Miten saada sydän ymmärtämään

Anonyymi-ap

Se oli siinä een ollut hänen sydämen valittu

7

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sanot sen ääneen. "Hän "nimensä" ei ole sydämeni valittu". Sydämesi kuulee sen ja pian alkaa tapahtua.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta on se rakkaus pirullinen asia, se tekee joko onnelliseksi tai onnettomaksi, ei siitä turhaan lauluja veisata.

• Anonyymi
      UUSI

101 tapaa jättää rakas

Slanka, Cécile

Kokoelmassa on 89 erokirjettä - 89 erilaista romanttisen suhteen loppua. Jokainen päättynyt suhde luo oman tyylinsä erokirjeeseen. Kirja on sekä koskettava, hauska että nokkela. Teoksen esikuvana on Raymond Queneaun kulttikirjaksi noussut Tyyliharjoituksia, jossa sama tarina kerrotaan 99 tyylillä. Aiheet ja teemat: eroaminen,
      hylkäys, kirjeenvaihto, kirjeet, parisuhde

• Anonyymi
      UUSI

laita huksiin jogtain muotovaahroa wellafleks ultra srofia niin haassuja kampauksia

• Anonyymi
        UUSI

Laita samantien uretaania.

• Anonyymi
      UUSI

Palstarakkaus ei koskaan ole paikallaan pysyvää ja valmista. Se on alati liikkuvaa ja muuntuvaa jota rohkeudella ja mielikuvituksellaan voi rakentaa haluamaansa suuntaan ja sen jälkeen lähteä taas kohti uutta suuntaa. Tuon kaiken se mahdollistaa ja joskus onnistuu.
      Sillä rakkaus ei ole oravanpyörä joka jatkuvasti pyörii sitä samaa. Rakkaus ei ole loputon tiistai-ilta joka on joka viikko aivan samanlainen. Ja kun rakkaudessa on mieli mukana niin vain mielikuvitus on rakastamisen rajoina. Voimia, hyvää kesää sinulle.

• Anonyymi
      UUSI

ei tarvitse laittaa syddäntä ymmärtämään jos pistran sen elimen kokonaan mekaaniswestri

itselläni aika vaatijaa juttua kun niin jotain pelijuttua mikä olisi nuorillekin hauska pelataa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      203
      3792
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      59
      2379
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2286
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2193
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      513
      1287
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1261
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1237
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      68
      1129
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      123
      1108
    Aihe