Itse persut ovat romahduksensa aiheuttaneet valheillaan, pettivät äänestäjänsä päästäkseen kurittamaan heitä. Mahtaako PS pudota seuraavissa vaaleissa
kolmen prosentin puolueeksi, koska vaaleja ei voiteta pelkillä rasistien äänillä ?
Ei ole kirjoittajien vika, että PS:llä menee todella heikosti
24
129
Vastaukset
- Anonyymi
Persun mielestä on Sannan Marinin ja median vika, kun kannatus romahti.
Saako nauraa ? Nauran kuitenkin. Persut uskoo mitään vaan millä puolue
niitä aivopesee.- Anonyymi
Ainahan ne muita on syytelleet ei mitään uutta auringon alla .
Luulisi ihmisten reagoivan siitä että annetaan lupauksia ja ei täytetä niitä , mutta eivät ehkä osaa ajatella joustavasti sitäkään asiaa,. Aina on vielä muutamia jotka ovat heidän kannattajiaan , luullen että, persut voivat ajaa kaikki ulkomaalaiset maasta pois, aitä eivät yksin voi. Koska mailla kaikissa EU maissa on sopimuksia asioista. Pohjoismaissa onmkiristetyy maahan muuttoa koska ei ole mahdollisuuksia katsoa että ihmiset saisivat asunnot ja muut asiat kuntoon. Joten pikku persu kuvittelee nyt että persut ovat sen idean keksineet. Niin ei ole . On kyettävä huolehtimaan ihmisten hyvinvoinnista jos ottaa maahan muuttajia paljon ja jos siihen ei ole resusseja niin ei voi ottaa vastaan uusia tulokkaita .
No siinäpä leikkivät ei kosketa mitenkään. Kunhan vaan ottavat vastuun työstään ilman että syyttelisivät muita omista epäonnistumisestaan - Anonyymi
Niinhän he uskovat ja ihan tosissaan , siki koska eivät ole koskaan olleet mitenkä. Kiinni poliittisissa asioissa pesut on heidän ensimmäinen kohde jota luulevat politiikaksi ja huutelevat typeryyksiään tietämättä itsekään mitä heidän irtonaiset lauseensa. Merkitsevät, luulevat ettei osaavat näe heidän lävitseni, ja vielä muka ovat leuhkana , tietämättä miten heidät nähdään muiden silmissä.
Siinäpä huutelevat sehän on myöskin heidän tyyliään. . Siinä ei ole tippaakaan sivistystä,
Siinä paljastavat itsensä,
- Anonyymi
Persua viedään kuin litran mittaa.
- Anonyymi
Populistipuolueet käyttävät häikäilemättä hyväkseen kannattajiaan.
Populismi perustuu juuri siihen, että populistit etsivät jonkun ryhmän,
jota on helppo vedättää. Yleisesti esimerkiksi Euroopassa ne vedätettävät
ovat rasisteja. Kun vain pitää yllä etnisvihamielistä puhetta rasistien äänet on
varmoja ja oma hyvä elintaso, sehän on populistien tavoite ja yhteiskuntarauhan
rikkominen. PS on äärioikeistolainen populistipuolue.- Anonyymi
Valitettavasti on niin kohta kuuluu saappaiden töminä kun aikansa pelleilevät niin joku voi ottaa ne todesta
- Anonyymi
Populistit käyttävät työkaluinaan mm. rasismia, fasismia, muukalaisvihaa,
konservatismia, nationalismia jne.- Anonyymi
Populistit käyttävät hyväkseen ihmisiä, jotka eivät itse kykene ajattelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin yhden persun kannattajan kanssa ja voi sitä uskoa kaikkeen mikä hänellä oli , ja ihan tosissaan uskoi kaiken mitä hänelle oli syötetty.
En mennyt oikomaan koska näin että aivopesu on tehnyt tehtävänsä , tulee huomaamaan. Itse eräänä päivänä ,
Populismin aatteet asioista ovat merkillisiä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi juuri kun tietävät ettei rassukat osaa itse ajatella. Niinkuin muut ihan nuoretkin sen jo näkevät .
Ja miten joku pystyisikään ajattelemaan joka ei ole edes käynyt kouluja edes ja joka ei tunne historiaansa edes ja silti vaan on kovasti äänessä ja munaa itsensä , ja on jopa rasite omalle puolueelleen kun ei oikein osaa sitä mitä puhutaan ja ennenkaikkea sitä mistä ei puhuta .
