Nyt kun rakenteilla on uusi suuri jalkapallostadion on riskinä että muilta stadionilta tutut suuret ongelmat rantautuvat myös tänne. Soihdut palavat fanikatsomoissa aiheuttaen vaaraa ja haitaten savulla pelien seuraamista. Jälkipeleissä jatketaan nyrkein siitä mihin suosikkijoukkue ei kentällä yltänyt. Yleinen epäjärjestys ja uhittelu jatkuvat keskustassa aina valomerkkiin saakka.
Miten tähän on varauduttu? Vai pitääkö kaupungilla asuvan aina vaan ottaa kaikki vastaan hintana "kehityksestä".
Jalkapallohuliganismin estäminen kaupungilla
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy mutta tuskin Oulussa tarvii huolestua.Näillä väkivaltaisilla porukoilla on yleensä kytkös äärioikeistoon.Jos siellä faniporukoissa alkaa näkymään jotain odineja silloin voi olla aihetta huolestua
- Anonyymi
Näistä viis! Äärivasemmisto saa Suomessa aiheuttaa miten laajaa vahinkoa vain haluaa. Ja muutenkin rakentamiseen menevät rahathan menevät Hyville Veljille, kuten tuhotöitten korjaamisestakin maksettavat.
Seuraa rahaa, neuvoo jenkkiohje!
Tämäkin koko hanke on puhdasta Hyvien (uskon)Veljien normaalia varainhankintaa eikä sen motiiveja saa epäillä, elämmehän yhdessä maailman johtavista korruption suurvalloista! Kun riittävästi maksaa, niin saa korruptiota "tutkivista" gallupeista juuri sellaiset tulokset, mistä on maksanut.- Anonyymi
Yritäpä persu joskus pysyä itse asiassa ilman olkiukkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritäpä persu joskus pysyä itse asiassa ilman olkiukkoja
He ovat aloittaneet jo vaalikampanjan vaikka vaaleihin on vielä kaksi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021