Kristitty Trump voitollisena

Anonyymi-ap

Uusi laki läpi hehkutuksen mukana

9

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aihetta pilkata kristittyjä enää enempää.

• Ei Trump mikään kristitty ole, vaan tiettyjen uskovien käsinukke.

• Anonyymi

Kiva seurata vitutustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva seurata vitutustasi.

Et käyttäisi tuollaisia sanoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et käyttäisi tuollaisia sanoja

Ennen nuo rumat sanat peitettiin osittain tähdillä, miksei nykyään?

• Anonyymi

Mummeli on ihan oikeassa. Hänkin on kristitty, hänkin, muttei tunnusta mokomaa anabaptistien käsinukkea kristityksi, siten kuin mummo itse uskoo.

Siksi "presbyteeri-Trump" on rehellisempi nimitys.

• Sinänsä nyt on taas "mukava" seurata kun palstan KD- kannattajat muistuttavat siitä kuinka paljon Suomella on velkaa. Että on pakko säästää, kun muuten hukutaan. Samat henkilöt nyt hehuttavat Trumpia, vaikka hänen myötään USA velkamäärä kasvaa aivan käsittämättömiin määrin.

• Anonyymi

"Kristitty Trump".

Olisi rehellisempää, jos häntä pitää uskonnollisesti tituleerata, nimittää oman kirkkokuntansa mukaan vaikkapa "presbyteeri Trumpiksi". Hän ei kuitenkaan ole jenkkipresidentti presbyteerisyytensä vuoksi vaan koska poliittisesti edustaa republikaaneja. Hän on siis pikemminkin vaikkapa "repuli-Trump".

Muut kristinuskoiset kirkkokunnat ja yksilöt eivät tällöin leimautuisi hänen mukaansa.

Uskonnollisesti Trump on presbyteerien oma, sisäinen ongelma. Tietenkin on muihinkin kristinuskoisiin tai sitä lähellä oleviin kuppikuntiin kuuluvia YKSILÖITÄ, jotka häntä tukevat.

Koko kristinusko ja sen nimenomaiset, tunnustavat kristityt jäsenet eli nk. kristikunta, eivät ole hänen tukijoitaan,

• Anonyymi

Presidentin pesti ja syytesuoja Trumpille ovat seurausta evankelikaalisen uskonliikkeen laajasta tuesta. Vaikka Trumpin oma kristillisys voi olla yhtä matalatasoista kuin hänen järkensä ja käytöksensä ovat, niin jostain syystä evankelikaaliset valitsivat hänet kuninkaakseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2226
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2209
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1728
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      142
      1669
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1360
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1205
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      991
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      416
      916
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      235
      861
    Aihe