Kuka muuten luulee että heidän ajatus mallillaan varustettu ihminen kykenisi edes vastaamaan kysymyksiin mikä on sentään tärkeä osaa politiikka vastata asioihin eaim
Miksi, koska ja miten . Siis kuten sanottu osa heistä on ihan itse sanonut että henolivat tyhmiä kun antoivat äänensä yleensäkään , he ivat niitä rehellisiä ihmisiä koska tunnustavat että he olivat vietävissä , sellainen on miehen touhua kyetä tunnustamaan omat virheensä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi juuri kun tietävät ettei rassukat osaa itse ajatella. Niinkuin muut ihan nuoretkin sen jo näkevät .
Ja miten joku pystyisikään ajattelemaan joka ei ole edes käynyt kouluja edes ja joka ei tunne historiaansa edes ja silti vaan on kovasti äänessä ja munaa itsensä , ja on jopa rasite omalle puolueelleen kun ei oikein osaa sitä mitä puhutaan ja ennenkaikkea sitä mistä ei puhuta .
Kuka muuten luulee että heidän ajatus mallillaan varustettu ihminen kykenisi edes vastaamaan kysymyksiin mikä on sentään tärkeä osaa politiikka vastata asioihin eaim
Miksi, koska ja miten . Siis kuten sanottu osa heistä on ihan itse sanonut että henolivat tyhmiä kun antoivat äänensä yleensäkään , he ivat niitä rehellisiä ihmisiä koska tunnustavat että he olivat vietävissä , sellainen on miehen touhua kyetä tunnustamaan omat virheensäJotkut ovat käyneet kouluja ja samalla todistavat, ettei koulunkäymisestä
ole mitään hyötyä rasisteille.
- Anonyymi
Persu on niin tyhmä ja tietämätön, ettei se pysty edes tiedostamaan tyhmyyttään
ja tietämättömyyttään. - Anonyymi
Kaikkein tyhmimpien suomalaisten takia saa koko kansa kärsiä
paitsi todella varakkaat. - Anonyymi
Ei kukaan lintmaanisten kanssa hallitukseen lähde
PS tyrmää maataloustukileikkaukset
PS tyrmää Moskovasta tulleen afgaanin Razmyarin Sdp esitykset maataloustukien leikkauksista ja veronkorotukset listaamattomille yhtiöille.
SDP on pyrkinyt järjestelmällisesti piilottelemaan äänestäjiltä puolueensa ”todelliset aikomukset”, jotka perustuvat hänen mukaansa autoilijoiden, maatalouden ja yrittäjien kurittamiseen. Afgaanit Sdp:ssä haluavat ajaa suomalaisen maatalouden alas ja sillä vähentää päästöjä - Anonyymi
Moskovanafgaanien ja Kimmokiljuvaisten rysänjoukko demareita mäkeen
- Anonyymi
Aloittaja varmaan luulee ettei kukaan huomaa että reppana vastailee haukkuma viesteihinsä. Aloittaja on itse rasistien rasisti ja ei osaa kuin valehdella.
- Anonyymi
Faktat voi tarkistaa mediasta ja hallituksen tiedotteista.
- Anonyymi
Syyttäkööt persut vaan itseään. Mistä heitä voisi kehua ? Ei mistään.
- Anonyymi
Ei kehu muut halituspuolueetkaan.
- AnonyymiUUSI
Vrt. Ei se ole peilin vika jos on susiruma.
- AnonyymiUUSI
Mikseivät persut syytä omaa puoluettaan ? Eihän se kansalaisten vika ole, että
PURRA vie Suomen perikatoon ja kurjistaa ihmisten elämää. - AnonyymiUUSI
Yhdenvertaisuusvaltuutettu Kristina Stenman ei tullut valituksi jatkokaudelle, vaan uudeksi valtuutetuksi on nousemassa juristi Rainer Hiltunen. Hän toimii tällä hetkellä tasa-arvovaltuutettuna.
2015 matuhyökkäys. Pakkoruotsitta ja matuttaja Stenman on sopinut Ruotsin kanssa, että vaikka Suomi ei halua maahanmuuttajia, Ruotsi saa ohjata heitä Suomeen, koska Stenman kyllä järjestää heille asuinsijat - AnonyymiUUSI
Ei ole kirjoittajien vika, mutta kirjoittajille suuri ilo.
Vahingonilo on aidointa iloa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967