Kaikki naiset haluaa lapsia

Anonyymi-ap

Jos sanoo ettei halua valehtelee

37

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmmn

• Anonyymi

Onko näin

• Anonyymi

Voihan se olla🩶🤍

• Anonyymi

En halua lapsia. Ihan aikuisiin kohdistuu halut.

• Anonyymi

😂🤣

• Anonyymi

Siitähän ne ongelmat yleensä alkaa

• Anonyymi

Tunnen joitakin jotka ei halua ja tiedän useamman joiden ei olisi pitänyt.

• Anonyymi

Tiedän kolme naista ketkä ei halua lapsia vuosien varrelta työelämästä. Halutaan elää itsenäistä elämää, harrastuksia, matkustella jne.

• Anonyymi

Niinpä, nyt. Mutta, se ajatus voipi muuttua +60v.
        Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta saattaa kuitenkin ajatella jossain vaiheessa, kun työ ja matkustelu on takanapäin, että miksen....

• Anonyymi

Harrastuksia, matkustella ei herran jumala 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Vapaaehtoinen lapsettomuus.
      Väestöliiton Perhebarometrin mukaan vuonna 2010 lapsettomuutta piti ihanteenaan viisi prosenttia väestöstä. Nyt osuus on 15 prosenttia. Aika iso prosentti pienessä maassa.

• Anonyymi

todellain miettinyt ja jutelut nuoeten naisten kanssa että nin minkälailen voisi olla joku hauska peli

alushousumies zelenski taaskin yrittää kerätä almuja

• Anonyymi

deadly aa he might come, you don't aee your owqn death incoming.

• Anonyymi

Aika jyrkkä yleistys.

• Anonyymi

Ennemminkin ne hormonit voi saada muuttamaan mielen jos vahinko sattuu

• Anonyymi

Onko aloittajan pakko kailottaa tyhmyyttään koko Suomelle?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olet kyllä ihan totaalisen väärässä, mutta se sinulle suotakoon.

• Anonyymi

Näin eilen hyvin hyvin pienen vauvan. 😍Kuume iski. Voi kun vielä löytäisin miehen. Toivoisin niin paljon vielä yhtä lasta. Mutta luonnollisin keinoin niinkun aiemmatkin. Jos ei tärppäisi enää niin sitten se olisi niin.

• Anonyymi

Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle taas vauvojen näkeminen on takuuvarma keino pitää lapsihaaveet nollassa.

Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. Minä en voi vastustaa niitä pikkusia matosia. Haluisin syliini välittömästi. 🥹

Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvat ovat mielestäni luotaantyöntäviä.

sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä oot:D ihaninta maailmassa on pikkunen parikilonen sinappikone pikkunen vaippa yllänsä. en tiedä mitään söpömpää.

Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat sinä niistä tykätä. Minusta taas on kummallista miten ihmisvauva voikin olla niin etova olento. No ei siinä, ei mun kuitenkaan tarvitse niitä vihata. Tekee ketä kiinnostaa. Mulle riittää kun kukaan ei yritä tyrkyttää omaansa mun syliini jne.

joo

• Anonyymi

Olen katsellut reelsvideoita vastasyntyneistä vauvoista.

• Anonyymi

Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä mitä ihminen tarkoittaa? Ymmärrätkö mitä teet kun katsot näennäisesti söpöjä ja harmittomia reelsvidroits ”vauvoista”? Kyseessä on ihan oikea ihminen, ei ”vauva”

En jaksa riidanhaluisia ihmisiä.

• Anonyymi

Jossain vaiheessa elämää monilla noin kyllä, ei kaikilla. Mutta kun ne lapset on saatu, tehty ja lähetetty maailmalle, niin ei ikinä enää😅
      Parasta on kun kuukautiset loppuu,hormonikierukan ansiosta tai muuten, vanhemmiten. Voi alkaa ELÄÄ 💥💯

• Anonyymi

Sinulla on kamalat geenit mies.

• Anonyymi

Tappaisin lapseni jos olisi sinun. Niin paljon vihaan sua.

• Anonyymi

Medeia

• Anonyymi

En halua. Sinun varsinkaan.

• Anonyymi

Sitten ei harrasteta seksiä, sehän on vain sitä varten

• Opiskelu aikoina, muuten yks meidän ryhmästä piti esitelmän omasta vauvastaan. Oli ihan mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3877
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      2566
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe