi ottaa vastaan uusia tulokkaita .
        No siinäpä leikkivät ei kosketa mitenkään. Kunhan vaan ottavat vastuun työstään ilman että syyttelisivät muita omista epäonnistumisestaan

• Anonyymi

Niinhän he uskovat ja ihan tosissaan , siki koska eivät ole koskaan olleet mitenkä. Kiinni poliittisissa asioissa pesut on heidän ensimmäinen kohde jota luulevat politiikaksi ja huutelevat typeryyksiään tietämättä itsekään mitä heidän irtonaiset lauseensa. Merkitsevät, luulevat ettei osaavat näe heidän lävitseni, ja vielä muka ovat leuhkana , tietämättä miten heidät nähdään muiden silmissä.
        Siinäpä huutelevat sehän on myöskin heidän tyyliään. . Siinä ei ole tippaakaan sivistystä,
        Siinä paljastavat itsensä,

• Anonyymi

Persua viedään kuin litran mittaa.

• Anonyymi

Populistipuolueet käyttävät häikäilemättä hyväkseen kannattajiaan.
      Populismi perustuu juuri siihen, että populistit etsivät jonkun ryhmän,
      jota on helppo vedättää. Yleisesti esimerkiksi Euroopassa ne vedätettävät
      ovat rasisteja. Kun vain pitää yllä etnisvihamielistä puhetta rasistien äänet on
      varmoja ja oma hyvä elintaso, sehän on populistien tavoite ja yhteiskuntarauhan
      rikkominen. PS on äärioikeistolainen populistipuolue.

• Anonyymi

Valitettavasti on niin kohta kuuluu saappaiden töminä kun aikansa pelleilevät niin joku voi ottaa ne todesta

• Anonyymi

Populistit käyttävät työkaluinaan mm. rasismia, fasismia, muukalaisvihaa,
      konservatismia, nationalismia jne.

• Anonyymi

Populistit käyttävät hyväkseen ihmisiä, jotka eivät itse kykene ajattelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin yhden persun kannattajan kanssa ja voi sitä uskoa kaikkeen mikä hänellä oli , ja ihan tosissaan uskoi kaiken mitä hänelle oli syötetty.
        En mennyt oikomaan koska näin että aivopesu on tehnyt tehtävänsä , tulee huomaamaan. Itse eräänä päivänä ,
        Populismin aatteet asioista ovat merkillisiä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi juuri kun tietävät ettei rassukat osaa itse ajatella. Niinkuin muut ihan nuoretkin sen jo näkevät .
        Ja miten joku pystyisikään ajattelemaan joka ei ole edes käynyt kouluja edes ja joka ei tunne historiaansa edes ja silti vaan on kovasti äänessä ja munaa itsensä , ja on jopa rasite omalle puolueelleen kun ei oikein osaa sitä mitä puhutaan ja ennenkaikkea sitä mistä ei puhuta .
        Kuka muuten luulee että heidän ajatus mallillaan varustettu ihminen kykenisi edes vastaamaan kysymyksiin mikä on sentään tärkeä osaa politiikka vastata asioihin eaim
        Miksi, koska ja miten . Siis kuten sanottu osa heistä on ihan itse sanonut että henolivat tyhmiä kun antoivat äänensä yleensäkään , he ivat niitä rehellisiä ihmisiä koska tunnustavat että he olivat vietävissä , sellainen on miehen touhua kyetä tunnustamaan omat virheensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi juuri kun tietävät ettei rassukat osaa itse ajatella. Niinkuin muut ihan nuoretkin sen jo näkevät .
        Ja miten joku pystyisikään ajattelemaan joka ei ole edes käynyt kouluja edes ja joka ei tunne historiaansa edes ja silti vaan on kovasti äänessä ja munaa itsensä , ja on jopa rasite omalle puolueelleen kun ei oikein osaa sitä mitä puhutaan ja ennenkaikkea sitä mistä ei puhuta .
        Kuka muuten luulee että heidän ajatus mallillaan varustettu ihminen kykenisi edes vastaamaan kysymyksiin mikä on sentään tärkeä osaa politiikka vastata asioihin eaim
        Miksi, koska ja miten . Siis kuten sanottu osa heistä on ihan itse sanonut että henolivat tyhmiä kun antoivat äänensä yleensäkään , he ivat niitä rehellisiä ihmisiä koska tunnustavat että he olivat vietävissä , sellainen on miehen touhua kyetä tunnustamaan omat virheensä

Jotkut ovat käyneet kouluja ja samalla todistavat, ettei koulunkäymisestä
        ole mitään hyötyä rasisteille.

• Anonyymi

Persu on niin tyhmä ja tietämätön, ettei se pysty edes tiedostamaan tyhmyyttään
      ja tietämättömyyttään.

• Anonyymi

Kaikkein tyhmimpien suomalaisten takia saa koko kansa kärsiä
      paitsi todella varakkaat.

• Anonyymi

Ei kukaan lintmaanisten kanssa hallitukseen lähde

PS tyrmää maataloustukileikkaukset

PS tyrmää Moskovasta tulleen afgaanin Razmyarin Sdp esitykset maataloustukien leikkauksista ja veronkorotukset listaamattomille yhtiöille.

SDP on pyrkinyt järjestelmällisesti piilottelemaan äänestäjiltä puolueensa ”todelliset aikomukset”, jotka perustuvat hänen mukaansa autoilijoiden, maatalouden ja yrittäjien kurittamiseen. Afgaanit Sdp:ssä haluavat ajaa suomalaisen maatalouden alas ja sillä vähentää päästöjä

• Anonyymi

Moskovanafgaanien ja Kimmokiljuvaisten rysänjoukko demareita mäkeen

• Anonyymi

Aloittaja varmaan luulee ettei kukaan huomaa että reppana vastailee haukkuma viesteihinsä. Aloittaja on itse rasistien rasisti ja ei osaa kuin valehdella.

• Anonyymi

Faktat voi tarkistaa mediasta ja hallituksen tiedotteista.

• Anonyymi

Syyttäkööt persut vaan itseään. Mistä heitä voisi kehua ? Ei mistään.

• Anonyymi

Ei kehu muut halituspuolueetkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Vrt. Ei se ole peilin vika jos on susiruma.

• Anonyymi
      UUSI

Mikseivät persut syytä omaa puoluettaan ? Eihän se kansalaisten vika ole, että
      PURRA vie Suomen perikatoon ja kurjistaa ihmisten elämää.

• Anonyymi
      UUSI

Yhdenvertaisuusvaltuutettu Kristina Stenman ei tullut valituksi jatkokaudelle, vaan uudeksi valtuutetuksi on nousemassa juristi Rainer Hiltunen. Hän toimii tällä hetkellä tasa-arvovaltuutettuna.

2015 matuhyökkäys. Pakkoruotsitta ja matuttaja Stenman on sopinut Ruotsin kanssa, että vaikka Suomi ei halua maahanmuuttajia, Ruotsi saa ohjata heitä Suomeen, koska Stenman kyllä järjestää heille asuinsijat

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole kirjoittajien vika, mutta kirjoittajille suuri ilo.
      Vahingonilo on aidointa iloa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe