Valetta haukkua levittävän syrjjivän
Kaupungin Warkaus lehtesi kanssa
Sama juttu kaupunginhallitus ja valtuusto
Kaikki missä on
Warkaus ole sinäkin omanlaisensa kyltti
Eläkää omassa onnellisessa kuplassanne
Jossa olette eläneet 50vuotta
Ottaneet uusia ihmisiä mukaan
Haukkumaan levittämään valetta ja syrjimään
Puolueesta riippumatta
Sama juttu sukupuolesta riippumatta
Tai muusikoista ja laulajista riippumatta
Samaa porukkaa olette
Eläkää Varkaus vaan rauhassa
Ei ota koville yhtään
Eletään omaa elämää teen omaa juttua
Teitä ja teidän avustuksia ja apurahoja tukia
Mediaa ei tarvita yhtään mihinkään enään
Voit kaupungin päättäjät ja tukijat äänestäjät asukkaat pitää
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turha täällä facebookissa ja lehdissä kirjoittaa yhtään mitään ei kiinnosta vittuakaan teidän asiat ja elämä ei myöskään livenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807